Krása

16 9 7
                                    

,,Ale, ale, kdo se nám to vzbudil?" uviděl Neji Shikamarua, který si to mířil do vody.

,,Shikamaru, no konečně!" křičel Naruto přes celý rybník.

,,To je ale otrava.." odfrkl si.

,,Hele, Gaaro, já jsem tak přemýšlel.. nechceš mě seznámit s tou tvojí ségrou?" posadil se k nim.

,,S mou sestrou?"

,,Jo, fakt se mi líbí. Chtěl bych se s ní poznat" přiznal.

,,To nad ní pořád přemýšlíš, jo?" rýpnul si Neji.

,,Úplně nevím jestli bych chtěl, aby se moje sestra tahala zrovna s tebou" zamračil se.

,,Co?!" urazil se.

,,Hele, já se mu nedivím" smál se Neji.

,,Hrozný tohle.." vstal a skočil do vody za ostatními. Neotálel ani rudovlásek. Postavil se na nohy a vydal se do hloubky, ve které se ještě před několika minutami nacházel s Leem. Pohledy ostatních se na něj stočily a černovlásek začal ihned plavat k němu. Těsně před Gaarou se zastavil.

,,Chceš to zkusit?" optal se plný nadšení.

,,Jo, chci" mírně znervózněl.

,,Tak dobře! Jsem rád" usmíval se a chytil ho jemně za zápěstí.

,,Pojď ještě kousek dál, přeci jen tady ještě není taková hloubka" vedl ho.

,,Co teď?"

,,Teď se odraž od dna a nohy natáhni za sebe" pokynul.

,,A-Ale-"

,,Neboj, já tě jistím" natahl k němu ruce.

,,D-Dobře" odpověděl nejistě, za jeho pomoci zvedl nohy a už doslova ležel na břiše, až na to že ne v posteli, ale na vodě. Tedy, kdyby ho Lee nedržel, byl by pod vodou. Jednu ruku měl položenou na jeho hrudníku a druhou na břiše. Tu ale pomalu přemístil na stehna. Po cestě ale omylem zavadil o jeho rozkrok. Ucítil jak s sebou Gaara mírně trhl, což ho vyděsilo a ruku dal okamžitě na místo, kam s ní měl namířeno.

,,P-Promiň" zrudl a začal se dívat úplně jinam.

,,D-Dobrý.." nabyl červených tváří i rudovlásek. Lee byl neuvěřitelně rád, že Gaara nevidí, co se odehrává pod vodou v jeho plavkách. Byl z něj totiž úplně vyřízený. A omyl, který právě udělal ho vyřídil ještě víc.

,,T-Tak, vidíš a ani to nebolelo! T-Teď stačí když začneš hýbat rukama vždy od sebe a zase k sobě. A hlavně musíš pravidelně dýchat" vysvětloval mu černovlásek.

,,Zkus si to" pobídl ho. Rudovlásek to na jeho přání zkusil. Uplaval pár centimetrů a cítíl, jak se potápí.

,,Pomocmohhh-! " potopila se mu hlava v půlce volání. Lee nijak neotálel a ihned ho vylovil.

,,Dobrý? Seš celej?" ptal se ho v panice.

,,J-Jo.. už to zkoušet nechci, chci si jít odpočinout.." stoupl si opět na nohy.

,,D-Dobře, tak jo.. ale šlo ti to" pokusil se o úsměv.

,,Moc ne" odbyl ho a beze slov odešel zpět za stále sedícím Nejim. Lee mírně zpanikařil. Pokazil snad něco? Gaarovo chování najednou nebylo vůbec příjemné. Právě naopak. Tvářil se dost podrážděně. Zvědavost mu nedala a vydal se za nimi.

,,..prostě hrůza.." uslyšel Gaaru něco líčit, když se přibližoval.

,,To je dobrý, fakt. Neřeš to" uklidňoval ho Neji.

Spolužák [LeeGaa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat