3

1.7K 35 9
                                    

Media: Kaya

İyi Okumalar Ziyagilerrr

---

Paparazzilerin önünde geçtiğimizde Simge'ye göz ucuyla baktım. Kamerayı tutan adamların açtığı flaş yüzünden gözlerini kısmıştı.

"Karım flaştan rahatsız oluyor. Flaşları kapatırsanız soracağınız sorulara cevap vermek isteriz." Dedim.

Flaş ışıkları birer birer kapatıldı. Simge'nin elini bıraktım. Bana bakarken gülümseyerek elimi beline attım. Onu hafifçe kendime çekip kameralara geri döndüm.

"Ne zaman tanıştınız?" Diye bir soru geldi. Bunu keşke önceden konuşsaydık. Yüzüme yerleştirdiğim sırıtmayla Simge'ye baktım. "Bunu sen anlat istersen, sen daha güzel anlatıyorsun." Dedim. Simge'nin bana içinden küfür ettiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

"Aslında çok güzel bir hikayemiz yok, birer toplantıda tanıştık." Dedi Simge, ben hoş bir masal anlatır sanmıştım. Anlık bir hayal kırıklığına uğradım. Bakalım daha ne kadar rolünü yapabilirsin?

Simge'nin yanağından öperek "O sırada anladım hayatımın aşkı olduğunu." Dedim. Simge gülerek bana baktı. Bilmiyor muyum şuan bana sinir olduğunu?

"Tolga Bey neden kendinizi sır gibi sakladınız?"

Gösterseydim de bütün planım berbat olsaydı. Hayatımı adadığım Simge'nin benim gerçek kimliğimi bilmesini istemem.

Gülümseyerek "Pek sevmiyorum kendimi göstermeyi ama artık zamanının geldiğini düşündüm. Hem gizemli kurucu olmaktan sonra gizemli eş olmak epey bir yorucu olur diye düşündüm." Diye söyledim. Aşık rolü yapacağım için kafamı Simge'ye çevirdim ve cümlem sanki hiç bitmemiş gibi devam ettim: "Esra'nın yanında durarak kendimi göstermek sandığımdan da güzel."

Simge hafifçe kaşlarını kaldırdı. Ona gülümsemeye devam ettiğimde iki elini sağ omzuma koyup bana döndü. "Hayatım, sen böyle her konuştuğunda doğru adamı seçtiğimi tekrar ve tekrar fark ediyorum." Dedi. Ah be Simge mafya olarak vakit kaybediyorsun. Oyuncu olman gereken konular var.

Ona bakındığımda biri "Sizin birbirinize aşık olduğunuzu yakından görmek çok güzelmiş, önce kim aşık olduğunu söyledi?" Diye sordu.

Gülümsememi hafifçe soldurdum. Benim aşık olduğumu diyecekti.

Bunu yapma Simge.

Simge kameraya bakıp "Tolga." Diye söyledi. Yalandan gülümseyerek ona bakındım. Paparazziler arasında bir kahkaha koptu. Ne gülüyorsunuz amını siktiklerim?

"Tolga Bey'in haline bakılırsa bunu söylemenizi istemiyordu."

"Özel hayatımı bu kadar detaylı paylaşmaktan haz etmiyorum." Dedim.

Vale arabamı getirince ona bakındım. "Çok hızlı bir soru daha alalım sonrasında zaten sizinle oturup konuşacağız." Dedim.

Paparazzilerden biri "Şirketleri birleştirme düşünceniz var mı?" Diye sordu. Şuan Esra'yı yıkabilecek bir soru geçti elime. İstersem benimle şirketler için birlikte olduğunu dile getirebilirim.

Onu paparazzilerin eline vermemem için susmuştu. Sırıtarak ona bakındım. Yalandan öksürünce önüme dönüp birer kameraya baktım. "Aslında ben birleştirmeyi teklif ediyorum ama Esra fazla inatçı." Ama bana güvenmesini sağlamam lazım değil mi?

Ona bakarak konuşmama devam ettim: "Umarım bir gün birleştirmeyi kabul eder."

Daha fazla soru soracaklarını anladığımda Simge'nin elini tutarak yanlarından geçtim. Simge ön koltuğa oturduğunda ben de valeden anahtarı alıp şoför koltuğuna geçindim.

ŞAH MAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin