Bölüm 19: Av Sezonu Hazırlığı

292 27 5
                                    

Küçük pikniğimizin üstünden birkaç hafta geçmişti. O zamandan beri her şey yolundaydı. İlginç bir şekilde oldukça durağandı. Sabahları Astarion'la yaptığımız antrenmanlar sayesinde vücudum daha fazla şekillenmişti. Eva'yken sahip olduğum vücuduma sahip olmama çok kısa bir süre kalmıştı. Beni zorlayan tek şey kılıç tutmaktı. Kabzasını hâlâ tek elle tutamıyordum. Benim için fazla ağırdı. Metalin ağırlığını bacaklarıma ve sırtıma vermeye çalışıyordum ama bir türlü tek elle tutamıyordum.

Astarion tüm beslenme düzenimi baştan oluşturmuştu. Bunu söylerken dalga geçmeyi de ihmal etmemişti. "Tavşan kadar yediğin için besin değeri daha yüksek yiyecekler yemen gerekiyor. Şifacıdan karışık bitkiler aldım, onları da kemirirsin artık." demişti sinir bozucu kalın kahkahasını atarak.

Bu sürede Kont'un yanına birkaç kez daha gitmiştim. T sözünü tutmuş ve köstebekten kurtulmuştu. Ona ne yaptığını bilmiyordum ama bilgi akışını kestiği için minnettardım. Kont'un dış dünyayla bağlantısı tamamen kesildiği için canı sıkılıyordu. Neden hâlâ onu kurtarmak için bir atakta bulunmadıklarını bilmiyordum. Kont Christian Kane gözden çıkarılmıştı. Bunu o da biliyordu. Kont'a bir teklifle gitmiştim en son gidişimde. Teklifimi düşünmesi için ona vakit tanımıştım.

Teklifim şuydu; kuklacı onu gözden çıkardığı için bir suikast girişiminde Kont'un öldüğünü duyurmaktı. Tabii ki bunun altı eşeleneceği için bir sahne hazırlamak gerekiyordu. Kuklacı Kont'un öldüğünü duyup teyit etmek isteyeceği için yerine sahte ceset koyulacaktı ve kuklacı Kont'un üzerindeki ipleri kesecekti. Kont'un sahip olduğu çevre ve ünü, yeri doldurulması güç bir pozisyondu. Yerine birisinin geçmesi için çok uzun bir zaman gerekiyordu. Gelecek kişi Kont gibi olmalıydı ve şuan bu oldukça zordu.

Saldırının nereden geldiğini çözemediği için kuklacının planları sekteye uğramıştı. Bu da benim işimi kolaylaştırıyordu.

Kont özgür olduğunu düşündüğü an onun iplerini kendi elime alacaktım ve onu yönetme işini ben devralacaktım. Bu şekilde kuklacının sahip olduğu ve Kane'e söylediği, yaptırdığı bir çok şey benim kontrolümde olacaktı. Kont galeyana gelip ikna olursa kuklacının adamlarından biri tamamen benim avcumun içinde olacaktı.

Kont ölmüş taklidi yaparken benim insanlarımdan biri gizli kimliğiyle geçici olarak Kont Christian Kane'in yerine geçmiş olacaktı. Ölmeden önce Kont'un her şeyi ona emanet ettiğini beyan edecek ve aslında bana bilgi sağlayacaktı. Kane'le konuştuğum o kısacık süre zarfında güç ve para delisi olduğunu anlamıştım. Bu yüzden kuklacıya hizmet ediyordu. Kuklacı onun en derin ve karanlık arzularına giden yolu açan kişiydi ama yolu o kadar dardı ki, nefes alamıyordu. Bense ona nefes vaat ediyordum, sayılı nefes..

Kont teklifimi duyduğunda ufak çaplı bir şok yaşamıştı. Ophelia Clementine'ın bu kadar zeki olmasını beklemediğini ve teklifi değerlendireceğini söylemişti. Şeytanlık yapacağını düşünüyordum ama şeytanla dans etmemiz gerekiyorsa bizim de dans ayakkabılarımızı giyip birazcık şeytanlaşmamız gerekiyordu.

Kont istikrarlı tavrımdan dolayı bana artık hakaret etmeyi bırakmıştı ama Astarion ne zaman yanımda olsa ona bıyık altından gülüyordu. Astarion'un hakkında kimsenin bilmediği ama Kont'un bildiği şey ne olabilirdi, bilmiyordum.

Kont'un bilip benim bilmediğim çok şey olabilirdi. Astarion o kadar gizemliydi ki, sakladığı şeyleri düşünemiyordum. Hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Bana kendinden veya geçmişinden asla bahsetmiyordu. Birbirimizden sakladığımız o kadar çok şey vardı ki nasıl yüz yüze bakabiliyorduk, inanılmazdı. Astarion'un verdiği tepkilere bakacak olursam şu Gümüş Kurt lakabının arkasını araştırmak istiyordum ama bunu yapmayacaktım. Gelip kendisinin anlatmasını istiyordum. Karşılıklı güven oluşturacaksak bunu beraber yapmalıydık.

Karma Zincir ReaksiyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin