Rybník

18 8 4
                                    

Hej, ty, Kibo.. už jdeme tak dvě hodiny, kdy tam budem?" vyzvídal Shikamaru, celý vyčerpaný.

,,Ještě plus mínus hodinka a jsme tam" sdělil mu plný radosti.

,,Hele, Neji, co ty a Tenten? Posunulo se to nějak?" začal Kiba konverzaci se za ním jedoucím dlouhovláskem, který se rozhlížel po přírodě.

,,No, abych řekl pravdu, pořád je to při starém" odpověděl nezaujatě.

,,Takže seš pořád zamilovanej a ona taky, ale nechcete si to říct, chápu" zasmál se hnědovlásek.

,,Ale ona ví, že ji chci. I já vím, že ona chce mě. Ale nejsme na vztah asi ještě připravení" protočil očima.

,,To zní dost komplikovaně" vložil se do toho Naruto.

,,Je to komplikované.. takhle. Já bych už do vztahu i šel, ale nevím, co na to ona."

,,Kup jí kytku a řekni jí, že s ní chceš chodit, jednoduchý" radil mu Shikamaru.

,,Má vůbec ráda kytky?" zamračil se blonďák.

,,Tak každý má rád kytky, ne?" ohradil se.

,,Třeba támhle Gaara mi dnes říkal, že kytky moc nemusí" ukázal Naruto směrem k nedaleké dvojici Leeho a Gaary, kteří šli pár kroků od nich.

,,Ale Gaara je chlap Naruto, ne ženská" plácl se se smíchem Kiba přes čelo.

,,Náhodou, já jsem chlap a taky mám rád kytky" zastal se ho Neji.

,,Ty seš chlap tak napůl s těmi vlasy" žertoval Shikamaru.

,,Haha, jen se smějte" prohodil a otočil se na Leeho a Gaaru. Stejně tak udělal zbytek, když si povšimli, jak se ti dva příjemně baví.

,,Docela se k sobě hodí, ne?" začal Kiba. Neji se jen pousmál. Moc dobře věděl, co se odehrává za oponou. Přeci jen se mu Lee se vším svěřoval.

,,No, nevím no. Jsou strašně odlišní" vyvracel blonďák.

,,Naruto má pravdu, moc se mi k sobě ti dva nehodí" přidal se zcela neutrálně Shikamaru, který sice věděl, co má Naruto za lubem, ale na jeho názor to nemělo žádný vliv.

,,Je to dva na dva, uvědomujete si to?" nadhodil Kiba.

,,Co takhle se zeptat těch dvou která dvojice má pravdu?" začal je Shikamaru škádlit. Nejiho a Kibův pohled byl k nezaplacení.

,,Hej, Gaaro!" otočil se na ně a oni přerušili svou konverzaci.

,,Ano?" zvedl k nim rudovlásek hlavu.

,,Gaaro, kdo z nás pěti se k tobě dle tvého názoru nejvíc hodí?" přidal se blonďák.

,,C-Cože?" optal se překvapeně. Lee je začal pomalu ale jistě propalovat pohledem.

,,No s kým z nás pěti bys šel na rande?" přidal se Kiba.

,,Asi určitě s nikým, už jsem snad zmiňoval že jdou takové věci úplně mimo mě.."

,,Tak vidíte" usmál se Shikamaru, když se otočili zpět.

,,To ale znamená že odmítnul i kohokoliv jiného!" vztekal se Naruto.

,,Ale, ale, snad se ti Gaara nelíbí?" rýpnul si do něj Neji.

,,Ne, nelíbí" odpověděl uraženě a dal se do kroku.

~~~

,,Tak, jsme na místě!" oznámil nadšeně Kiba, když s sebou švihl do trávy, ze které nádherně viděl na rybník.

Spolužák [LeeGaa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat