Capitolul 36. Nadia

4 1 0
                                    

     Din perspectiva Nadiei

     VINERI, 20 MAI

     Va vedea ea.

     Nu poate să-mi omoare soțul și să scape nepedepsită.

     A scăpat o dată, dar a doua nu mai e cu noroc.

     Nu permit așa ceva.

     Sunt în drum spre secția locală de poliție. Am de gând să le spun unde e de fapt Millie și că ea l-a omorât pe acest om nevinovat găsit în pădure.

     Criminala l-a legat în copac. Cum te duce capul să faci așa ceva? De fapt, unde să o și ducă, până la urmă?

     Părea o femeie de treabă când m-a căutat și sunat să-mi spună că m-a înșelat Ryan.

     În momentul acela, simțeam că Universul mi-a dat semnul mult așteptat. Acum puteam fi cu mintea cât de cât împăcată. Eu și el eram la fel. Niște escroci.

     Adam nu e al lui.

     A murit fără să afle.

     Nici nu-mi vine să cred că am zis "da" în seara aia răcoroasă de toamnă, când m-a cerut în căsătorie. A fost unul sintre cele mai frumoase momente petrecute cu el. Credeam sincer că este alesul inimii mele, dar s-a dovedit a fi doar un alt porc ordinar, precum toți ceilalți pe care i-am întâlnit.

     Putea să mă omoare de două ori de-a lungul căsniciei noastre.

     Pot privi moartea lui din două perspective. Una a momentelor frumoase, iar alta a dăților în care m-a dezamăgit total. A doua categorie, din păcate, constă în mai multe.

     Mai supărată sunt pe Millie decât pe el acum.

     Am fost proastă să cred că voia să-mi fie prietenă, să mă ajute. Poate voia doar răzbunare de la bun început. S-o fi apropiat de mine numai pentru a fi la fel de aproape de Ryan.

     Dacă avea planul ăsta de la început?

     Sigur voia de mult să-i facă felul.

     Măcar Adam și Becky, nepoata mea, mi-au fost alături, dacă ea m-a mințit tocmai de când am cunoscut-o.

     Ar cam fi cazul să mă car de la Becky, acum că mă gândesc. Nu mă mai pândește niciun pericol.

     Cât timp gândesc toate astea, aștept un agent căruia deja i-am uitat numele. Am vorbit cu cineva de la recepție și nu prea mi-a plăcut de persoana respectivă.

     Dau destul de des peste persoane toxice, din câte am văzut.

     Dacă și agentul cu care voi vorbi este la fel, mă dau cu capul de pereți.

     Pierdută în spațiu, aud o voce groasă că din neant:

     - Bună ziua! Doamna Matrix?

     - Bună ziua! Da, eu sunt. Dumneavoastră sunteți... aștept să completeze el.

     - Agent William Turner. Ce anume informații aveți despre cazul decesului domnului Ryan Matrix?

     O, păi ce nu am e întrebarea!

     Vei vedea tu, Millie!

     I-am spus că am informații despre ucigașul soțului meu - pardon, fostului meu soț -, deci m-a poftit în biroul lui pentru a spune tot ce știu despre acesta. Sau aceasta.

Frânturi De Adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum