#Koniec

735 20 11
                                    

Bardzo długo czekaliście bym wróciła i dokończyła wam moją historię a więc zapraszam na małe streszczenie ostatnich miesięcy.

Miesiąc po urodzinach Madison Ethan mi się oświadczył w bardzo romantyczny sposób był wieczór a my byliśmy na weekendowym wypadzie z rodzinką nad wodą. Ethan  już wcześniej to planował co później mi opowiedział jak to było więc nad wodą rozstawił lampiony które nadawały klimat już i tak magicznemu miejscu . Rozsypał płatki róż które prowadziły do małego mostu na którym stał stół z przygotowaną kolacja dla nas . Niby prostota ale dla mnie to najlepsze co może być my sami pośród gwiazd , ale wracając gdy już klęknął i wypowiedział swoją przemowę to ja w momencie ujrzenia go wiedziałam, że nie będzie innej odpowiedzi niż ta pozytywna.

" Ja Ethan chciałbym prosić cię Emily byś została moją żoną, najlepsza przyjaciółką którą i tak już jesteś tak samo jak mamą naszych dzieci. Wiem , że nie jest może to tak magiczne miejsce ale dla nas jest a to chyba najważniejsze . Od kiedy tylko cię zobaczyłem poczułem że to ty będziesz moją żoną. Więc bez zbędnego przedłużania bo mógłbym tutaj mówić całe życie jaką jesteś cudowną i najpiękniejszą kobietą na świecie, ale chciałbym poznać odpowiedź na najważniejsze pytanie czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną na wieki? "

Oczywiście że się wtedy zgodziłam.
Później w ekspresowym tempie zorganizowaliśmy masz ślub. Ja w białej sukience prowadzona do ołtarza przez mojego cudownego tatę i z lekko wypukłym brzuszkiem to był nasz kolejny dzień który był tylko naszym dniem zorganizowanym pod nas i tak jak tego chcieliśmy.

Jestem już w ósmym miesiącu ciąży i spodziewamy się chłopca Williama mała, gdy się tylko dowiedziała, że będzie miała rodzeństwo oszalała ze szczęścia tak samo jak my.

Moje życie to istny rolercoster , bardzo się cieszę że na mojej drodze właśnie postawił mi taką rodzinę, przyjaciół Madison i Ethan gdyby nie oni nie wiem czy bym teraz tutaj była a wy byście nie poznali mojej historii.

Cieszę się że byliście w tym ze mną przeżyliśmy razem re smutne momenty jak i te radosne , pełne różnych niewiadomych ale też tych wzruszających i szczęśliwych .

Pamiętajcie nigdy się nie poddawajcie w życiu walczcie pomimo tego gdy nawet nie macie siły wstać z łóżka a może i wy dostaniecie taką miłość i wsparcie w drugiej połówce.

Co mogę wam jeszcze powiedzieć oprócz tego , że Ethan stwierdził że będziemy dużą rodziną 😅

*******.       *******.           *******.    *****.

Chciałbym wam podziękować za to że tutaj jesteście , czytaliście i czekaliście jestem wam ogromnie wdzięczna za wszystko i mam nadzieję że się jeszcze zobaczymy . ❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 10 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

OpiekunkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz