Rudovlásek si nezapsal ani písmeno. Vlastně ho probíraná látka ani nezajímala. Jediné, co ho momentálně zajímalo, byl jeho nyní nový spolusedící. Toho totiž pozoroval daleko zaujatěji. Sledoval, jak si do sešitu píše každé slovo z tabule a jak nervózně svírá propisku mezi prsty. Jeho sytě černé vlasy mu padaly do obličeje s každým skloněním hlavy. Bylo na něm něco, co ho lákalo. Byly to snad jeho výrazné tmavé oči? Nebo jeho přitažlivé tělo, jehož svaly se pod tričkem rýsovaly každým jeho pohybem? Gaara nevěděl, jak tento pocit popsat. Jen věděl, že se mu něco líbí. To něco. Něco na Leem.
,,Hele, chápete co to ta čarodějnice zapisuje?" oslovil tiše Naruto čtveřici sedící vzadu. Všichni čtyři na něj přemístili své pohledy.
,,Já docela jo, Naruto" prohlásil provokativně Neji.
,,Já taky" usmála se Tenten.
,,A vy?" podíval se na Gaaru a Leeho, kteří si dost viditelně hleděli svého.
,,Já to trochu chápu" odpověděl mu Lee.
,,Já ani nevím co máme za předmět" pokrčil rudovlásek rameny a napil se energy drinku.
,,Ehm.. Naruto.. kdybys chtěl, tak ti to vysvětlím.." naklonila se k němu z vedlejší lavice Hinata.
,,Eh? Jo, proč ne" usmál se na ni mile a ona zrudla. Zvedla se tedy a sedla si k němu. Když se naklonila k jeho sešitu, začala mu látku dopodrobna vysvětlovat. Gaara je z dálky pozoroval. Zajímalo ho vidět interakce jiných lidí. Zajímalo ho, jak se chovají, když jsou jejich povahy zcela odlišné. Což se o Hinatě a Narutovi dalo říct. Hinatu měl zatím v hlavě zapsanou jako tichou a nevýraznou osobu, když to Naruta měl zapsaného jako uřvaného, otravného a až příliš výrazného.
,,Um.. Gaaro.. ty to chápeš?" vytrhnul ho Lee z přemýšlení.
,,J-Jako co?"
,,No to na tabuli.. abych se přiznal, chápu to tak napůl.." zmatkoval.
,,A ode mě chceš co?" podepřel si hlavu.
,,No.. jestli bys mi to nevysvětlil, teda.. jen pokud to chápeš" znervózněl. Pak si ale všimnul, že si rudovlásek nezapsal ani slovo. Ostatně neměl ani otevřený sešit.
,,Ah, ty si-"
,,Co přesně na tom grafu nechápeš?" přerušil ho a naklonil se k němu, aby viděl do jeho sešitu. Jejich oči se střetly. Byli si najednou oba tak blízko. Jejich nosy se skoro dotýkaly a pohledy se v sobě utápěly.
,,Červenáš se" upozornil ho černovlásek drze.
,,Ty taky. Dej mi tu propisku" vyrhl mu ji z ruky a začal něco čmárat do jeho sešitu.
,,Sem musíš načrtnout tohle.. a tohle číslo, to sem vůbec nepatří. Sleduješ vůbec, co se probírá?" ptal se ho Gaara dost podiveně.
,,A ty snad jo?!" vyjekl Lee šeptem.
,,Abych řekl pravdu, stačil mi jeden pohled na tabuli a rozumím tomu" odpověděl a provokativně se usmál.
,,Haha, skvělé. A to je jako vše? Měl jsem jen dokreslit jeden kruh a do něj číslo?" zamračil se.
,,Jo. No vidíš, je to tak jednoduché a přesto složité" odtáhl se a opřel se o zeď, na které měl nalepenou svou židli.
,,To bych být tebou nedělal, nachladíš se. Ta zeď je dost studená" upozornil ho černovlásek ustaraně. Rudovlásek se na něj zmateně podíval a opřel se ihned o opěradlo židle.
,,Hodný kluk" škádlil ho Lee.
,,Slovo hodný sis mohl odpustit, nejsem tvůj pes" protočil očima.
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanficNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...