Chapter Eight

47 3 3
                                    

Miután elhagytuk a szeméttelepet...

Sietős léptekkel, és a legrövidebb úton indultunk el vissza Steve autójához a sötétben

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sietős léptekkel, és a legrövidebb úton indultunk el vissza Steve autójához a sötétben. Dustin és Lucas közben beszélgettek...

Halottam minden szót. De sokáig egyáltalán nem figyeltem...

- És biztos, hogy D'art volt az? - kérdezte a kis fürtöstől a Sincler fiú fennhangon. És a Dustin által talált lény "neve" most először felkeltette az érdeklődésemet a társalgásuk iránt...

- Igen! Felismertem azt a sárga mintát a fenekén... - felelte a Henderson fiú a kérdésre határozottan. Én pedig rögtön azon kezdtem töprengeni...

Hogy volt ideje bármelyik szörnyet is annyira megfigyelni, hogy meglásson bármelyik hátsóján is, bármilyen mintát?

De most komolyan?

- 2 napja még tök kicsi volt! - szólt hozzá hirtelen a beszélgetéshez Max is.

- De azóta már 3xor is vedlett... - reagálta le a lány szavait Dustin lazán. Valószínűleg még mindig próbált úgy tenni, mintha nem érdekelné...

Megforgattam a szemem. De nem szóltam egy szót sem...

- És mikor fog újra vedleni? - kérdezősködött tovább a kis vörös.

- Hmmm. Ha jól sejtem valamikor mostanában. És akkor már elvileg teljesen kifejlett lesz...És a barátai is... - felelte Dustin elgondolkozva. Elcsodálkoztam...

Vajon honnan szedi ezeket az információkat??

Mondjuk végülis mindegy...

Ha ő ennyire magabiztos akkor én hiszek neki. Hiszen nagyon okos gyerek...

- Igen! És nem csak macskát fognak zabálni!
- folyt bele a beszélgetésbe mostmár a mellettem sétáló Steve is. És bár nem mondta ki...

De szerintem mind tudtuk, hogy mire céloz!

Emberekre...

- Várj! Azt mondtad macskát? - kérdezte hirtelen Lucas, miközben megtorpant és megállásra késztette Dustint is. Azzal, hogy megfogta a karját... - Megevett egy macskát? - tette fel az újabb kérdést ingerülten. Miközben szembe fordította magával a másik fiút...

- Mi?? Nem! - hazudta Dustin kissé megszeppenten. Ki tudja miért...

- Hogy érted? Hiszen azt mondtad nekünk, hogy megette Miáút! - értetlenkedett a legjobb barátom fennhangon. Egyetértően bólogattam...

Hiszen Dustin valóban ezt mondta nekünk...

- Miáút? Az kicsoda? - fordult hozzánk Max kissé értetlenül.

Hawkinsi krónikákHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin