Školní tok v Bradavicích pomalu ubíhal a Harrymu se v lektvarech dost dařilo. Díky Princovi dokonce vyhrál flakónek tekutého štěstí. Viděl na Malfoyovi, že by ho nejraději získal pro sebe. Draco v tom viděl ulehčení svého ukolu, ale Harry si dal za cíl mu ve vítězství zabránit a taky se povedlo. Malfoy byl vzteky bez sebe, když Křiklan vítěznou lahvičku předával Harrymu.
Harry nepřestával se sledováním Malfoye. Bylo dost divné, že Zmijozel každý večer zmizel z Pobertova plánku po nějaké době se zase objevil. Ron i Hermiona už byli otrávení tím, jak jim Hardy neustále tvrdil, že Malfoy něco chystá ohledně Voldemorta. Jenže Harry neměl řádný důkaz, kterým by svá tvrzení podložil.
Večery Harry vyplnil ve sklepení se Severusem. Buď milovaním nebo jen mazlením. Čím více času spolu strávili, tím více to chtěli. Bylo obtížné se od sebe odloučit. Došlo to tak daleko, že Harry každou noc spal ve sklepení a pod neviditelným pláštěm nad ránem mizel zpět do nebelvírské věže. Říkal si, že když už nic jiného, tak aspoň Náboj lásky bude neustále v nabit v pohotovosti. Moc dobře si byl vědom toho, že Voldemort může udeřit kdykoli. A jestli on má v něčem pomoct až to nastane, bude Harry i Desmos připraven.
***
Víkendy trávil Harry u Brumbála, kdy mu ukazoval své vzpomínky na Voldemorta. Harry věděl, že je velmi důležité poznat svého nepřítele. Mimoto chodil za Albusem celkem rád. Po vyčerpávajících výletech do jeho vzpomínek se vždycky těšil na čaj a něco dobrého na zub, co jim donesl Dobby.
Jednou mu Albus ukázal upravenou vzpomínku profesora Křiklana. Harry poté od ředitele dostal úkol, aby jakýmkoli způsobem získal Horaciovu pravou vzpomínku.
Nebylo vůbec těžké se vloudit do profesorovo přízně. Však sám Křiklan si nepřal nic jiného než Harryho vlastnit ve své sbírce v Křikově klubu.
***
Severusi na zítra je naplánovaný výlet do Prasinek," řekl Harry jen tak mimochodem.
" Ach jistě, Brumbál se o tom zmínil, " vzpomněl do Severus
"Chtěl bych jít s Ronem a Hermionou ke Třem košťatům."
" Nemyslím, že je to úplně moudré..." namítl Severus.
"Náboj udržujeme přeci pořád plný..." namítl Harry.
"To skutečně ano, ale je snad nutné odkrývat karty tak brzy, pokud dorazí Smrtijedi?"
"Severusi jsem tu zavřený už takovou dobu... a myslíš, že udělají tu stejnou chybu dvakrát?"
" Netuším, co mají v plánu," řekl Severus znepokojeně...
"Nebojím se, Desmos kohokoli vyřídí."
"Nemám strach o tvůj život, jsi chráněn dostatečně, jen mám obavy o utajení naší záležitosti... Nicméně máš pravdu jsi tu zavřený jiz moc dlouho."
"Takže můžu jít?" rozzářily se Harrymu oči radostí.
" Ano ale nejdřív ještě doplníme Náboj lásky, " řekl Severus chraplavě a zadíval se na Harryho tak, že mladík ztěžka pokl. Poté k němu muž přišel a posadil si obkročmo svého milence na klín. Lačně líbal jeho rty. Nemohl se jich nabažit. Harry mu nehty přejížděl po šíji a jazykem po krku. Dráždivá hra se Severusovi líbila. Mel rád když Harry převzal iniciativu. Mladík mezitím rozepínal knoflíčky košile a zasypávclal nahou kůži polibky. Dráždivé si hrál s jeho bradavkami a přitom neustále Sevetuse líbal. Poté se pánví třel o Severusův rozkrok. Oba byli vzrušeni na maximum. Oblečení jim jen překáželo a tak Harry zamumlal kouzlo a v tu ránu byli nazí.
Severus již nedokázal být pasivní a popadl Harryho za hýždě a prsty dráždil Harryho anální otvor. Mladík vzdychal a kroutil se, potřeboval víc. Severus to vycítil a tak mu dal, co potřeboval. Po chvíli už Harry nasedal na Severusův tvrdý úd.
Když muže pohltil zcela, měl na tváři blažený výraz. Uspokojení mělo přijít záhy, stejně tak u Severuse. Miloval když do Harry zajížděl úplně celý a zase téměř ven. Bylo to tak vzrušující a brzy na to vyvrcholili oba a jeden druhého ještě poté drželi v náručí.
***
U Třech košťat se Harry náramně bavil. Bylo fajn pro jednou zas nic neřešit, ale pak si všiml, že se Malfoy chová podivně, a tak jej pro jistotu zase sledoval. Jindy by nad tím mávl rukou, ale když věděl o Neporušitelném slibu, vrtalo mu to pořád v hlavě...
Nepustilo ho to ani když se vraceli do Bradavic. Míjeli dvě spolužačky, které se hádaly. Dolehly k nim jen útržky vět a pak se stalo něco strašného. Jedna z nich se s hrozným křikem vznesla do vzduchu.
Byla prokletá a musela to být strašná kletba, protože bylo jasné, že Katie velice trpí. Nakonec se zřítila k zemi a ani se nehla...
Hagrid, který se právě vracel od Prasečí hlavy, všechno videl. Hnal se k dívce, která bezvládně ležela na zemi. Zběžně jí zkontroloval a pak houkl na trio, že bude v pořádku, jen jí musí dopravit na ošetřovnu.
Stude z toho byli otřeseni Harry samozřejmě řesil, že to má určitě svědomí Malfoy, ale když se svěřil svým přátelům, nechtěli ho už poslouchat jako kolikrát předtím protože neměl jediný důkaz svého tvrzení...
***
I když profesorka McGonagalová vyšetřovala podivné Katiino prokletí, na nic pořádného nepřišla. Jen, že ten záhadný balíček si dívka odnesla z dámských záchodů u Tří košťat a má ho donést Brumbálovi. Zjevně na ní někdo použil Imperius. Kdo to byl však nezjistili.
Harry stále tvrdil, že je to dílo Malfoye, ale profesorka mu řekla, že obvinovat někoho bez důkazů je nehorázné. Hlavně jí je jasné, že se ze srdce nesnáší a odmítla se s ním o tom dále bavit.
Severusovi se o svém podezření nemohl ani zmínit, protože se nechtěl opět hádat. A tak si umanul, že musí Malfoye při něčem nekalém přistihnout. Zavolal si na pomoc Dobbyho a ten později Kráturu. Měli pro něj Malfoye sledovat a všechno mu hlásit.
***
Blížil se vánoční večírek Křikově klubu. Hermiona chtěla pozvat Rona, ale ten si to svou blbostí zkazil, a tak pozvala někoho jiného. Ron to dorazil úplně, když se po zápase famfrpálu kdy vyhráli, líbal přede všemi s Levandulí.
Harry sice na večírek pozval kamarádku Lenku Laskorádovou, ale nejraději by šel s někým úplně jiným.
Severus kroužil po místnosti a bedlivě sledoval každého, kdo by se něčím provinil. Harry se k němu občas přitocil a prohodil pár slov.
Když šel Harry během večera na toaletu, někdo jej zatáhl za závěs. Byl to Severus a samolibě se usmíval. zakoupil kolem nich soukromí a Harry se mu vrhl kolem krku a dal mu tak vášnivý polibek, že se oběma podlamovala kolena. Poté Harryho propustil.
Vzápětí se o rozruch na večírku postaral Malfoy.
" Tenhle pacholek se sem chtěl větřít bez pozvánky, " řekl Filch, zatímco táhl Draca za límec. Severus stiskl rty a povzdechl si.
"S panem Malfoyem to vyřídím," řekl Severus a vyšel s Dracem ven.
Harry se je vydal sledovat. Kdyz se ti dva mysleli, že je nemůže nikdo slyšet. Severzs se rozhodl Dracovi vyčinit.
"Počítáš si ve svém úsilí nerozvážně a odnáší to druzí. Nech mě ti pomoci..."
"ON si vybral mě, ty chceš jen moji slávu..." křičel na něj Draco.
"Ano, mám v tom svůj zájem, ale jiný než si myslíš. Dal jsem tvé matce Neporušitelný slib, že ti pomohu."
" Udělám to sám..." vytrhnul se mu a utekl.
Harry od McGonagalové věděl, že kletba byla určena Brumbálovi. Po neúspěšném utoku mu bylo jasné, že se ho Voldemort chce pomocí Draca zbavit. A to ksakru musel Severus slíbit, že tomu pitomci pomůže... jak tohle dopadne?
ČTEŠ
Desmos Amorus
Fiksi PenggemarPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...