DUMINICĂ, 15 MAI
Mama și mătușa au avut o "noapte a fetelor".
Ca să fiu mai precisă, au plecat de acasă la 10 seara și s-au întors azi-dimineață la 5. Numai ele știu unde au fost și ce au făcut. Tot ce mi-au zis mie e că se întorc până la răsărit.
Au stat așa mult că au venit în același timp cu răsăritul.
Oricum, acum dorm amândouă buștean și nu aș risca să le trezesc.
Din perspectiva lui Charlie
Halal noapte a fetelor.
M-a sunat Nadia că a încercat Ryan să o omoare cu o două ore înainte să plecăm și numai la asta mi-a stat gândul toată noaptea.
Revenind la Ryan, i-am scris să ne vedem la un fost depozit de-al lui, la cel mai apropiat de aici.
Mă simt superbine știind că cel mai apropiat fost depozit e chiar locul în care mi-am ascuns lucrurile după ce mi-am înscenat moartea.
E, de asemenea, o casă abandonată.
Chestiile astea mi se par cele mai bune pentru ascunzători. Sunt pline de pânze de păianjeni, prăfuite, ascunse, nebănuite de nimeni. Tipul ăsta de case îmi sunt foarte apropiate.
Într-una asemenea am ascuns în trecut gemenele.
Întâlnirea cu Ryan era stabilită pentru ora 6 seara.
E ora perfectă. Atunci apune soarele și pot fugi dacă încearcă să-mi facă ceva și mie.
Eu nu sunt ca Nadia.
Ea e fricoasă și slabă și naivă și mult prea corectă. În lumea asta nu poți face nimic prin corectitudine. Eu, în schimb, sunt făcută în întregime din viclenie. Sunt personajul rău al lumii mele de când mă știu. M-am obișnuit cu acest rol și nu vreau să mă reprofilez.
Îmi place să fiu personajul rău.
*
Am ajuns la casa părăsită cu un sfert de oră înainte. Boul de Ryan e foarte punctual, fie el treaz sau nu.
Sigur crede că e o capcană.
Lumea mă știe moartă.
Și face și el parte din acea lume.
De ce am venit aici, vă întrebați? Să-l sperii pe nenorocit.
Vreau să bag spaima în el și să-l fac să scape de droguri, bautură sau orice lucru dintr-ăsta. Vreau să o lase în pace pe săraca Nadia, care nu știe nici cum să se apere.
Deși, nici cu ea nu mi-e frică.
Sper că Ryan nu e cu picioarele pe pământ când ajunge aici. Trebuie să-l fac să creadă că sunt un fel de spirit. Ăsta ar fi planul A.
În caz că planul A nu funcționează, planul B e să mă dau drept altcineva. Cineva trimis de "Millie" să-i transmită ultimele ei cuvinte pentru el, să-i spună că i-a spulberat viitorul cu o singură noapte de neatenție, că a trimis-o pe calea greșită și nu o să-l ierte pentru asta nici dacă e singurul lucru pe care îl are de făcut pentru a ajunge în rai, că nici nu ar trebui să-i transmită asta, deoarece oricum lui nu i-a păsat niciodată, că el a fost și încă este un om rece, nepăsător, nemilos și imoral.
Uau.
Câte lucruri rele despre el aș avea să-i zic.
Narcisistul naibii, probabil crede că e centrul universului.
CITEȘTI
Frânturi De Adevăr
Aksi................... " - Ai văzut știrile? Tremuram toată și o priveam în ochii ce emanau un adevăr rece care se vedea că mă așteaptă de la o poștă. Am dat timidă din cap și m-am împins mai tare în peretele din spatele meu. - Știi cine su...