Tahle kapitola je úplně nová, protože jsem předtím příběh trochu upravila, musela jsem několik nových kapitol přidat aby to dávalo dál smysl. Užijte si to.
***
Severus vyslal kouzlo na chodbu a uslyšel ránu. Poté se tam šel spolu s Harrym podívat.
Když uviděl zbytek zlatého tria v bezvědomí, krve by se v něm nedořezal.
"Výslovně jsem ti nařídil, abys přišel sám," řekl Severus naštvaně.
" Nechápu to, nic jsem jim neřekl," pokrčil Harry rameny. Severus je odlevitoval do místnosti a poté pomoci Enevarte probral.
"Co se tu ksakru děje?" zeptal se Ron.
" Harry, to on to udělal?" zeptala se Hermiona vystrašeně s očima plných slz.
" Jo," zavrčel Harry a nenávistně si muže měřil.
"Chtěl jsem ti to právě vysvětlit, ale zdá se, že to budu muset udělat před nimi," zavrčel si Severus.
"Jak chceš jako ospravedlnit vraždu?" překřížil Harry ruce na hrudi. Hermiona se tvářila naštvaně a Ron zmateně. Pořád ještě nepochopil, co Snape udělal.
"Nešlo o vraždu, spíš o eutanazii," řekl Severus co neklidněji. Ještě pořád se z toho sám nemohl vzpamatovat.
"Cože?" nechápal nikdo z nich.
"Brumbál již dlouho umíral následkem kletby, a tak mne o to požádal. Vzhledem k Neporušitelnému slibu, co jsem složil, to bylo podle něj nejlepší řešení."
"Podle něj?" vykulila Hermiona oči.
"Jistě, byl to jeho nápad a nedal pokoj, dokud jsem mu neslíbil, že to udělám tak, abych nejen ochránil svůj život, ale také Dracův, kterému to dal původně za úkol Pán zla."
"Ha, já to věděl, celou dobu něco chystal," řekl a podíval se na své přátele. Ti dva se na něj dívali rozpačitě.
"Nemohl jsem ti dovolit se do toho míchat, " řekl Severus.
"Ale... on celou dobu věděl, že ho chce Malfoy zabít?" vyhrkl Ron, kterému až teď pořádně došlo, co se děje.
"Je vskutku jen málo věcí, o kterých by Albus nevěděl," odpověděl Severus.
"To je prostě celé divné, " nechápala Hermiona.
"Věř mi Harry, že jsem to nechtěl, ale Albus naléhal, dokud jsem se nakonec nepodvolil, tak jako vždycky. Albus je příšerný manipulátor," zavrčel Severus.
"To jak jsi se mnou mluvil, než jsem šel za ním..." vzpomněl si Harry.
"Ne všechno se bude tak, jak to na první pohled vypadá. Ano myslel jsem tím toto," přikývl Severus smutně.
"A tomu všemu jako máme věřit?" odfrkla si Hermiona.
Jistě, to by nebyla Grangerová, aby neprudila.
"Klidně vám předám vzpomínky," pokrčil Severus rameny.
" Fajn," řekla a vytáhla z kapsy habitu lahvičku a podala mu ji.
Pomocí hůlky jí naplnil stříbrnou, tetelivou směsí." Mám jít do ředitelny?" Zeptal se Harry.
"Můžeš ke mě, mám přeci myslánku také, heslo znáš, " řekl Severus.
"Dobře... ale co bude dál?" zamračil se Harry.
" Musíme se kvůli Desmos scházet dál..." poznanenal Severus.
ČTEŠ
Desmos Amorus
FanfictionPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...