Ráno se Lee probudil celý rozlámaný. Když se podíval na druhou stranu pokoje, uviděl Gaaru, který si s někým nejspíše psal.
,,Spal jsi alespoň chvíli?.." oslovil rudovláska rozespale. Když se podíval na svůj telefon, ohlašoval 8:47.
,,Hm? Co?" vyndal si z ucha sluchátko.
,,Ptal jsem se, jestli jsi alespoň chvíli spal.." zopakoval a protáhl se.
,,Ne" protočil očima.
,,Můžu se tě na něco zeptat?" podíval se do jeho tyrkysových očí.
,,Mluv."
,,Proč v noci nespíš? Něco se ti někdy přihodilo?" položil otázku ustaraně. Měl jakési podezření, že s ním není něco v pořádku. Musel mít přeci důvod, proč spal tak málo. Nebo ne?
,,Proč tě to zajímá?" zamračil se.
,,To se nemůžu zajímat?"
,,Nespím, protože necítím únavu. A když spím, zdají se mi noční můry" protočil očima a zadíval se do stropu.
,,Bojíš se nočních můr? Nevypadáš jako někdo, koho by něco dokázalo zastrašit" pousmál se černovlásek.
,,Nechci to s tebou řešit" postavil se a vydal se ke dveřím. V tu byl ale Lee přímo za ním a chytil jej za ruku.
,,Kam jdeš?"
,,Jdu si najít něco k jídlu" odstrčil od sebe jeho ruku a opustil místnost.
,,P-Počkej, jdu s tebou!" vydal se rychle za ním.
~~~
,,Hele, kdo se nám to probudil" usmíval se Kiba jako sluníčko na další dva příchozí do kuchyně.
,,Čau" pozdravil je Choji mezi sousty, když se cpal obrovskou snídaní, kterou mu hostitel připravil.
,,Kde máte zbytek?" posadil se Lee ke stolu.
,,Shikamaru ještě spí" oznámil Neji, upíjejíc ze své kávy.
,,Naruto taky" pousmál se Shino. Gaara se mezitím postavil těsně vedle Kiby, který chystal další jídlo.
,,P-Potřebuješ něco?" vyděsil se.
,,Kávu" ukázal prstem na konvici.
,,Posaď se a já ti ji za okamžik donesu" uklidnil ho a tak se šel rudovlásek posadit vedle svého společníka. Ten zrovna vedl vášnivou konverzaci s Nejim. Navázal s dlouhovláskem opravdu nepříjemný oční kontakt, který Leeho donutil se otočit na něj.
,,Ah, Gaaro, chceš k tomu taky něco říct?" pobídl ho černovlásek energicky. Ten se naopak zarazil.
,,Ne, nechci."
Ani nevěděl, o čem se bavili. Jen měl jakousi potřebu si Leeho kamaráda Nejiho pořádně prohlédnout. Cítil se být najednou tak.. slabý? Bezmocný? Jakoby mu snad záleželo na tom, s kým se jeho společník momentálně baví.
,,Co máme k snídani?" zívl si Naruto stojící v rámu dveří.
,,Kluci budou mít smažený vajíčka, ty dostaneš granule" pokáral ho Kiba s výsměchem.
,,Co prosím?!" začal se blonďák vztekat a posadil se naproti Gaarovi, který ho ihned sjel pohledem.
,,Máš pěkně rozcuchaný vlasy, víš to?" informoval ho Naruto a začal mu vlasy pomocí ruky rovnat. To přilákalo pozornost Leeho, který začal poněkud žárlit.
,,Díky, Naruto" poděkoval mu rudovlásek, který se nad něčí pozorností konečně uklidnil. Nevěděl, proč je tak rozrušený. Že by ho vážně tolik rozrušilo to, že černovlásek věnuje svou pozornost najednou někomu jinému?
ČTEŠ
Spolužák [LeeGaa]
FanfictionNa gymnáziu v Konoze je třeťák plný podivínů. To se nezmění ani s příchodem Gaary, který se spolu se svými staršími sourozenci přestěhuje a tak se stane součástí této zvláštní a poněkud divoké třídy plné "nadějných" studentů. Rock Lee čeká kohokoli...