Další hodina utíkala stejně pomalu, jako ta první. Za to se v ní nesly rozhodně úplně jiné emoce. Každý měl totiž na rudovláska odlišný pohled. Někdo ho stále nenáviděl, někomu byl ukradený a někomu začínal být sympatický. Ne že by Narutovi nebyl sympatický každý, ale.. Gaarovi zatím sympatický nikdo nebyl. Ani on sám.
,,Poslyš, někdy s Leem hrajeme jen tak po vyučování na školním hřišti volejbal, nechtěl by ses přidat?" otočil se Neji k novému spolužákovi a Tenten, která si něco našprtávala ze sešitu. Jedinou prozatímní odpovědí byl pohled, který mu Gaara věnoval. Někdo měl opravdu zájem s ním něco hrát? Gaara miloval míčové hry, ale vždy, když si chtěl na předchozí škole zahrát, každý ho ignoroval. Nikdo mu pomalu ani nedal míč do ruky. A když už ano, pak jen v úmyslu ho vybít. Nevypadalo to tak, ale Gaara si nabídky vážil. Bylo to něco nového. Něco, co se mu líbilo.
,,Jo, skvělý že ho zveš, ale že bys třeba zmínil i moje jméno když s váma POKAŽDÝ HRAJU I JÁ" naštval se Naruto.
,,A já!" přidal se Kiba. Gaaru fascinoval všechen ten zájem ze strany jeho nových spolužáků, nebo snad.. přátel? Ne, to ne. Jak vůbec definovat přátelství?
,,Gaaro.." ozvalo se ode dveří ,,Tak ty sis našel kamarády? Asi poprvé v životě?" zvedl oči ke dveřím. Stála tam jeho sestra.
,,Ty jo, kdo je ta holka?" drcl Shikamaru do Chojiho sedícího vedle něj.
,,Je fakt pěkná" uznal tiše Choji.
,,Ah, Temari" vstal rudovlásek z místa a vydal se ven ze třídy.
,,Kdo to sakra je?" ozval se Naruto.
,,To bude asi ta jeho sestra jak říkala Sakura" přemýšlel Lee.
,,Ne, ale vážně Neji, proč jsi neřekl že tam s vámi chodíme i my dva?" pokračoval Naruto rýpavě.
,,Protože jste až moc uřvaní a on je tichý, pochybuju že by chtěl zrovna s vámi někam ven" vysvětloval Neji upřímně.
,,Co?! A Lee jako uřvanej není?!" naštval se Kiba. To už byl ale jejich nový spolužák zpět. Zcela ignoroval, co se řeší. Prošel se po třídě a posadil se zpět na své místo.
,,No tak co? Finální verdikt?" připomněl se mu Neji.
,,Ah, ano. Klidně se přidám" odpověděl a podíval se do očí pro změnu Leemu, který si ho stále 'nenápadně' prohlížel. Ten svůj pohled ihned stočil jinam.
,,Ále.." všiml si celé situace Neji ,,Co kdybyste se vy dva usmířili? Vím že jste nezačali zrovna nejlíp." Gaara zvedl k Nejimu pohled a stejně tak i Lee.
,,Ale já se s ním usmířil, jen on se mnou ne" objasnil černovlásek.
,,Já se k tomu ani pořádně nevyjádřil. Jen nechápu pointu usmiřování" přiznal Gaara drzým hlasem.
,,Eh? No pointa je taková, že se usmíříte a jste spolu v pohodě" podivil se Neji nad jeho emocemi.
,,Aha? To je vše?" zeptal se rudovlásek zmateně ,,Tak já se s tebou usmiřuju."
,,To jsem rád" pokusil se Lee o úsměv a jeho pohled se opět zastavil u tyrkysových očí.
,,To ti na tom tak záleží?" optal se Gaara, což Leeho mírně překvapilo. Copak nemá žádná cítění? Nemá pojem o pocitech?
,,Gaaro, jak můžeš tyhle věci nechápat? A vůbec, máš nějaké city?" optal se Naruto, který se opíral o jejich lavici.
,,City?" podíval se na něj zmateně. Lee ho mlčky pozoroval. Bylo na něm opravdu něco zvláštního. Snad jako by to slovo slyšel poprvé v životě. Ví vůbec, co to znamená mít rád?
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictieNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...