Шифтинг( Синмін і Мінхо)

7 2 0
                                    

Шифтинг – це практика, яка дозволяє самостійно контролювати сни.Її суть полягає у створенні власного сценарію сновидіння, де можна впливати на розвиток подій вигаданого світу.

Пальці стукають по клавішах смартфона, і через пару секунд Синмін уважно читає вміст сайту.

Його увагу привернуло слово в верхньому рядку «Шифтинг» , яке було виділене червоним кольором.

Рука повільно тягнеться до стола і відкриває шухляду. Він швидко дістає звідти чистий аркуш і ручку. Ручка повільно сковзить по паперу вимальовуючи знайомі букви, які перетворюються на слова а потім речення.

Через 10 хвилин аркуш паперу заповнений.
Синмін відкладає його в сторону, беручи телефон в руки.

Він ще раз переглядає інформацію більш
пильним поглядом, скануючи чи не пропустив чогось. Упевнившись що нічого не пропустив,він видихає.

Він вже давно хотів спробувати шифтинг, але руки дійшли тільки зараз.

По тілу пробігають сироти, десь всередині зароджується страх. Але цікавість перемагає.

Він переміщується на диван, прокручуючи в руках листок. Він уважно вдивляється в кожну букву, налаштовуючи мозок.
На годиннику пробиває десята.

-Пора.
Його тіло повільно опускається на ліжко, від чого матрас трохи прогинається. Він ще раз перечитує текст, після чого вимикає лампу.

Повіки повільно закриваються, тіло поринає в сон.

Холодне повітря вдарило обличчя , залишаючи легкий румянець на щоках. Погляд оглядає місцевість, а в голові зароджується думка.

«Вийшло»

Він повільним кроком рушає в невідомість, поряд з ним закинута будівля біля якої хтось стоїть. Це щось підходить ближче, від чого на тілі зʼявляються сироти.

Підійшовши на достатню відстань, Синмін розглядає його обличчя. Страх приходить тоді, коли він розуміє хто перед ним.

Це не його улюблений герой з Гарі Потера, якого він писав в листок.

Це щось, що зовнішнє схоже на людину, але від нього віяло чимось незвичним.

-Ти хто?
В голосі Синміна відчувається страх.

-Я...це ти.

Замальовки по stray kids 🌊Where stories live. Discover now