Brumbál se vydal procházkou hradem. Jak si tak spokojeně pobrukoval, uslyšel bouchnutí hlavních dveří. Trochu se ukryl, aby mohl pozorovat příchozí. Vzápětí sledoval své dva chlapce, jak se vášnivě líbají. Oni ho však neviděli, byli zujatí sami sebou a nevnímali nic kolem.
Snad to pomůže naplnění Desmos...
Pomyslel si Albus a poté vzpomínal na jedno léto s Gellertem a jejich společně strávené chvíle.
Být tak znovu mladý...
Povzdechl si a oddával se svým představám, zatímco odcházel ven z hradu.
***
Za Harrym a Severusem zaklaply dveře učebny. Stále se líbali, oba viditelně vzrušení. Severus Harryho posadil na lavici a bez toho aniž by se ptal, poklekl před mladíkem a rozepl mu poklopec stáhl z něj kalhoty i trenky zároveň. Harry neměl ani čas se stydět. Byl tak vzrušený. Jeho penis se dožadoval pozornosti a té se mu dostalo vzápětí. Harry vytřeštil oči na to, co Severus dělá. Muž svými zkušenými ústy doslova pohltil Harryho penis až po kořen. A když se k tomu připojila štíhlá ruka, hnětoucí jeho varlata, byl Harry absolutně ztracen. Raději zavřel oči a rukama se zapřel o lavici, aby neupadl. Nechal Severuse dělat co chce, nic jiného nemělo význam. Vše ostatní bylo nicotné.
Byl to tak nádherný pocit, zajíždět do těch vlhkých úst a nechat se laskat. Severus neustále měnil tempo a styl. Chvíli jen sál, chvíli lízal jako lízátko a tak netrvalo dlouho a v Harrym vybuchla nekontrovatelná vášeň. Horkost kterou pocítili oba dva při Harryho orgasmu byla spalující.
Když Severus z Harryho vysál poslední kapku, vstal a oprášil prach z kalhot. Harry si všiml, že je muž vzrušený.
Na co jsem jen myslel... jasně že je vzrušený... nemůžu ho přece nechat takhle, to by bylo necitelný.
Harry se mezitím oblékl ale věděl, že jej Severus sleduje ostřížím zrakem.
Muž se pousmál a řekl:" Je to jen na tobě, nebudu tě do ničeho tlačit."
"No já bych to asi rád zkusil..." přiznal Harry.
"Budu rád, " řekl Severus a vyměnil si s Harrym místo. Mladík roztřesenými prsty rozepínal muži poklopec a pomalu Severuse svlékal dokud před ním nebyl muž od pasu dolů nahý.
Harry tak zjistil, že je muž opravdu dobře vybaven. Při včerejší sprše si ho moc neproblížel, ale teď měl důkaz přímo před nosem. Nejistě se podíval do černých očí.
Severus se nepatrně pousmál a řekl:" Skutečně nejsi povinen to opětovat."
" Já fakt chci, jen nevím, jak začít. Nikdy jsem nic podobnýho nedělal," pokrčil Harry rameny.
"V pořádku, hlavní zásadou je nebrat si víc než zvládneš, " napovědět mu Severus Harry se tomu v první chvíli zasmál, ale musel uznat, že to má svou logiku.
Mezitím mu Severus vedl ruku, aby Harry chytil penis u kořene.
"Navlhči si rty," poradil mu a palcem mu po nich přejel. Bylo to tak erotické. Harry si pak přejel jazykem po rtech a poté už ústa přiložil k žaludu.
Severus byl trochu netrpělivý, a tak lehkým tlakem na Harryho hlavu popostrčil mladíka kupředu. Harry otevřel ústa a nechal do nich vklouznout jen žalud.
Nebylo to tak zlé, jak se myslel. Chutnal sice trochu slaně, ale jinak dobrý. Severus se snažil být víc trpělivý a nepřirážet, dokud se to Harry nenaučí, ale čím déle Harry dráždil jen citlivý žalud, tím ho jeho sebeovládání odpouštělo na vlnách vášně. Těla se jim opět rozpalovalo působením kouzla.
ČTEŠ
Desmos Amorus
FanfictionPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...