20.

233 25 9
                                    

Toho večera Severus vyřídil vše co potřeboval, předal Červíčka k jinému Smrtijedovi, který mu dlužil laskavost.

Poté se přemístil zpět do Bradavic. Harry byl zrovna na návštěvě u Brumbála v reditelne.  Akorát se míjeli ve dveřích. Objali se a políbili. Věděli, že to pomáhá Náboji lásky, ale hlavně chtěli cítit blízkost toho druhého.

Sejdeme se za půl hodiny dole ve sklepení, " řekl Severus chraplavě. Harry se zazubil,  přikývl a utíkal po schodech dolů a připravil pro něj překvapení.

***

Když Severus vešel do místnosti, Albus seděl za stolem a potutelně se usmíval. Severusovi došlo, že z Harryho dostal informace, které by mu on sám nezdělil.

" Hádám, že se mne nebudete vyptávat, " konstatoval Severus

"Máš pravdu, nebudu. Harry je sdílnější než ty," uchechtl se Albus.

"Momentálně mám pro vás ovšem špatně zprávy..." řekl  Severus.

"Něco s Voldemortem?" spozorněl Albus

"Víceméně. Včera mne navštívila Narcissa s Bellatrix."

"To jsem vyrozuměl podle toho  co vyprávěl Harry."

"Řekl vám i o tom slibu?"

"Ano a samozřejmě chtěl vědět, co je to za kouzlo."

"Řekl jste mu to?"

"Ne, ale není hloupý,  v knihovně si to najde."

"To by mi mohlo poskytnout určitý čas. Nicméně ten úkol, kterým Pán zla pověřil Draca je velice obtížný..." zamračil se Severus.

Jak mu tohle mám říct?

"Hádám, že se mě chce zbavit že?" řekl Albus jakoby nic. Severus překvapeně zamrkal.

" Není žádným tajemstvím, že mě chce Voldemort vidět mrtvého. Podle toho cos mi vyprávěl je mimořádně naštvaný na Dracova otce. Proto se nedivím, že tomu mladíkovi zadal nemožný úkol. Nicméně v konečném důsledku, stejně zbývá jen jediná možnost, abyste ty i on unikli Voldemortovu hněvu a upevnil sis u něj pozoci," řekl Albus.

" Vy mu skutečně chcete dovolit, aby vás zabil?" nemohl Severus uvěřit svým uším.

"Rozhodně ne. Chci abys to provedl ty. Tohle to poněkud ulehčuje," zamával na něj Albus zčernalou rukou.

Následovalo dlouhé ticho...

***

Albus nedal pokoj, dokud mu Severus s těžkým srdcem neslíbil, že to udělá. Potřeboval se napít, aby otupil tu bolest. Nevěděl, jak má reagovat na to, že musí zabít svého v podstatě jediného přítele a ještě je všemu to nesměl říct nikomu, aby vše zůstalo dokonale utajeno. Nakonec mu Brumbál konečně dovolil učit Obranu proti černé magii. Vždy věděl, jak na něj... I když to byla slabá náhrada za to, co bude muset udělat.

Co to udělá s Harrym až to nakonec udělám? Bude mne jistě nenávidět... zatracenej Brumbál. A co bude s Desmos? Jak budem dobíjet Náboj lásky? A co hůř nebudeme moct být spolu... Jenže když spolu nebudeme, tak pocítíme následky kletby. Tohle mi byl Salazar dlužen...

***

Když dorazil do sklepení, čekalo na něj Harryho překvapení.  Všude po ložnici levitovaly svíčky a v krbu plápolal oheň. Mladík ležel na posteli úplně nahý a připravený.

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat