Když si všichni zaplavali a najedli se, dali se na cestu zpět do města. Tentokrát šli z kopce, takže si jejich nohy odpočinuly. Naruto neustále vyprávěl jakési podivné historky z dětství, které Gaara poněkud nadšeně poslouchal, stejně tak i Kiba. Za to Lee pochodoval s Nejim kdesi před nimi a povídali si o nadcházejícím školním týdnu. Shikamaru se tak různě motal kolem a neustále koukal do telefonu.
,,A co se stalo pak?" vyzvídal Gaara.
,,Pak? No pak mě odvezla rychlá. Ale nic mi nebylo, bylo to jen škrábnutí" culil se blonďák.
,,A poslouchej Gaaro! Ten magor mi volal-" smál se Kiba ,,Volal mi, že jestli ho z té nemocnice nepřijdu sebrat ne.. fakt magor."
,,To muselo být šílené" pousmál se rudovlásek a zkřížil ruce na hrudi.
,,To teda bylo, mně volal taky" přidal se najednou Shikamaru a odložil telefon do kapsy.
,,Ale, ale, telefon jo? S kým sis psal?" škádlil ho Kiba.
,,Ále, s nikým" odpověděl znuděně.
,,Doufám že ne s mou sestrou" rýpl si do něj přátelsky Gaara.
,,N-Ne.. kéž by. Ale ty bys mě nejspíš zabil, takže to ani nehodlám zkoušet" pousmál se.
,,Náhodou jsem docela přemýšlel, že bych vás seznámil" prohodil tak náhodou.
,,Cože? To fakt?" vykulil na něj Shikamaru oči.
,,Jo" přihmouřil oči.
,,Co? Tak tobě jako Gaara dohodí svojí ségru jo?" pustil se do něj Kiba.
,,Tak můžu udělat dohazovačku i tobě. Můj bratr je také volný" nabídl rudovlásek chladně a on následně zrudl.
,,No.. jako není k zahození, ale asi bychom si neměli co říct. Je určitě dost jinej než já" prohlásil.
,,Myslím si, že byste si rozuměli víc než dost. Ale je na holky, takže se budeš muset snažit."
,,Uuu, až tak jo? A hele Gaaro, co kdybychom se dohodli, že sebe dohodíš mně?" optal se Naruto a všichni tři zamrzli na místě. Gaara se na něj dost nepříjemně podíval.
,,T-Tak.. si můžeme někdy vyrazit.." vydechl zoufale.
,,Super! Nebudeš litovat!" smál se blonďák plný sebevědomí.
,,Pane bože, nemůžete sebou hnout? S takovou se vrátíme až v osm večer" popoháněl je Neji.
,,Však my jdeme.. to je otrava.." přidal Shikamaru do kroku.
~~~
Po dvou hodinách konečně dorazili na místo, kde se dopoledne sešli. Celí vyřízení obsadili první dvě lavičky, které potkali a nechávali své nohy odpočinout.
,,To byl teda výlet Kibo, na žádnej další už nejdu" ohrnoval nad tím nos Shikamaru.
,,Jen si stěžuj, taky že tě už příště nikdo nepozve" urazil se.
,,Nezajdeme někam na večeři?" začal je pobouzet Naruto.
,,A-Asi ne, půjdu už domů" odmítl Lee a zadíval se na Gaaru, sedícího na protější lavičce.
,,Já taky půjdu domů, už je pozdě" přidal se.
,,Taky, taky.." vstal Shikamaru.
,,Jdeš na MHDčko? Jdu taky, čekej" postavil se Lee.
,,Ne, ty nejdeš na MHDčko, ty tady počkáš se mnou na mého bratra a on tě odveze" rozkázal mu rudovlásek. Lee se beze slov posadil zpět a začal vnitřně panikařit. Gaara ho chce zase vzít? Sám od sebe?
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...