Рожевий(Синмін і Чонін)

7 3 0
                                    

Чонін обережно фарбував, кожну прядку волосся. Його погляд був спрямований в дзеркало, на своє відображення.

—Сподіваюсь,рожевий мені личить.
Ідея пофарбуватися прийшла спонтанно, і вибір впав саме на рожевий.

Набравши на кісточку ще фарби, він зробив останній мазок.

—Все готово. Фарба залишилася.
Він швидким крок вийшов з ванни, щоб показати результат іншим. Але в кімнаті він застав тільки сплячого Синміна.

В його руках була фарба яка залишилася. Він перевів погляд спершу на Синміна, а потім на фарбу, в голову прийшла ідея.

—Хе-хе. Ідея звичайно хороша,але він мене прибʼє. Була не була.
Він швидким кроком направився до Синміна. І обережно наносив фарбу, на декілька прядок.

Щоб його не розбудити, він старався робити це тихо.
Через декілька хвилин, все було готово. З рота вирвалася усмішка, від чого старший прокинувся.

—Що тут відбувається?
Голос Синміна був сонний, що свідчило , що він не виспався. І Чоніну влетить більше, за те, що він його пофарбував і ще й розбудив.

—Нічого. Ходімо до дзеркала!
Синмін перевів погляд на меншого.

—Навіщо?
—Це секрет, ходімо.
Закотивши очі, він все таки його послухав, і вони направилися в ванну.

—Як тобі хьон?
Шок охопив лице Синміна.

—Ну...непогано...
Чонін видихнув, і швидко вийшов з ванни.

Після кількох секунд, Синмін все таки зрозумів, що трапилось.
—ЧОНІН!!!!

Замальовки по stray kids 🌊Where stories live. Discover now