Ханахакі-вигадана хвороба, яка супроводжується білю в груді, відкашлування квіткових пелюстків, виникає через не взаємне кохання.
Що може бути гірше, ніж захворіти на ханахакі, через свого друга?
Сонячні промені падали на землю, день тільки почався, а настрою нема. Від слова зовсім. Хьонджін тільки недавно дізнався, що хворий на ханахакі. І все б нічого, якби це не було через його друга. Він намагався придушити почуття , і до останнього в це не вірив, але це тільки погіршило ситуацію.
І єдиним правильним рішенням,як він думав, було уникати Синміна. Хвороба від цього не зникне, але йому про це не обовʼязково знати.
Поринувши в думки, він не помітив як дійшов до потрібного місця. Погляд ковзанув по будівлі.
Звичайний університет, який ніяк не відрізнявся,від всіх інших.
За два роки навчання, Хьонджін запамʼятав кожний його куточок, навіть самі найпотаємніші місця. Де він міг прогуляти пару, або просто спокійно пообідати. Без до жаху знайомих облич, на яких постійно хитра посмішка, за два роки які, вже набридли.
Він відвів погляд, і направився всередину. І знову кашель, всередині щось стискається від чого зʼявляється біль. Хьонджін з легкістю її терпить, але коли він бачить на долоні пелюстки...вперемішку з кровʼю. Сереце стискається. Діставши з кишені серветку, він витирає сліди на долоні. І продовжує рух, але не довго. Цього разу його погляд, спрямований на
Синміна, який стоїть в дверному отворі. Паніка потрохи зароджується всередині, і він сподівається, що Синмін його не помітить. Але його очікування не виправдалися, і він починає підходити.
Хьонджін переходить на біг. Тікаючи куди завгодно, тільки б не бачити його. З кожним днем все гірше, а тут ще він.
Він подумки свариться, оглядаючись назад.Побачивши,що там нікого немає, він зупиняється.Але вже через кілька секунд,він був прижатий до стіни.
—Довго збирався уникати мене?
Він підводить голову, тільки не це.—З чого ти взяв, що я тебе уникаю?
Хьонджін намагається говорити спокійно, але в його голосі чується нотка хвилювання.—Давай без цього. Я все знаю! Довго хотів приховувати?
Сказавши останнє слово, він відпустив Хьонджіна, але продовжував тримати за руку.
—Я взагалі не збирався тобі...
Кашель знову зʼявляється,від чого він вириває руку, щоб дістати серветку.—Чорт, ти такий дурний!
Синмін швидко підходить до Хьонджіна, накриваючи його губи своїми. Через декілька хвилин, вони відсторонюються.—Це означає...
Він не встигає договорити.
—Твої почуття взаємні.