Harry běžel do nebelvírské věže a zaúkoloval své přátele, aby hlídali Malfoye na plánku. Jakkoli Ron s Hermionou protestovali, nakonec mu to slíbili. Vzal svůj neviditelný plášť a pomalu se vydal zpět do ředitelny. Když chtěl zaklepat uslyšel Severuse jak říká:
" Mnoho považujete za samozřejmé. Co když to už udělat nechci?"
"Slíbili jsi mi to Severusi, " řekl Albus tvrdě. Poté již nebylo nic slyšet a Severus se vydal ven. Tam potkal Harryho.
Co mu mám u Salazara říct? Dnes zabiju Brumbála, ale to nic, večer se uvidíme?
Hardy viděl, že se muž tváří divně, smutně.. téměř zapomněl na to, co se dozvěděl od Trelawneyové.
Severus se rozhlédl kolem a pak se k Harrymu sehnul a věnoval mu vášnivý polibek. Harry t nechápal, ale přivítal ho s otevřenou náručí. Poté ho Severus pohladil po tváři a zadíval se mu do očí.
" Pamatuj, ať se dnes stane cokoli, nic není takové jak se na první pohked zdá," řekl Severus a odešel.
Co to sakra melo bejt? Co se má stát? Souvisí to snad s Malfoyem?
Jenže nad tím teď nemohl přemýšlet. Brumbal ho čekal.
"Vše v pořádku?" zeptal se stařec.
"Nevím... Severus se choval divně..."
"Jen jsem ho o něco jsem požádal. Teď bychom se ale měli soustředit na náš úkol a to zničení viteálu."
"Kde jste ho vůbec našel?"
"V jedné jeskyni. Raddle tam vodil ubohé sitotky, aby je děsil. Už bychom neměli otálet, " řekl Albus a nastavil mu předloktí aby se mohl Harry chytit.
"Dobře, jdem ho zničit," řekl Harry odhodlaně a chytil se pevně Brumbálova předloktí a vzápětí se přemístili.
***
Když Harry s Brumbálem přemístili zpátky do Bradavic, na astronomickou věž, stařec na tom nebyl po Voldemortově lektvaru dobře. Harry se chtěl rozběhnout za madam Pomfreyovou, ale Albus ho zastavil.
"Potřebuju Severuse..."
"Ale..."
" Harry, jen Severuse."
" Dobře, "přikývl Harry.
Jenže když se chystal odejít, slyšel na schodech dusot běžících nohou. Harry zmateně podíval na Brumbála. Ten mu naznačil, ať si obleče svůj neviditelný plášť a postavil se stranou.
Po chvilce vpadl do dveří Draco Malfoy. Harry chtěl něco udělat, ale byl okamžitě zbehybněn brumbálovo neverbálním kouzlem. Nemohl vůbec nic udělat ani říct. Jen ta tak stál a zíral na to, co se stane.
Malfoy během chvilky Brumbála odzbrojil, asi i protože byl stařec zesláblý.
Harry sledoval, jak Brumbál promlouvá s Dracem, hrál o čas to bylo zřejmé. Celkem se mu to dařilo. Draco si nebyl vůbec jistý, zda to chce udělat. Nakonec sklonil svou hůlku. Harry si na vteřinu oddechl. Jenže poté slyšel, jak do věže stoupají další lidé.
Do místnosti vešli Smrtijedi. Harry nechápal, jak se všichni dostali přes ochrany Bradavic.
To Malfoy to musel nějak zařídit...
Jako poslední se k nim připojil Severus. Muž cítil, že tu Harry je, díky Desmos.
Zatraceně... zaklel muž v duchu.
ČTEŠ
Desmos Amorus
FanfictionPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...