na,No to je doba.. kde jste byli? Vždycky jste tu v půl osmý a dneska pět minut zpoždění jo?" sjel Kiba Nejiho a Leeho, když se konečně ukázali před školou.
,,No jo, kdyby to někomu netrvalo sto let.." zasmál se Neji a podíval se na viditelně nervózního černovláska. Ten se ihned podíval na Gaaru, který si něco četl na telefonu.
,,Lee, ty ale vypadáš, česal ses vůbec?" vtipkoval blonďák.
,,Ty máš co říkat" protočil očima.
,,Ale má pravdu, dneska to máš fakt jako hnízdo" zasmál se Shikamaru.
,,Tak dík" zamračil se. Mezitím k němu zvedl zvědavě pohled i rudovlásek.
,,No Gaaro, co si myslíš ty?" optal se ho Choji, načež s sebou cukl.
,,J-Já?"
,,Jo, ty" doplnil Shino.
,,Co bych si měl myslet?" znervózněl.
,,Ty seš úplně mimo kamaráde" plácl ho Kiba přes rameno ,,Řešíme Leeho vlasy. Vypadají dnes strašně."
,,Asi jako každý den" uchechtl se Gaara. Černovlásek se nad tím pozastavil. Zase ta jeho ironie? Měl by tohle brát jako pozitivní znamení?
,,Říká někdo kdo nosí polorozpadlé conversky" vrátil mu Lee úder.
,,Pff.. kdyby měly vlasy, rozhodně se češou líp než ty" usmál se na něj rudovlásek. Neji a Shikamaru se na sebe mezitím dost nápadně podívali a zasmáli se.
,,No dovol, ani nemají tak rovné tkaničky jako mám já vlasy" oponoval. Gaara už neodpověděl, za to mu ale hrál na tváři příjemný úsměv. Jako by snad atmosféra nebyla tak těžká, jako ze začátku.
,,Naruto, pořád čekám na ty boty.." upozornil blonďáka z ničeho nic.
,,Jako vážně? To musím?"
,,Sázka platí celý týden, takže.." škádlil ho.
,,Ach jo.." vytáhl si z batohu vlhčené ubrousky a pustil se do práce. Lee by lhal kdyby řekl, že nežárlil. Vidět totiž Naruta klečet přímo před ním v něm vyvolalo dost nepříjemné pocity. Shikamaruovi a Nejimu cukaly koutky a mezitím pokukovali po černovláskovi, který si Gaaru očima doslova nárokoval.
,,Hotovo" postavil se Naruto na vlastní nohy.
,,Jo? A co ta čmouha na levé botě? Ta se tam objevila až teď?" provokoval ho rudovlásek.
,,No fajn.." naštval se a znovu mu botu přeleštil.
,,Půjdu si ještě koupit svačinu" otočil se Lee na patě.
,,Dobrý nápad, taky jdu. Uhni Naruto" strčil do něj Gaara a vydal se za Leem. Oba schytali od zbytku party dost smíšené pohledy. Zatímco se Neji a Shikamaru dost okatě usmívali, Choji, Kiba, Naruto a Shino měli v plánu z nich vydolovat, o co jde.
Když se vzdálili od skupiny, vládlo mezi nimi podivné ticho. Ani jeden neměl odvahu se podívat na toho druhého. Tedy dokud Gaara omylem zakopnul. Lee se vylekal snad víc, než on sám a okamžitě ho chytil za ruku.
,,V pohodě? Jsi celý?" pomohl mu se narovnat.
,,J-Jo, asi jo" usmál se rudovlásek nervózně.
,,Musíš dávat pozor.." usmál se i jeho zachránce.
,,Jsem dnes hlavou úplně jinde."
,,A kde?" zadíval se do jeho smaragdových očí.
,,Asi ještě v posteli."
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...