9.

300 33 6
                                    

Harry nevěděl, co má dělat. Zmateně pobíhal po sklepení a potom se pokoušel krbem dovolat Siriusovi, jenže jej nezastihl. Mluvil jen s Kráturou. Potom raději zkoušel cestovat letaxem do ředitelny. Naštěstí to vyšlo.

Když Harry vypadl z krbu, Brumbál na něj překvapeně díval. Harry celý ubrečený nebyl schopen slova, jen ho táhl do krbu za rukáv. Jediné co řekl, bylo sklepení.

"Řekneš mi konečně, co se stalo?" zeptal se Albus. Když však vystupoval z krbu a rozhlédl se po pokoji, kde byla všude krev a Severus bezvládně ležel na zemi, přispěchal mu okamžitě na pomoc. Zběžně zkontroloval životní funkce, naštěstí žil. Zastavil kouzlem krvácení a poté se s ním přemístil na ošetřovnu. Harry zabouchl dveře a běžel na ošetřovnu také.

***

Poppy se starala o Severuse. Naštěstí jeho zranění nebyla tak závažná, jak se na první pohled zdálo. Všechno postupně opravily lektvary a kouzla.

Zatímco Poppy pracovala, Albus se snažil od Harryho zjistit, co se vlastně stalo. Seděli kus dál, ale dostatečně blízko, aby viděli, co se se Severusem děje.

" Harry, chtěl ti snad Severus nějak ublížit?" zeptal se Albus ustaraně. Celé to nedávalo smysl.

" Cože?" zamračil se Harry. Stále pozorujíc Snapea.

"Měl jsi takový pocit ohrožení, že jsi vyvolal Desmos?"

" Já ho nevyvolal, to pitomý kouzlo si dělá, co chce," vzdychl Harry.

"Něco se přeci muselo stát, jinak by se Desmos nezhmotnilo, nemyslíš?" zamračil se Albus a Harry si povzdechl a přikývl.

"Co jsi vlastně dělal ve sklepení?" zeptal se Albus.

"Měl jsem školní trest, přerovnával jsem knihovnu."

" Dobře a dál?"

"Jedna kniha mi spadla na hlavu a idělala mi bouli. Profesor mě vyléčil a pak..." zarazil se Harry. Tohle se mu nechtělo moc vyprávět.

" Harry, pověz mi všechno, slibuji, že se ti nic nestane," ubezpečoval jej Brumbál.

"No... profesor mě políbil a pak se to stalo,... než jsem to stačil odvolat, už bylo pozdě," vzdychl Harry. Stále měl tu strašnou scénu před očima. Brumbál si jej chvíli prohlížel a přemýšlel...

"Skutečnost, že tě Severus políbil, by tě neohrožovala ne?" ujišťoval se Albus.

"Ehm ne," zrudl Harry a Albusovi konečně došlo, jak se věci mají.

"Potom tu je jen jediná možnost, jak si to lze vysvětlit," řekl Brumbál.

"Jaká?" bál se Harry skoro zeptat.

" Zřejmě si chtěl, aby tě políbil a byl jsi aktivní, " pousmál se Brumbál. Harry zrudl jako rak a dal si hlavu do dlaní. Vlastně mu ani nemusel dát za pravdu, bylo to zřejmé.

"V tom případě se dá pochopit, že se Desmos zhmotnilo."

" Jakto?" nechápal Harry.

"Desmos je založené na lásce a nevěra do tohoto konceptu nezapadá. Desmos se tě snažilo v tomto případě chránit před tebou samým, abys nepovedl nějakou hloupost. A protože nemůže ublížit tobě, obrátilo se proti Severusovi. Kdybys byl nevěrný, kouzlo by ztratilo Náboj lásky. Se Siriusem jste jej zdá se včera dobili dostatečně, když takto zafungovalo," řekl Albus.

"Takže mi chcete říct, že když jsem Desmos vyvolal se Siriusem, že nesmím nic cítit k nikomu dalšímu?" vyhrkl Harry zděšeně. Bude snad muset žít celý živit sám?

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat