20 BÖLÜM

139 8 21
                                    

Aşk bazen yalan, bazen saf gelir
______________________________________
Bölüm şarkıları!

1.  Çatı katı

2. Aşk nerden Nereye

3.  Anlamazdın

4. Tatlı tecrübe

5. Beyaz orkide
______________________________________

Ömer kılıç
Ağzından:

Buglem ile görüşmeyeli bir hafta olmuştu, okul girişlerinde çıkışlarında ne kadar çok ona baksamda, ona dair hiç birşey bulamamıştım.

Telefonlarımada çıkmıyordu inatçı!

Eren ile beraber bir görev için gece kulübündedik. Hedefimiz Aslan Bayraktar. Aslan bayraktar bir gece kulübünde kimsesiz olan kızları toplayıp zorla o kulüpte çalıştırıyordu.

İstemeyen, gelmeyen  kızlar ise şiddete maruz kalıyordu.

Eren ile bulundumuz yeri incelerken, bir votka ve viski siparişi vermiştik. Masamıza bir kadın geldinde Aslanda olan gözlerim kadına dönmüştü.

Erenle ikimiz kadına bakınca, kadının kulüpte çalışan bir kadın olamadığı gözlerinden bellidi.

Kadın sol kolunu kaldırıp, "Selam yakışıklılar, tek buldum sizi?" Dedinde gözlerim Eren'e kaymıştı. Eren bir kaşını kaldırıp kadına bakınca kaşlarımı çatmıştım.

"Sen kimsin bilader?" Dedinde kadının gülümseyen yüz ifadesi bir anda değişmişti. Kadın bu sefer bana baktında, "Defol git" demiştim. Kadın daha çok bozulup masadan ayrıldıktan sonra köşelerdeki masalara baktımda onu görmüştüm.

Buglemdi. Gözlerim onun görünce ister istemez yerimden kıpırdamıştım. Biraz daha yakınlaşarak baktımda Buglemin yaşlı bir adamın yanında konuştuğunu görmüştüm.

Ne demekti bu şimdi? Neler oluyordu lan!? Eren kolumu dürttünde ona bakıp cebimden telefonumu çıkarmıştım.

Telefonumdan İzah ağa' yı aramıştım. Telefon ilk saniyeler açılmamıştı. Telefon açıldında, "Ne iş peşindesin sen?!" Dedimde karşı taraftan bir ses gelmemişti.

İzah ağa yerinde kıpırdayıp, "Ne demek istiyorsun Ömer?" Demişti. Onun bu hallerine gülmüştum. "Ne demek mi? Lan olduğum yerde Buglem var ve bir tane itin yanında!" Diye bağırdımda Eren gözleri şok olmuş halde etrafına bakıyordu.

İzah, "Ben bilmiyordum ömer! Ayrıca benim o kızla ne işim olabilir?" Dedinde bir gözlerimi kapatmıştım. İzah'a, "Bana o adamı bul!" Diyip yüzüne telefonu kapattımda Bugleme bakmıştım.

Çaresizce etrafına bakınıyordu, yanındaki adam ise onu süzüyordu. Sinirlerime hakim olmayıp masaya gidecekken Erenin kolumu tutmasıyla durmuştum.

"Sırası değil Ömer, adam bekledimiz yere girdi sen git ben burayı halledeceğim" dedinde ona bakıp aslana bakmıştım. Gitmişti.

Hızla koridora girdimde aslanın adamlarıyla yürüdüğünü görmüştum. Peşlerinden giderken silahıma susturucuyu takıp en arkadaki adamı indirdimde arkasını dönen adamında anlına sıkmıştım.

Aslan bey eğlenceli bir gece yaşayacagı için kulağındaki kulaklık ile odasına çıkıyordu.
Diğer öndeki adamıda ensesinden vurdumda hızla temizlik odasında girdimde arkadan sarışın bir kadının ağlayarak gittiğini görmüştüm.

MANTIKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin