אדומת השיער הקטנה-פרק עשרים ושניים(פעם ראשונה)- מאת דיאנה גולדובניוק

5 1 0
                                    

אדומת השיער הקטנה ישבה ליד הבחור בגינה של הבית שלה והוא אמר לה:"תקשיבי יפתי, אני מבין שהיחסים בינך לבין אמא שלך לא קלים בכלל."
אדומת השיער עם מבט עצוב השיבה לבחור:"אתה צודק, היחסים בינינו לא יציבים כבר המון שנים, מאז שאבא שלי נפטר לפני לא מעט שנים, היא נהייתה עצבנית, אובססיבית ומאוד קשה לי ככה, אני כבר מתקרבת לגיל שלושים בעוד שנים בודדות ואני גם רוצה להתחתן, להקים משפחה, אני רוצה ילדים ולדעתי זה הכי הגיוני שיש."
הבחור ענה לה:"את צודקת אבל גם תביני, היא אמא שלך, היא בסך הכל דואגת לך, אני גם מסכים איתך שהיא חייבת ואמורה להבין שאת כבר ילדה גדולה ולא יכולה כל החיים רק להיות איתה, יש לך חיים משלך."
אדומת השיער שתקה כי לא היה לה מה להגיד.
מספר רגעים היה שקט.
אדומת השיער נשמה עמוק והבחור שאל אותה:"תגידי, את רוצה לבוא אלי, לבית שלי שנוכל להיות קצת ביחד לבד?"
אדומת השיער שתקה במבוכה ולא ידעה מה לענות לו.
אדומת השיער אף פעם לפני לא הייתה לבד עם גבר בבית.
הבחור אמר לה:"אני אכבד גם אם תגידי לא, אבל אני חושב שזה חלק מאוד חשוב ביחסים שלנו."
אדומת השיער אמרה לעצמה שהיא חייבת להסכים.
פתאום, היא שמעה בראש שלה את הקול של המראה הקסומה שלה אומרת:"תלכי אליו, את לא תצטערי על זה, אני אעזור לך, אל תדאגי לכלום, יהיה מושלם."
אדומת השיער מיד בלי לחשוב שוב יותר מדי השיבה שהיא מסכימה להצעתו.
הבחור מאוד שמח וליווה את אדומת השיער אליו לביתו.
בהתחלה, שניהם ישבו על הספה שלו בסלון הבית.
הוא נתן לה כוס מיץ תפוזים ועוגה כי היא הייתה אורחת.
אדומת השיער הודתה לו וחייכה. היא אכלה ושתתה והרגישה שמחה ומלאה אבל מבפנים היא הרגישה לחץ ודפיקות לב מאוד חזקות כי זו הייתה הפעם הראשונה שלה לבד בבית עם גבר ועוד ככל הנראה הרבה יותר מנוסה ממנה.
בזמן הזה, הבחור התבונן באדומת השיער, חייך ואמר לה:"את אישה מאוד יפה, חבל שתהיי עצובה, תחייכי."
אדומת בשיער חייכה אליו אבל מרוב לחץ אמרה לו שהיא צריכה ללכת לשטוף פנים בחדר השירותים. הוא כמובן, הסכים והבין אותה.
אדומת השיער נכנסה במהרה לחדר השירותים והקיאה מרוב סטרס. לאחר מספר רגעים היא שטפה את פיה עם מים ונשמה עמוק בניסיון להירגע ולצאת מהסטרס.
אדומת השיער אמרה לעצמה שהיא מקווה שהכל יהיה בסדר, שהיא לא תפשל, שהבחור ירצה אותה ויחשוק בה.
פתאום, אדומת השיער ראתה בקבוקון עם חומר כתום שהיה רשום עליו:"תמרחי אותי."
אדומת השיער ניסתה להבין מה זה. היא פתחה את הבקבוקון והריחה את הריח. הריח היה נפלא, היה לזה ניחוח של תפוזים. אדומת השיער מיהרה להוריד את בגדיה ומרחה את החומר על הגוף שלה. הריח היה מהפנט והיא התלהבה עד למעל הראש.
אדומת השיער נזכרה במילים ששמעה בראשה מקודם שהכל יהיה מושלם והרגעשה נחת והתלהבות.
בינתיים, הבחור דפק בדלת השירותים ושאל את אדומת השיער עם הכל בסדר ולמה זה לוקח לה כל כך הרבה זמן לצאת.
אדומת השיער השיבה שהיא יוצאת בקרוב.
אדומת בשיער מיהרה לשים חזרה את שמלתה ויצאה החוצה לכיוון של הבחור.
הבחור ליטף לה את הראש ושאל איך היא מרגישה.
היא השיבה שמרגישה יותר טוב.
שניהם התבוננו אחד בשנייה, הייתה שתיקה מביכה, שניהם נשמו נשימות ולבסוף התנשקו.
עם תשוקה רבה שניהם הלכו לחדר המיטות.
לאט לאט הבחור הוריד את בגדיו ואדומת השיער הייתה אדומה מרוב חשש.
לאט לאט, אדומת השיער הורידה את שמלתה והבחור התבונן בה והתלהב. הוא אמר לה שהיא מושלמת.
אדומת השיער הסמיקה ושניהם נשכבו על המיטה.
הבחור נשכב עליה והם היו צמודים, הוא התחיל לזוז אבל משום מה, לא הצליח לקיים איתה יחסים ולא הבין מה קורה, כי הרי היא כבר לא הייתה ילדה והפסיק.
הוא שאל אותה:"מדוע אני לא מצליח?"
היא ענתה לו במבוכה שזו הפעם הראשונה שלה.
הבלור היה מופתע אבל האמת זה דווקא גרם לו להעריך אותה יותר.
שעות רבות הם בילו במיטה, הייתה תשוקה סוערת.
לבסוף הם עוד ישבו בסלון ואכלו והבחור ליווה את אדומת השיער לביתה, הם התחבקו והיא עלתה חזרה לחדרה.
המראה אמרה לה שהיא קיימה את הבטטחתה. אדומת השיער שמחה והלכה לישון מרוצה.

 אדומת השיער שמחה והלכה לישון מרוצה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"את כל כך יפה, תחייכי".

"את כל כך יפה, תחייכי"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

איתך זה הכי מושלם שיש.

איתך זה הכי מושלם שיש

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

עם תשוקה רבה התנשקו.

אדומת השיער הקטנה-מאת דיאנה גולדובניוקWhere stories live. Discover now