,,Prosím žáci, uklidněte se!" zvolal na třídu vysoký muž.
,,Ale pane učiteli, tohle musíte slyšet! Kiba se včera poblil na Shina!" volal s nadšením blonďák na svého třídního učitele, který se snažil zahájit vyučování, ale očividně marně. Zbytek třídy se za to skvěle bavil a tak nikoho ani nenapadlo se věnovat vyučování.
,,Nechte toho, mně to nepřijde vtipný" zasáhla do toho tichým hlasem Hinata.
,,Prosím vás, jste ve třeťáku, jste už někteří dospělí, tak se podle toho laskavě chovejte" protočil očima Hatake, který stále čekal na ticho.
,,Dobrá tedy, když to nejde po dobrém, půjde to po zlém. Kiba Inuzuka, Naruto Uzumaki, Rock Lee, Neji Hyuga, Tenten, Ino Yamanaka. Jste po škole" posadil se za svůj učitelský stůl.,,Já? Ale to nejde pane učiteli! Odpoledne jdu na nehty!" vyjekla Ino celá rozzuřená.
,,Ha, to bych nechtěla.." vysmála se jí Sakura a u toho se podívala na Uchihu sedícího v zadní lavici. Tomu však do smíchu nebylo.
,,Nečum" zamračil se na ni. V tu se z radostí vykvetlé Sakury stalo uzavřené poupátko, které se hlavou praštilo do lavice. Ino tahle situace naopak značně zlepšila náladu.
,,Tak, koukám že jste se utišili, takže můžeme pokračovat. Než však začneme s vyučováním, rád bych vám oznámil, že do vaší třídy od zítřka zavítá nový žák. Doufám tedy že se k němu budete chovat slušně. Ale teď se vrhneme na biologii" otočil se Hatake k tabuli.
,,Nový spolužák?! To je super!" zahulákal Naruto ,,A odkud je pane učiteli? A vy jste ho už viděl?"
,,Prý je až ze Suny, což je město poněkud vzdálené od Konohy. A ano, viděl jsem se s ním" otočil se zpět ke třídě.
,,A jaký je? Doufám že je alespoň hezký!" začala se rozplývat Ino.
,,No, je takový zvláštní, ale do vaší příšerné třídy určitě zapadne" vzal křídu do ruky a začal psát na tabuli.
Třídou se ozýval šepot mezi studenty. Nového spolužáka naposledy vyfasovali na začátku druháku a to byl Rock Lee, který byl také jaksi zvláštní, ale rychle zapadl. Ten předtím chodil do gymnázia na druhé straně Konohy, ale kvůli šikaně přestoupil na tohle gymnázium. Sice vyfasoval třídu plnou "opic", ale za to ho jeho nová třída vřele přijala.
,,To je ale otrava. Nesnáším biologii" rozložil se Shikamaru přes půlku lavice, zatímco vedle něj Choji Akimichi chroustal brambůrky. To už po něm ale letěla křída.
,,Akimichi, snad jsem říkal, že se na mých hodinách jíst nebude" ozval se vyučující.
,,A? To mám jako umřít hlady? Kromě toho, Naruto taky pořád žere ty svoje bonbóny co má pod lavicí!"
,,Có? Ty seš ale práskač Choji!" vyjel po něm blonďák.
,,Uklidněte se oba."
,,Ach bože, vy jste takový kreténi. Jdu na hajzl" vstal Sasuke ze židle a bez svolení odešel ze třídy.
,,Ach jo, ta naše třída, to je fakt radost" protočil Kakashi očima.
,,Co je vůbec tomu Sasukemu poslední dobou? Je čím dál víc otrávenej. Je ještě horší než Shikamaru a to už je co říct" začal Kiba.
,,Kdo ví. Asi má zas problémy doma" doplnil Naruto.
,,Sasuke..." zašeptala Sakura, při myšlence na to, že by se někdo, koho tak bezmezně miluje, trápil. Její myšlenky však přerušilo zvonění.
,,No skvělé, to jsme toho zase stihli.. mějte se, odcházím než mě stihnete ještě víc naštvat" sbalil si Hatake své věci a vyletěl ze třídy.
,,Jsem zvědavej na toho novýho spolužáka" zafuněl Shikamaru.
,,Já taky. Doufám že to bude nějakej frajer" houpal se Neji na židli.
,,Tady? Frajer? Sem chodí samí exoti. Spíš se modlím aby nebyl stejnej jako Uchiha" odpověděl mu Shikamaru s úsměškem ve tváři.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...