,,Myslíš, že bych se k tobě mohl stavit? Potřeboval bych něco probrat.." mluvil Lee rozrušeně do telefonu, když ležel ve své posteli po odpoledním běhu.
,,Jo, jasně a.. o co jde Lee?" optal se Neji zvědavě.
,,Já.. no.. chci s tebou mluvit o Gaarovi."
~~~
,,No, tak povídej. Zase ses beznadějně zamiloval, nevíš co dělat, není gay a.. co ještě existuje za varianty?" přemýšlel Neji nahlas, když se Lee posadil na koberec v jeho pokoji.
,,Ale přestaň už.. nevím jak se s ním více poznat. Vážně bych chtěl být jeho kamarád, ale přijde mi, že mě tak nebere, nebo že nemá zájem" stěžoval si černovlásek zoufale.
,,Třeba ho prostě nezajímáš Lee, tak to prostě je. Někomu sedneš a někomu zase ne" protočil hnědovlásek očima.
,,Já vím, ale když.. mně k němu prostě něco strašně táhne.."
,,Opravdu se ti nelíbí? Ani trochu?" podezříval ho kamarád.
,,Co? Ne! Ani náhodou" ohrnul nad jeho otázkou nos.
,,Lee.. tenhle výraz děláš vždycky když lžeš" štípnul ho do nosu.
,,Au! Neji! Klidni laskavě hormony jo? Mně se fakt nelíbí. Dobře, možná trochu, ale.. to přece nic neznamená!"
,,Lee, Lee, Lee.. kdy ty se poučíš? Láska je nevyzpytatelná. Jestli se ti teď líbí jen 'trochu', za týden to bude středně a za dva týdny budeš zamilovaný až po uši. Znám tě přes deset let, nemysli si, že o tobě nic nevím. A od doby co jsi se začal identifikovat jako bisexuál je to s tebou čím dál těžší" poučoval ho Neji.
,,A vůbec, co se ti zrovna na něm líbí? Mně přijde pěkně ofrklej" zamračil se hnědovlásek.
,,Já nevím Neji.. je prostě.. jiný. Nikdy jsem nikoho jako je on neviděl. A ty jeho oči, Neji. Jsou tak světlé a plné- plné něčeho. Nedokážu to popsat a-"
,,Dobrý, stačilo. Tak já ti s ním pomůžu. Ale slib mi, že ho první pořádně poznáš. Nechci aby ses zase spálil" zkřížil Neji ruce na hrudi.
,,Děkuju! Jsi ten nejlepší kamarád, jakého jsem kdy měl!" začal ho černovlásek objímat.
,,No jo, prosím tě a teď už mě pusť" odstrčil ho od sebe.
,,Kiba mi psal o nějaké přespávací párty, ty na ni jdeš?" optal se Leeho nevrle.
,,No.. jdu. Jde celá naše parta" oznámil mu.
,,I Gaara?"
,,J-Jo, i Gaara.."
,,Hm.." zamyslel se.
,,Proč?" divil se Lee.
,,No, jen tak se ptám.." skládal si tiše v hlavě jakýsi pomyslný plán. Jeho přemýšlení však narušil telefon vibrující v jeho kapse.
,,To je Naruto, co zas sakra chce?" zaklel si pod nos a hovor zvedl.
,,Co? Co říkáš? Na tohle nemám nervy, dám tě nahlas.." položil telefon mezi sebe a Leeho.
,,No? Už mě slyšíš?" ozval se pištivý hlas.
,,No, jsem tu s Leem a slyšíme tě.."
,,Jo vy jste tam oba.. tak to mi šetříte práci. Nechcete jít ven? Stojíme pod tvým domem Neji" oznámil.
,,Co? Co tu děláte? A kdo všechno?" vylezl Neji v rychlosti na balkon, ze kterého zahlédl celou partu, včetně nového člena.
,,No čáu! Polezte dolů!" mávl na něj Shikamaru, zatímco vedle něj Choji jedl brambůrky.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...