15.

280 29 12
                                    

Doufám, že si to užijete jako , když jsem to přepisovala 😈🤭🥰

***

Druhý den ráno Harrymu došla při snídani pošta. Jeho přátelé mu poslali blahopřání a dárky. Před pár dny se ho v dopisech ptali, jestli by mohl strávit pár dní v Doupěti, ale radeji odmitl. Sevetzs by s ním těžko šel a jak zjistili, nemohou bez sebe být moc dlouho.

Právě rozbalil domácí cukrovinky od paní Weasleyové, když do kuchyňky vešel Severus. Políbil Harryho na tvář a zašeptal vše nejlepší. Poté mu podal úhledne zabalený dárek.

" Díky," zubil se Harry a oči mu tvářili štěstím. Když dárek rozbalil, zíral s pusou dokořán na luxusní sadu na údržbu kostat v mahagonové krabici se zlatým zdobením. Zdálo se zo velice drahé.

"Severusi páni, já nevím co říct," řekl Harry a vrhl se mu kolem krku a zlíbal mužovu tvář.

"Prosté děkuji by postačilo," poznamenal Severus s úsměvem. Hardy se mu zadíval do očí s poté ho políbil dlouze a vášnivě na ústa.

"To byl dárek pro mne, " řekl Severus a posadil se ke stolu.

V klidu posnídali a poté si Harry přinesl Kulovy blesk a s novou sadou na údržbu se jal dávat koště do kupy.

Severus zašel do své laboratoře, zkontrolocat lektvar, který Brumbál potřeboval na svou znetvořenou ruku.

Když se Severus dostal zpět do svých komnat, bypo už téměř poledne. Harry ho ve dveřích uvítal polibkem a tvářil se rozjařeně.

" Severusi podívej se, jak je ra sada úžasná. Kulový blesk nikdy nevyl tak nablýskaný.
Chci ho jít vyzkoušet, půjdeš se mnou? Vezmi si své koště, proletíme se."

"Možná tě to překvapí, ale já žádné koště nevlastním," odpověděl Severus a s pochechtáváním sledoval Harryho nechápavý výraz.

" Vážně?"

"Popravdě naposledy jsem na koštěti letěl v prvním ročníku za svých studiích zde," přiznal Severus.

"Tak to budeme muset lwtět společně na Kulové blesku. Uvidíš, že si zamiluješ," řekl Harry a táhl Severuse za ruku na hřiště. Muž ani nestačil protestovat.

" Harry, nemyslím, že je to ten nejlepší nápad. Létat na koštěti by měl vždy jen jeden. Košťata mají určitou nosnost," zavrtěl Severus hlavou.

"Ty máš snad strach?" posmíval se mu Harry.

"To tedy nemám, " řekl Severus rozhodně a posadil se na násadu těsně za Harryho.

"Chyť se mě pevně, je to fakt rychlý koště, " uchechtl se Harry. Severus s tím neměl problém, chytil se Harryho jako klíště a mladík se vzápetí odrazil od země a vzletěl.

Nabrali během vteřiny takobou rychlost, že měl Severus co dělat, aby se vůbec udržel. Zavřel raději oči a téměř se modlil, aby to skončilo. Musel provést neverbální bezhůlkové kouzlo na svůj žaludek, aby potupně nevyhodil svou snídani. Kromě té strašné rychlosti, nesnášel výšky. Ale to přeci nebude Harrymu vykládat. Nechtěl být za zbabělce.

Po nějaké době letěl Harry již pomaleji a Severusovi se trochu ulevilo. Po hodině létání již byli oba unavení a ztuhlí že Harry sletěl na zem.

Díky Merlin... oddechl si Severus, že stojí nohama na pevné půdě.

"Děkuji za zajímavý zážitek," řekl Severus.

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat