İyi okumalar Ziyagilerrr
---
Simge'nin yüz ifadesi şaşkınlıkla karışık bir şekilde değişti. Bir an sessiz kaldıktan sonra "Gerçek adın mı?" Diye sordu sesindeki şaşkınlık artarak belirginleşiyordu.
Başımı salladım. "Evet, Simge." Dedim.
Bana olan bakışları tuhaftı. Palaz yüzünden bunu söylemek zorunda kalmış olmaktan şuan nefret ettim.
"Kızlar evde, evden çıktıkları zaman bunu konuşalım." Dedi.
Anlaşılan kavga edeceğiz.
Derin bir iç çektim. Simge'yi takip ederek mutfağa girdiğimde Yade ayağa kalktı. Karsu, Yade ve Yaren vardı. "Hoş geldin, ben de tam kalkıyordum." Dedi Yade.
Simge sandalyeye oturdu. "Buna gerek yok, kahvaltımızı yapalım sonrasında gidersiniz." Dediğinde Yaren bana bakındı. Arından bana olan nefret dolu bakışlarını Simge'ye çevirdi. Tekrardan bana bakarak konuşmaya başladı: "Ben de bir an önce gitmeyi düşünüyordum."
Simge'nin yanına oturduğumda Simge gülümseyerek "Kocacığım, sen de yemek istemez misin?" Diye sordu. Ne yapmaya çalışıyor? Kızın içine mi doğudu da birden bire Yaren'in gözü önünde aşk gösterisi yapıyor?
Gülümseyerek "İsterim." Dedim.
Kahvaltı masasına bakarken içimde oluşan gerginliği hissettim. Simge'yi öldürmem için az bir süre kalmıştı. En geç pazar günü işini bitirmem lazımdı.
Yade'nin telefonu masanın üzerinde titredi. Yaren ise merakla "Kim arıyor?" Diye sordu. Yade Simge'ye baktıktan sonra gözlerini Yaren'e çevirdi. Kısık bir ses tonuyla "Palaz." Diye cevap verdi.
Simge çok doğalmış gibi tepki vermek adına ağzına zeytin alıp "Sizin aranızda ne var?" Diye sordu. Yade gözlerini kahvaltı masasının üzerinde dolaştırarak "Hiçbir şey." Dedi.
Simge zeytinden bir tane alıp bana uzattı. "Zeytin sever misin?" Diye sordu. Elindeki zeytini elime alıp ağzıma attım. Simge kendi ağzındaki zeytin kabuğunu tabağına koyduktan sonra "Yaren sen de zeytin ister misin?" Diye sordu.
"Ben zeytine dokunma bile."
"Pekala." Zeytin kabuğunu tabağa koyup Yaren'e bakındım. Yaren'in bana bakışlarında olan siniri gördüğüm için kafamı öne doğru çevirdim.
Karsu "Bu arada okulum, bitmek üzere." Dedi. Ne demeye çalıştı şimdi bu? Ne okulu ne bitmesi? Gizliden Simge'ye mesaj mı veriyor? Üniversiteye falan mı gidiyorsun?" Yade'nin sorusu üzerine "Lise." Diye cevap verdi Karsu.
"Mezuniyet mi var?" Diye sordu Simge. Karsu Simge'ye baktığında gözleri dolmaya başladı. Mesaj veriyor! Elimi hafifçe masaya vurdum. "Hayır." Dedi Karsu kısık bir sesle.
Karsu kafasını hafifçe eğerek ayağa kalktı. "Benim şimdi okula gitmem lazım." Dedi. Şuradan çıkalım seni o duygusallığa sokacağım Karsu!
Simge ayağa kalkıp "Kapıya kadar seni yolcu edeyim bari." Dedi.
Karsu benle kısa bir göz teması kurdu. Ardından Simge'ye bakarak buna gerek olmadığını söyledi ama Simge inatla kapıya kadar gitti.
Simge'nin bizi duyamayacağına kesin emin olduktan sonra "Bunun amacı ne?" Dedim kısık sesle. Yade bana bakarak "Bilmiyorum, dünden sonra duygusallaştı. Simge'ye her şeyi söyleyecek gibi hissediyorum." Dedi.
Derin bir nefes alıp verdim. "Böyle bir hata yapmaya kalkarsa bunun bedelini canıyla öder." Dedim net bir biçimde.
"Onu uyarırım." Dedi Yaren kısık bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH MAT
ChickLitİki mafyayı bir araya getiren olay ne olabilir? Aşk mı? Güç mü? Belki de hiç beklemediğiniz bir cevaptır: Çaresizlik. "Minik bir evlilik oyununu fazla abartmadın mı Simge?" Bana dik dik bakarken "Minik mi?" Diye sordum. Pamir kafasını onaylarcasına...