Lee, ještě stále s rudými tvářemi, pozoroval Gaaru, který pohledem těkal po jeho obličeji. Jejich oční kontakt ale narušil zvuk domovního zvonku.
,,Běžím tam!" vystřelil Naruto do předsíně a Akamaru hned za ním. Když bouchly dveře, chodbou se rozlehly další tři hlasy, již posledních příchozích.
,,Tak jsme tady" vstoupili do obýváku Shikamaru a Choji, kteří si vzápětí odložili batohy na zem, stejně jako je měli ostatní.
,,No to vám to trvalo.." protočil očima právě přicházející Kiba se skleničkami, které následně položil na konferenční stolek.
,,To víš, někdo si po cestě ještě musel nakoupit zásobu brambůrek" prohodil Shikamaru a hodil s sebou do křesla vedle gauče ,,Kdybych náhodou usnul, vzbuďte mě."
,,Jdu na hajzl" opustil Choji místnost.
,,No, takže jaký je vlastně program Kibo?" optal se Neji zvědavě.
,,No, myslel jsem si že bychom si pustili nějakej film, pak si můžeme zahrát flašku a samozřejmě se během toho pěkně vožerem" prozradil celý svůj plán.
,,No a jak to bude se spaním?" přihodil dotaz Shino.
,,Jo, to nevím. Dva lidi vezmu k sobě do pokoje, sem na gauč můžou jít tři lidi a dva můžou do pokoje pro hosty. Je na vás jak se rozhodíte, ale u mně v pokoji bude Shino" informoval.
,,Kibo, Kibo, můžu k vám?!" rozjasnil se Naruto.
,,Jasně, proč ne?" odsouhlasil.
,,Já chci být s Shikamaruem" rozhodoval Choji.
,,Tak Neji, nechceš být s námi?" optal se Shikamaru.
,,Rád" odkýval. Byl nadšený, že poslední volný pokoj s dvěma lůžky zůstal právě Gaarovi a Leemu.
,,T-Tak to znamená, že já jsem-" začal Lee.
,,Se mnou" dokončil rudovlásek chladným hlasem.
,,Jo.. dobrá, jsem rád že jste se všichni nějak dohodli. Teď by bylo fajn se dohodnout na filmu" oznámil Kiba. Jejich dlouhá hádka o tom, co se pustí a nepustí nakonec vyústila v jasný závěr. Vyhrál film Pulp Fiction. Sakra dlouhý film, který je sice velmi zábavný, za to je ale velmi pravděpodobné, že Gaara vyhraje svou sázku, jelikož během sledování Shikamaru rozhodně nevypadal vůbec živě. Choji mezitím snědl dva pytlíky brambůrků, Neji, Shino, Naruto, Kiba a Lee žhavě během filmu diskutovali o ději a Gaara tiše sledoval a poslouchal, o čem je řeč. Po filmu, který skončil asi v deset a po pár pivech se rozhodli, že si zahrají onu zmiňovanou flašku ve které si rozdávali buď šílené otázky, nebo úkoly.
,,Takže, já a Shino začneme, abyste věděli, co a jak" položil Kiba na zem skleněnou flašku od piva a všichni se posadili do kruhu. Flašku záměrně natočil na Shina.
,,Tak Shino.. pravda, nebo úkol?"
,,Tak třeba.. pravda" rozhodl se odvážně.
,,Snědl jsi už někdy brouka?" podal mu Kiba zákeřnou otázku.
,,No.. dobře, jednou. Bylo mi tenkrát jedenáct" přiznal, což všechny mírně šokovalo, vzhledem k tomu, že moc dobře věděli, že má k broukům přeci velmi kladný vztah.
,,Tak, teď Shino točí znovu" oznámil Kiba a Shino roztočil flašku.
,,Prosím ať jsem to já, prosím ať jsem to já.." modlil se blonďák.
,,Naruto!" vykřikl Kiba, když na něj flaška ukázala.
,,Joo! Tak já chci úkol!" vyváděl nadšeně.
,,Dobře.. tak běž na ulici a zařvi že se cítíš jako brouk" rozkázal mu Shino.
,,Eh? To je jako celý?" zamračil se Naruto, vstal z místa a vydal se spolu s doprovodem ve jménu Kiby, Shina a Leeho na ulici. Zbytek zůstal uvnitř, jelikož.. no. Nebylo to nic zajímavého, tedy alespoň pro ně.
,,Cítím se jako brouk! Možná se v něj za chvíli proměním dattebayo!" ječel, zatímco všichni, co šli s ním umírali smíchy. Jeho výrok bohužel slyšela jen jakási babička, která šla zrovna kolem a dovolila si utrousit pár nadávek na dnešní mládež. Když za sebou zavřeli dveře, celí vysmátí se vrátili do jejich kroužku.
,,Tak, točím!" vzal Naruto flašku do ruky a roztočil ji. K jeho štěstí padla na nového člena party: Gaaru.
,,Tak Gaaro, pravda nebo úkol?" optal se celý natěšený a poněkud děsivý, jelikož vypadal, že si nevymyslí jen tak něco.
,,Tak pravda, chci to mít za sebou co nejdřív" zkřížil ruce na hrudi.
,,Dobře.." zamyslel se ,,Jak velkou šanci mám podle tebe u Sakury?" optal se nadšeně, což rudovláska poněkud překvapilo.
,,No.. nulovou" odpověděl chladně.
,,Co prosím?!"
,,Já myslel, že mám říkat pravdu" usmál se. Jeho grimasa rozesmála jak Kibu, tak i všechny ostatní kromě Naruta. Ten se válel na podlaze plný zlosti.
,,Dobře, radši bych pokračoval, aby dnes Naruto vůbec usl" rýpl si do blonďáka s posměškem a zatočil lahev. Tentokrát padla na Shikamarua.
,,To je ale otrava.. chci pravdu."
,,Dobře. Plánuješ něco zkoušet na mou sestru?" vychrlil na něj Gaara.
,,To je dobrá otázka" zasmál se tázaný ,,No, kdyby ti to nevadilo, rád bych si ji zkusil ulovit."
,,Je mi to upřímně ukradený" usmál se Gaara až nepředvídatelně mile a Shikamaru bez jakýchkoliv dotazů otočil flaškou. Ta padla na Nejiho.
,,Chci úkol."
,,Dobře, tak třeba.. vezmi támhle tu misku od popcornu a vysypej si na hlavu drobky co v ní zbyly" nakázal. Neji tedy s obrovskou 'radosti' vzal misku a drobky na sebe vysypal.
,,Super, dík Shikamaru. Tohle si ještě vyřídíme" oznámil mu Neji s úsměvem a jeho otočka padla na opět na Naruta, který stále pěnil zlostí.
,,Tak Naruto, pravda, nebo úkol?"
,,Pravda" zamračil se.
,,Je pravda že jsi se kdysi vykousl s Uchihou?"
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanficNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...