"ඇයි තමුසෙට හැංගෙන්න පුලුවන් අරූගේ පපුව අස්සෙ විතරද "
මගේ ඇස් කලබලෙන් එහෙමෙහෙ යනකොට ඒ පපුවෙන් මගේ අතට මිරිකිලා තියෙන ශර්ට් එක දිහා බලාගෙන මම ඒ මොකද්ද කිව්වෙ කියලා තේරුම් ගන්න උත්සහා කරා ..
ඒක මගෙ හිතලුවක් ද
මන් මවා ගත්ත දෙයක් ද
නැත්තන් ඒක ඇත්තටම කිව්වද
මන් ඒ ගැන කොච්චර කල්පනා කරාද කිව්වා නම් දැන් මටම විශ්වාස නෑ මට එහෙම එකක් ඇත්තටම ඇහුනද නැත්තන් මේකත් එක හිතලුවක් ද කියලා ..
හයියෙන් හයියෙන් හුස්ම ගන්න එක නතර වෙලා තිබුනත් තාම ඒ පපුව ඩිග් ඩිග් ගාලා ගැහෙනවා මටදැනෙනවා ..
ඇයි ඒක එච්චර හයියෙන් ගැහෙන්නේ ..
"ක්.හ්ම්..මචං දැන් පායලා හැබැයි ... "
කල්පනා ලෝකෙ හිටපු මම මේ ලෝකෙට ආවේ දුරුතු ගෙ කටහඩින් ..
"බෙල් කරනකන් ඉමු "
"ඔ..ඔමරු ..පුතේ .. මාව බිමින් තියන්න .. මගෙ කොන්ද හිරි වැටිලා .."
මන් කිව්වම කොල්ලා කලබල වෙලා මාව එතන තිබුන ගුරු පුටුවකින් වාඩි කරා ..
"මොකද උනේ "
"නෑ පුතේ ඒක ටිකකින් ඇරිලා යයි .. "
.
.
.
.තරහක් දැනෙන්නෙ ඇයි කියලා හරි හමන් හේතුවක් හිතා ගන්න බැරි උනාම
දුක හිත්තේ ඇයි කියලා හරි හමන් හේතුවක් හොයා ගන්න බැරි උනහම
බය හිතෙන්නෙ ඇයි කියලා හරි හමන් හේතුවක් හොයා ගන්න බැරි උනහම
මේ ඔක්කොම එකම වතාවෙ දැනිලා , දැනෙන පීඩනේටම කෑගහලා බෙරිහන් දීලා අඩන්න ඕනේ උන වෙලාවක අඩුම ගානෙ අඩා ගන්නවත් බැරි උනාම ..
හැමදේම හොදින් මොකුත් වෙලා නෑ .. වගේ හැසිරෙන්න උනාම
ඒ දැනෙන හැගීම දරා ගන්න බෑ .. ඔලුව උඩ මහ බරක් පට වලා වගේ .. හුස්මක් ගත්තත් දැනෙන්නෙ හරි හිස් බවක් ..
සැනසීමෙන් ඉන්න ඕනේ නිසාම අඩු වචන ප්රමාණයක් කතා කරලා , හැමදේකිම්ම ඈත් වෙලා ඉන්නකොටත් කවුරුම හරි ඇවිත් හිත කඩලා දැම්මම .. ඒකත් ඒ මනුස්සයාගෙ හිත රිද්දන්න බැරි කමට කට වහගෙන මොකුත් ඇහෙන්නෙ නැති ගානට , දැනෙන්නෙ නැති ගානට ඉන්න ඉන්න දිගටම ඒ කෙනා මගෙ පැත්තෙන් නොහිතනකොට ..
YOU ARE READING
ELORA
Non-Fictionමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."