Ben yola gelmem, yol bana gelsin!
Ege bana Ömer Bey'in telefon numarasını vermişti. Ve şuan öğretmenler odasında, adama ne yazacağım diye düşünüyordum.
Peki yazsam bakacak mıydı? Oda soru!Tüm özgüvenimi toplamış bir şekilde. "Merhaba" yazmıştım ve mesaj iki tik olmuştu yani gönderilmişti. Ellerim tir tir titriyordu, heyecan ve korkudan.
Okul bitmiş arabamla eve dönüyordum. Telefonumdan çalan müziğe eşlik ede ede gidiyordum ama telefonuma gelen bildirim sesi ile gözlerim telefonuma dönmüştü.
Elim sağ koltuk'ta ki telefomu alıp ana ekranı açınca, kocaman karşımda "Ömer" yazıyordu.
Mesajıma dönmüştü.
Ömer*
"Kimsin?"Buglem
"Ben Buglem"Ömer*
"Buglem mi? Nerden aldın
Numaramı?"Buglem
"Birisinden aldım"Ömer*
'görüldü'Bu adam bana görüldü mü atmıştı? Yoksa bana mı öyle geliyordu? Dahada uzatmayarak konuya girmem gerekiyordu.
Buglem
"Sizinle bugün görüşmek istiyorum"Mesaj gitmişti, ama Ömer mesajıma bakmamıştı.
Bir süre sonra bakmıştı.
Ömer*
"Ege mi sorun?"Buglem
"Hayır, sizinle görüşmek istiyorum"Ömer*
"Benimle? Hayırdır Buglem hanım?"Buglem
"Bir konu hakkında konuşmak istiyorum"Ömer*
"Bu akşam mı?"Buglem
"Evet, müsaitseniz?"Ömer*
"Müsaidim. Konum at"Mesajına görüldü atıp konumu göndermiştim. Yolun üstünde birtane restorant vardı, onu orda bekliyordum.
Yaklaşık bir saat sonra siyah bmw'nin Restorantın önünde olduğunu görünce geldini anlamıştım.
Arabayı park ettikten sonra inmiş restaurantın kapısına doğru geliyordu. Bende sonkez telefonumu kontrol ettikten irtanettimi kapatıp telefonumu çantama koymuştum.
Kafamı kaldırdımda Ömer masaya gelmişti. Karşımda'ki sandalyeyi çekip oturmuştu.
Yaklaşık bir iki dakika sadece oturduktan sonra Ömer girişini yapmıştı. "Öylesine oturmak için mi çağırdın?" Diye sordunda terslemek yerine, "Hayır" demiştim.
Ömer bana e konuş ozaman der gibi baktıktan sonra konuya girmemim gerektiğini anlayıp son kez bir nefes almıştım.
"Iyimisin" diye girişimi yapmıştım bende. Çünkü o kadar yorgun gözüküyordu'ki bu soruyu sormazsam içimde kalırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANTIKAM
Teen FictionOnu, haftalar sonra ilk defa görmüştüm. hastanenin tepesinde gök yüzünü seyrediyordu. yanına gittimde beni fark etmişti ama kafasını döndürüp bakmamıştı. "Gökyüzünü sever misin?" diye sordumda ise bana "Hayır sevmem" demişti. "Peki o zaman neden izl...