13

238 22 9
                                    

Po pár dnech nemoci se Harrymu konečně ulevilo.
Když zmizela zmatenost a nevolnost, důrazně protestoval proti čípkové metodě léčby a žádal zase lektvary. Severus mu tedy neochotně vyhověl.
Agrese také brzy vyprchala, a tak Harry často vyhledával jeho naruč a dožadoval se polibků. Když mu ovšem muž jednou večer pokoušel rozepnout pyžamový kabátek, Harry se odtáhl. Severus ho dál do ničeho nenutil. Jen si Harry všiml, že teď tráví víc času v koupelně. Musel by být naprostý troll, aby mu nedošlo,co tam Severus dělá.

Harry věděl, že mezi nimi bude muset brzy dojít k něčemu víc. Jeho narozeniny se nebezpečně blížilily, stejně tak jejich odjezd do Londýna.

***

Když už Harry mohl normálně fungovat, řekl si, že by měl prozkoumat knihovnu. I když vyvolal Desmos, které by ho mělo ochránit, mohla ho zranit nebo dokonce zabít hned první kletba, kterou by mohl kdokoli vyslat, a tak se vydal do zakázané sekce. Tam strávil notnou dobu. Těžko se ale v těch všech knihách orientoval.

"Kde jsi byl celé dopoledne? Ani na hřišti jsem tě neviděl," zeptal se ho Severus, kdy se sešli na oběd u něj doma.

"V knihovně," odpověděl Harry popravdě.

"Děláš již domácí ukoly?" podivil se Severus. Toto by spíš čekal od Grangerové.

"Ne, hledám užitečná kouzla, která by mi pomohla v boji proti Voldemortovi," vysvětlil Harry.
Severus se zamračil při vyslovení toho jména.

"Nerozčiluj se, já vím že nechceš, abych ho jmenoval, ale já nevidím důvod se bát nějakého jména," řekl Harry.

"Jak myslíš... Jaká kouzla hledáš?" rozhodl se to Severus přejít.

"Útočná i obraná, prostě cokoli co by se mi mohlo hodit," pokrčil Harry rameny.

"Navštívil jsi i sekci s omezeným přístupem?" zajímal se Severus.

" Ehm jo...." přiznal Harry a čekal, že bude seřvaný. To se ovšem k jeho údivu nestalo.

"Dobrý nápad, Pán zla ani Smrtijedi nebudou bojovat fér, je lepší být připraven," přikývl Severus.

"Akorát se v tom moc nevyznám..." ušklíbl se Harry.

"Sepíšu ti seznam knih, na které se zaměřit," pousmál se na něj Severus a políbil Harryho na rty.

" Díky," zazubil se mladík.

***

Po obědě mu Severus sepsal tituly knih a Harry se s perganenem vydal znovu do knihovny. Když byl asi v polovině seznamu, všiml si jedné části, ve které předtím nebyl.

Sebral jednu knihu s názvem Kouzelná moc lásky.

Otevřel jí a zíral na obrázky a popisky. V té knize se postavy oddávali sexuálním hrátkám.

Harry zrudl a rychle zkontroloval jestli někdo nejde. Všude klid, a tak si sedl na podlahu a začetl se. Harryho hryzalo svědomí, že Severuse nechával pořád na suchu. Musel už něco udělat, jenže vlastně netušil co, protože o těchto věcech vůbec nic nevěděl. Ne že by ho to celé tedy neděsilo. Ovšem poté co si v knize přečetl jednu informaci, byl vyděšenější než předtím.

Sakra, teď se mi do toho chce ještě míň, ale musím už něco udělat...

Zaklepal knihu a raději šel hledat knihy, kvůli kterým sem původně přišel.

***

Blížil se večer a Harry začínal byt čím dál víc nervóznější. Pořád se ošíval, nedokázal chvíli sedět v klidu.

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat