BÖLÜM ŞARKILARI
1 BU KALP SENİ UNUTUR MU?
2ANLAMAZDIN
3 TÖVBEAylar yıllar geçti.
Günler haftalar geçti.
Saatler zamanlar geçti.
Ben hiç senden geçemedim?7 YIL ÖNCE
-İZMİR KIZ YETİŞTİRME YURDU-Kızlarla, beraber şirketleri araştırıyorduk. Öyle güzel şirketler vardı'ki belkide hiç göremeyeceğimiz adımımızı atmayacagımız şirketler vardı.
İçlerinde, bir şirket vardı. Hepimizin beğendiği, orada iş yapma hayalleri kurduğumuz şirket vardı. "Sword şirketi". Türkiyenin en iyi şirketlerindendi.
Tüm kızlar, o şirketin sahibine aşıktı. O zamanlar sadece ders çalıştım için onlara, "umarım o kişiyle evlenirsiniz" demekten başka birşey gelmiyordu. Çünkü ilerde kendi şirketimi kurmak istiyordum, ve yapacaktım. Bu benim sözümdü, kendime verdiğim ilk sözdü.
Ama gel gör ki tutamamıştım. Yapmamıştım, gücüm mimarlığa yetmemişti. Bende bir hocamın tavsiyesinden öğretmenlik okumuştum.
Gene bir gün ders çalışırken, yurtda yaşayan bir kızı görmüştüm. Yanıma gelip, "Sword sahibini tanıyormusun! Adam çok iyi abi!" Dedinde ona gülmüştüm. Ona kafa sallayıp, dersime geri dönmüştüm.
Belki hepsi birgün o adamla tanışacak, biride o adamla evlenecekti.
ŞU AN'Kİ ZAMAN
Ömer, şirketinin ismini gururla söylerken benim kafam yurta'ki anılarım gelmişti. Bir kaç saniye dalıp gitmiştim. Ömer daldığımı fark edince gözüme doğru el sallayıp, "Burdayım?" Dedinde ona bakmıştım.
Ömer kaşlarını çattıp,"Nereye daldın sen?" Dedinde gülmüştüm. O şans bende'miydi? Gerçekten mi!
Ömer neden güldüğümü anlayamayıp, daha çok çatmıştı kaşlarını. Derin bir iç çekip gözlerinin içine bakmıştım, "Ben yurta yaşarken. Oradaki kızlar senden bahsaderdi, şirketinden bahsederlerdi. Hepsine 'Umarım karşına çıkar' demiştim." Dedimde daha çok gülmüştüm.
Ömer'in kaşlarını düzelip sırtınca
Ona bakmıştım. "Sen ciddi misin?" Dedinde daha çok gülüp kafamı evet şeklinde kafamı sallamıştım. Ömer dudağını yalayıp, "Kendimden dört yaş küçük birine bakmam" dedinde ona ters ters bakmıştım.Ne demek dört yaş küçük birine bakmam? Ömer gözleriyle, "Ne?" İşareti yapıtında omzuna vurmuştum. "Bakmazsan bakma! Çok meraklı değilim bende" diyerek yürümeye başlamıştım. Ömer'in kahkaha seslerini duyunca daha hızlı yürümüştüm.
Arkamdanda gelmiyordu! Anca Gah Gah Gülmeyi Bil! Şerefsiz! Hain! Evil!
İçimden ne kadar kötü söz biliyorsam Ömer'e saydırmıştım. Tam apartmanın önüne gelicekken, siyah bir Doblo arabanın yanıma yanaştını görünce kaşlarım çatılmıştı. Arabadan iki maskeli adam inince çığlık atmıştım. Adamların biri kollarımı tutunca diğerinin ayaklarına tekme atmıştım. Ama kollarımı tutan adam beni çekince yere düşmüştüm ve diğer adam burnuma mendili koklatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANTIKAM
Teen FictionOnu, haftalar sonra ilk defa görmüştüm. hastanenin tepesinde gök yüzünü seyrediyordu. yanına gittimde beni fark etmişti ama kafasını döndürüp bakmamıştı. "Gökyüzünü sever misin?" diye sordumda ise bana "Hayır sevmem" demişti. "Peki o zaman neden izl...