,,Tak, jsem rád, že jsi trefil" usmál se Neji na Gaaru, se kterým se setkal před svým domem. Hnědovlásek doslova překypoval dobrou náladou. Měl totiž pár nápadů, jak svému nejlepšímu příteli zajistit sblížení s rudovláskem.
,,Já taky" odpověděl chladně.
,,Tak se vydáme na cestu. Vezmeme s sebou i Leeho, nakonec jsme se přes zprávy domluvili že půjde s námi" informoval ho.
,,Leeho?"
,,Jo, to je ten co se mnou sedí a-"
,,Já vím kdo to je" zamračil se Gaara.
,,Fajn, fajn" mrkl na něj, když se rozešli směrem do nedaleké ulice, kde měli nabrat kamaráda.
,,A proč s tebou vlastně nebydlí?" optal se Gaara najednou.
,,Kdo? Lee?" upřesnil a on kývl.
,,No.. a proč by měl u mě bydlet?" zasmál se.
,,Myslel jsem si, že spolu něco máte" zamračil se ve zmatení.
,,Cože? Já a Lee? Nikdy!" málem se Neji udusil.
,,Jsme jen dobří přátelé, to je celý, navíc.. já mám zálusk na někoho jiného" vyvrátil.
,,Oh, aha. Tak jsem měl špatnou domněnku.." zadíval se před sebe.
,,Jo, to docela jo.." pousmál se hnědovlásek zoufale. To už ale byli u Leeho domu. Neji přistoupil k plotu a stiskl zvonek. Po dvou minutách čekání v neúprosném tichu se ve dveřích objevil nadšený černovlásek, který se za přáteli ihned rozeběhl.
,,Ahoj kluci!" usmíval se jako sluníčko a zamknul za sebou branku.
,,Ahoj" poplácal ho Neji po rameni.
,,Ahoj.." uvrhl na něj rudovlásek poněkud nepříjemný pohled, což v Leem zanechalo poněkud zvláštní pocit, ale pokusil se to neřešit. Všichni tři se tedy vydali na tu skvělou, patnáctiminutovou cestu ke Kibovi domů. Prvních pět minut šla trojice zcela v tichosti, dokud Neji nezahájil první část svého plánu.
,,Hele, skočím si ještě tady do krámu, tak tady počkejte" mrkl na ně Hyuga a odběhl do samoobsluhy, kolem které se zrovna chystali projít. Rudovlásek a černovlásek tedy zůstali na moment sami. Lee cítil, jak se v něm hromadí nervozita. Nevěděl, proč je v Gaarově přítomnosti tak ostýchavý. Bál se říct absolutně cokoliv.
,,Co ti je? Čumíš jak kdyby tě posral pták" otočil se na něj Gaara najednou, načež Lee zpanikařil.
,,C-Co? Ne, to ne, jsem jen trochu unavený, víš?" zasmál se nervózně.
,,Unavený?"
,,J-Jo.. byl jsem po škole ještě běhat" podrbal se na zátylku.
,,Běhat? Proč?"
,,No.. abych si udržel kondici a vyčistil si hlavu" odůvodnil.
,,Vyčistil si hlavu?" podivil se rudovlásek.
,,Ano, běháním si vždy pročistím myšlenky, je je to skvělé. Můžeš si jít někdy zaběhat se mnou, kdybys chtěl" nabídl nervózně při pohledu do tyrkysových očí, které ho propalovaly skrz naskrz.
,,J-Jo, proč ne" stočil pohled k zemi a Lee vykulil oči. Opravdu souhlasil?
,,Tak jsem tady!~" objevil se Neji a na chvíli se pozastavil, když viděl oba mírně rudé obličeje. Mohl si jen domýšlet, co si ti dva řekli. Po pár minutách došli k domu, ve kterém Inuzuka Kiba bydlel. Když použili zvonek u dveří, okamžitě jim otevřel Naruto, který už dávno dorazil, stejně tak jako Shino.
,,Nazdar kluci" přivítal je nadšeně blonďák v tričku a kraťasech.
,,Čau Naruto!" vletěl Lee dovnitř a za ním pomalu vstoupili i Neji a Gaara.
,,No kdopak to přišel?" ozval se Kiba. Jeho dům byl velice prostorný. Při vchodu do domu se nacházeli v malé předsíňce, kde si odložili boty. Když vyšli z předsíňky, dostali se na chodbu, z jejíž levé strany šlo vidět do velké kuchyně a z právě naopak do obrovského obýváku s velikým gaučem a moderní televizí. Pár kroků dále chodbou, bylo možné naleznout sympatickou koupelnu a vedle samostatnou místnůstku s toaletou. Za těmito dvěmi místnostmi se nacházely schody, vedoucí do patra. V patře byly tři pokoje. Kibův pokoj, ložnice jeho rodičů a volný pokoj pro hosty, ve kterém dříve bydlela jeho starší sestra, která se již osamostatnila a odstěhovala.
,,Moc se to tu nezměnilo, Kibo" prohlížel si Neji chodbu a nahlédl do obýváku, ve kterém se Kiba a Shino nacházeli. Hyuga byl v domě rodiny Inuzukových naposledy před rokem, v době kdy do party přijali Leeho.
,,A kde máte Shikamarua a Chojiho?" ozval se Lee.
,,No přijdou o chvíli později, Shikamaru prý musí ještě něco podělat doma. Račte jít dál, posaďte se" vyzval je Kiba a nově příchozí ho následovali do obývacího pokoje. V tu se směrem k nim rozeběhl roztomilý a velmi přátelský pes.
,,Jé, Akamaru!" objal ho ihned černovlásek. Pes se nechal obejmout a ihned šel očichat Nejiho a Gaaru, jejichž pach skoro neznal.
,,Co po mě chce?" optal se rudovlásek při pohledu na psa.
,,Ále nic, jen si musí zaregistrovat tvůj pach, ještě jste se neviděli" mávl rukou Kiba.
,,A mě ostatně taky dlouho neviděl, takže.." pokrčil Neji rameny. Akamaru se po chvíli sebral a běžel přes chodbu za Narutem, který si s ním do té doby hrál.
,,Tak se posaďte k Shinovi, nachystám nějaké občerstvení" usmál se na na ně jejich hostitel a vydal se do kuchyně. Neji se tedy usadil vedle hnědovláska, který si na telefonu četl o nějakém hmyzu. Začali spolu ihned konverzovat, jelikož si mu Neji stěžoval, že má doma hromadu mravenců a neví, co s nimi. Mezitím se na druhou stranu gauče usadil Lee a poklepal rukou vedle sebe na náznak, že se má vedle něj Gaara posadit. Ten tak po krátkém váhání i učinil. Lee se celý napnul, když u sebe opět ucítil příjemné teplo a to i když se jejich těla nedotýkala. Gaarovy tyrkysové oči začaly bloudit po jeho obličeji, což v něm vyvolalo nervozitu. Ve tvářích se mu na pár sekund vyrojila růžová barva.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanficNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...