Дорогий щоденник...Мабуть кожний колись мав, а бо має особистий щоденник? Де записане від банального як пройшов мій день, до чогось важливого - перше кохання.
Для кожного перше кохання різне:взаємне, не взаємне, досвід, кохання назавжди.
Якби банально не звучало, але...Що робити, коли закохався в найкращого друга?
Сонячні промені сліпили очі, від чого Фелікс перевернувся на іншу сторону. Трава лоскотала відкриті частини тіла, від чого на лиці зʼявилися, ледь помітна посмішка. Його погляд і рука, були направлені на блокнот.
Він був голубого кольору,прикрашений стразами, які блистіли від сонячних променів. А в верху, великими буквами було написано «Death note». Так назва взагалі не вписується, але кого це цікавить? Тим паче, якщо прикрашав він його з тим. При одному погляді якого, серце починало шалено битися. З тим,хто заполонив його думки.
Фелікс повільно проводить ручкою по чистому аркушу, залишаючи букви які переростають в слово.
Дорогий щоденник...
Але він не встигає закінчити, як чиясь рука, лягає на його плече. Він швидко закриває щоденник, повертаючись.
—Привіт.
До біса знайомий голос, і обличчя.—Бінн,привіт.
Його рука все ще знаходиться на його плечі, від чого Лікс червоніє, і відводить голову.—Твоя мама сказала, що ти пішов гуляти. І без мене?
Фелікс робить видих , і знову повертає погляд на друга.—Я хотів побути сам.
Чанбін опускається на землю, запускаючи руку в волосся меншого.—Тепер ми можемо погуляти?
Фелікс знову червоніє, від чого швидко піднімається на ноги, і махає на знак згоди.І вони повільно, ідуть в напрямку річки.
Він колись йому зізнається, що кохає його, але не сьогодні.Колись. Коли він буде набагато сміливішим.