8.

306 31 8
                                    

Harry bloumal po hradě a přemýšlel. V poslední době nedělal nic jiného, ačkoli zkoušky NKÚ se kvapem blížily, na učení neměl ani pomyšlení.

Jak by mohl, když řešil citové problémy. To že zjistil, že být gay je v kouzelnické komunitě normální, mu stejně neulehčilo od toho, ke komu směřovaly jeho city. V žádném případě nemohl nijak zjistit, jak na tom ten dotyčný je. Zeptat se nějak oklikou, by znamenalo ponížení. Zkusit to přímo, by bylo jako koledovat si o Avadu a kdo mu zaručí, že by se mu podařilo přežít podruhé?

Vlastně nechápal sám sebe, proč se mu ten muž vůbec líbí.

Vždyť je tak protivný, jeho mi byl čert dlužnej, zatracenej Snape. A ještě ke všemu ten Siriusův návrh, co tím vlastně myslí? Pusa na čelo to asi nebude... Vždyť je to můj kmotr, jak bych se s ním mohl líbat? Desmos si to asi žádá, ale jak se s tímhle mám jako vyrovnat? Ach jo, proč je můj život tak zamotaný, nenávidím to. Asi to fakt budu muset udělat, i když nechci...

***

O dva dny pozdeji si nechal Harry Siriuse zavolat do ředitelny. Albus je nechal o samotě. Chvíli si nezávazně povídali a pak se Sirius dotkl tématu Desmos.

"Už jsi se nějak rozhodl?" zeptal se muž.

" Hmm, zřejmě mi nic jiného nezbývá, " připustil Harry neochotně.

" No neboj, taky z toho neskáču radostí metr vysoko," zasmál se Sirius.

" No tak hlavně, že to máme ujasněné," uchechtl se Harry.

"Hele tak víš ty co... uděláme to hned, ale dáme si trochu do hlavy," řekl Sirius a přivolal si láhev z Brumbálovy skříně. Byla to Ohnivá whisky.

" Myslíš, že je to dobrej nápad?' zeptal Harry rozpačitě.

"Nebude mu to vadit, řekl by že účel světí prostředky a za střízliva do toho fakt nejdu. Jestli se přidáš je už na tobě..."

"Nikdy by mě nenapadlo, že mi budeš nabízet alkohol... hmm asi by jedna neuškodila, jsem nervózní, " připustil Harry.

" No tak si vem," řekl Sirius a nalil dvě plné sklenky. Poté svou vypil na ex. Harry se ho snažil napodobit, ale po prvním loku, kdy mu začala whisky rozežírat hrdlo se zakuckal a Sirius ho poplácal po zádech.

" Jo Harry, tohle není jako pít dýňou šťávu. Když člověk není zvyklej, musí to pít pomalu," zasmál se Sirius.

"To jsi mi taky mohl říct předem," zasýpal Harry a snažil se přitom nevykašlat plíce.

Druhé kolo Ohnivé bylo klidnější. Pilo se pomalu a když vypili třetí sklenku, rozhodl se Sirius celou věc vzít do svých rukou.

" Harry, stejně se tomu nevyhneme... tak ať to máme z krku," řekl a posadil se k mladíkovi blíž. Přitáhl si jeho hlavu, zavřel oči co nejpevněji a představoval si prodavačku novin z trafiky na rohu ulice na Grimmouldově náměstí. Vybavila se mu jako živá. Siriusovi vyloudila ta představa úsměv na tváři. Harry svého kmotra napodobil a představoval si osobu se kterou by se rád líbal - Snapea. Pak už jen cítil, jak ho někdo tahá k sobě blíž. Rty se zlehka dotkly těch druhých, byly vláčné a chutnaly po whisky. Lehce jej škrábaly jeho vousy. Polibek to byl krátký nicméně dost intenzivní. Uvnitř se jim všechno míchalo. Pocit bezpečí rostl, dokud se náhle nezastavil. Oba byli tak zabraní do svého nitra, že neslyšeli, jak vrzly dveře. V nich stál Severus jako opatřený...

***

Snape zíral na ten úkaz před sebou. Potter a Black se líbali, na stole ležela poloprázdná láhev Ohnivé a v krbu plánoval oheň. Z celé té scenérie se mu udělalo nevolno. Netušil, jak našel ztracenou rovnováhu, ale vzápětí jízlivě pronesl: "Kdybych býval tušil, že tu máte tajné dostaveníčko, přišel bych jindy."

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat