' මාව දැක්කම සතුටින් හිනා වෙන කෙනෙක් හිටියා නම් ' කියන සිතුවිල්ලත් එක්ක දවස පටන් අරන් දවස ගෙවලා දවස ඉවර කරන කාලයක් මන් ගෙවන්නෙ .
ඒ සිතිවිල්ලට පිටි පස්සෙන් හැම තිස්සෙම කෙට්ටු සුදුමැලි මූණ පුරා කැලැල් පුරවගත්ත උබව දැක්කම සතුටු වෙන්න තරන් පිස්සු හැදුන මිනිහෙක් මේ ලෝකෙ නෑ . කියන සිතුවිල්ල ඇලිලා තිබුනා .
මිනිස්සුන්ගේ මූණු වලට හීනවක් ගේන්න පුලුවන් උනේ හැම නිතරම සුදු බෝල වගේ උන්ට , කෝපි පාට ඇස් වලට , ඉග සුග ගත් හැකි මිටින වගේ කවි වලටම ඉපදිච්ච උන්ට කොටින්ම පින් පාට උන්ට .
අඩුම තරමේ මන් කියන්නෙ මනුස්සයෙක්ට බැල්මක් තරම්වත් නොවටිනා තරම් එකෙක් වෙනකොට මාව දැකලා හදවතින්ම හිනා වෙන්න තියා මාව උන්ගේ ඇස් වලට වත් අහු වෙන්නෙ නෑ කියන එක මන් හොදා කාරවම දන්නවා .
හ්ම්ම් .. සමහර විට මන් ගිය ආත්මෙක මොකක් හරි පවක් ලොකූම ලොකු පවක් කරලා ඇති .
මන් ගොඩාක් වෙලාවට හිත හදා ගත්තා , මන් වෙනුවෙන් මවපු විශේශ කෙනෙක් මේ ලෝකේ කොහෙම හරි ඇති කියලා . ඒත් ඇත්තටම එහෙම නැත්තන් මන් වෙනුවෙන් කෙනෙක් ව මවලා නැත්තන් ??
මන් වෛර කරනවා මේ දැනෙන හැගීමට . මගේ හිතට දුකක් දැනෙන හැම මොහොතකම අත්වල නහර දිගේ දුවන හිරිය , ඒක නම් සාපයක් .
මගෙ හදවතේ ගොඩාක් දේවල් තියෙනවා මට වචන කර ගන්න බැරි , මට අකුරු කර ගන්න බැරි ගොඩක් දේවල්
මට වෙලාවකට හිතෙනවා ලස්සන කෙල්ලො කොල්ලො දැක්කම අපෙ අම්මට තාත්තටත් හිතෙනවා ඒ වගේ දරුවෙක් එයාලටත් හිටිය නම් කියලා . මන් කියන්නෙ කවදාවත් මන් කැතයි කියලා එයාලා මට කියලා නෑ . මන් එහෙම කිව්වමත් එයාලා මට කියන්නෙ මගෙ මොලේ හොද නෑ කියලා . ඒ උනාට එයාලටත් එහෙම හිතෙනවා ඇති යටි හිතින් කියලා මට හිතෙනවා .
මෙහෙමයි මන් කැතයි කියන්න බෑ හැබැයි ලස්සනත් නෑ . ඒ කියන්නෙ මන් කැතයි .
ආ...........හ් මගුල .....එපා වෙනවා අප්පා ...........හෙට එක්සෑම්ම්ම්ම්...
අනෙහ් මට බෑ දෙයියනේ.....මට කම්මැලී මට පාඩම් කරන්න හිතෙන්නෙ නෑ . මෙහෙමයි ඕක හෙට බස් එකේ යන ගමන් පොත බලා ගත්තත් ඇති ගොඩ දා ගන්න පුලුවන් අනේ ඒ උනාට ...
KAMU SEDANG MEMBACA
ELORA
Nonfiksiමගදි වෙදදුරන් මුණ නොගැසුණු ගමනකදි තවත් පලුදු වුණ හදවතක් මට තිබේ ... . . . . "ප්රශ්නේ කියන්නෙ මේ පාර අපිට king ලා දෙන්නෙක්ම ඉන්න එක නේ ." "නෑ ප්රශ්නේ තමයි මේ පාර king ලා දෙන්නෙක්ට එක qeen කෙනෙක් ඉන්න එක ."