,,Páni, hustý" koukal Shikamaru na fotku, kterou mu ukazoval Naruto ve svém telefonu.
,,Ale nevypadá že by tam s nimi chtěl být" smál se Kiba, když se díval na totožnou fotku, kterou ukazoval Naruto z Gaarových stories.
,,Ukaž, taky se chci podívat" naklonil se k němu Lee ,,No počkejte.. jaktože ho sledujete na instagramu?"
,,Lee, je to úplně jednoduché. Dáš do vyhledávače jméno, ono ti to tu osobu najde a pak dáš žádost o sledování" utahoval si z něj Neji.
,,Haha, fakt vtipný. Taky mu pošlu žádost" vytáhl Lee telefon z kapsy a profil si začal hledat.
,,Nebude každou chvíli pršet? Dost se zatáhlo.." poznamenal Choji, když z lavičky viděl tmavé mraky. A ano. Naruto po škole donutil své dobré přátele, aby s ním šli do parku nedaleko Leeho domu. Naruto do tohoto parku rád chodil. Potkával tady totiž často Sakuru, na kterou měl zálusk stejně tak jako Lee.
,,To je ale otrava. Jestli bude pršet, pojedu MHDčkem. Takže doufám že začne, nechci jít pěšky" vzdechl Shikamaru.
,,Hele, ten jeho bratr má veřejnej instagram" upozornil Kiba, který brouzdal dále po instagramu.
,,Fakt? Jak se tam jmenuje? Chci se taky podívat" žadonil Naruto.
,,kankurvo"
,,Kan-kurvo? Ten frajer má ale smysl pro humor" pousmál se Shikamaru.
,,Dal jsem mu follow. Má dobrý fotky. Tady má jednu s popelnicí" smál se Kiba.
,,Hele a nebude jako podezřelý když teď dáte celé Gaarově rodině follow?" protočil očima Neji.
,,Hele, Gaara mi přijal žádost!" vyjekl Lee.
,,Prosím tě, seš z toho vystříkanej jak Naruto ze Sakury" vysmíval se mu Inuzuka, načež Lee mírně zrudl.
,,Lee? Nechceš nám doufám říct, že se ti ten Gaara líbí? Víš jak to dopadlo s tvým ex.." zamračil se na něj Naruto.
,,Lee má rád sadomaso, to ten Gaara určitě provozuje" provokoval Kiba dál.
,,C-Co? Ne! Nelíbí. Vždyť ho skoro neznám. Naopak mi přijde divnej. A mýho ex mi nepřipomínej.."
,,Nedá se mu ani říkat ex, vždyť spolu ani nespali a celý jejich vztah trval tři měsíce" vložil se ho toho Neji, když si hrál se svými vlasy.
,,Jenže s Leem je to těžký. On hledá pravou lásku. Ne sex" poléhaval Shikamaru na vedlejší lavičce.
,,Náhodou to se cení. Málo komu jde o lásku více než o sex" díval se Naruto do svého telefonu.
,,No jo, já zapomněl že Naruto přemýšlí dost podobně jako Lee" prohodil Kiba.
,,No, ale není špatnej, co si budem, kdybych byl gay asi bych do něj i šel" přiznal Neji.
,,Tohle až se dozví Tenten.." chroustal Choji brambůrky.
,,Pff, Tenten ví, že mám oči jen pro ni."
,,Tak proč spolu pořád nejste ofiko?" hodil po něm Naruto vážný pohled.
,,Nevím jak na to. Mám ji jako někam pozvat?" přemýšlel Neji.
,,No jasně že jo, seš blázen?" vyjekl Kiba. Lee mezitím v tichosti projížděl Kankurův profil. Narazil totiž na výběr, který byl plný rodinných momentů. Tedy spíše momentů s jeho sourozenci. Na většině fotek byl Gaara zády, což ho z nějakého důvodu mrzelo. Jako by snad chtěl vidět z rudovláskova života něco víc. To už však na jeho displej dopadaly kapky.
,,No super, prší" zaklel Naruto.
,,Jako bych to snad neříkal.." vyhodil Choji prázdný pytlík od brambůrek do koše.
,,No, já nevím jak vy, ale já jdu na MHDčko. Mějte se" vstal Shikamaru z lavičky a vydal se, kam ho nohy vedly.
,,Počkej, jedu taky!" rozešel se za ním Choji.
,,Taky poletim. Tak zítra ve škole" mávl na ně Kiba a rozeběhl se pryč.
,,Lee, můžeme si promluvit?" začal Neji.
,,Teď? O čem chceš mluvit? Prší" mračil se Naruto.
,,Ah, ty seš ještě tady?"
,,Prosím? No tohle.." urazil se blonďák.
,,Tak co kdybychom šli ke mně? Stejně je máma v práci" nabídl Lee.
,,Jo, proč ne" odkýval hnědovlásek.
,,Já už taky půjdu domů. Tak zítra" vstal Naruto z lavičky.
,,Jo, měj se!" zamával na něj Lee vesele, načež se přidal i Neji.
,,Tak? Co jsi chtěl probrat?" optal se ho Lee, když se vydali směrem k jeho domu.
,,Jde o toho Gaaru.." začal ,,Lee, řekni mi upřímně. Líbí se ti?"
,,G-Gaara? Ne, jak tě to napadlo? Spíš bych ho jen rád více poznal. Třeba není v hloubi duše takový, jak se prezentuje. Myslím si, že je možná fajn" vysvětlil černovlásek.
,,Doopravdy? Lee, pravdu" doloval z něj.
,,Ale já ti řekl pravdu Neji. Chtěl bych ho poznat. Chci vědět, proč je takový, zajímá mě to. A viděl jsi vůbec jeho oči?" začal se rozplývat.
,,Jeho oči? Ani moc ne. Co s nima?"
,,Má je plné necitelnosti, nepochopení. Neji, já si myslím, že je něco v jeho rodině špatně. Možná má nějaké trauma" přemýšlel.
,,Lee, moc to hrotíš. A vůbec, nechápu co tě na něm tak zaujalo. Na mě udělal dobrý dojem jen tím, jak dobrý je na míčové hry" opucoval si boty o rohožku, když jeho kamarád otevíral dveře do domu.
,,Nezaujal mě. Jen ho chci poznat" vešel dovnitř.
,,Mhm.."
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...