19

234 30 8
                                    

Harry byl tak naštvaný na Severuse, že ho vzal zpět do Bradavic. Rázným krokem se vydal k hradu.

Co si jako myslí? Člověk mu nemůže vůbec nic říct, ani jsem to nemyslel vážně. A co on udělá? Zbaví se mě jak nechtěného zvířátka. Už mě fakt stveš Snape.

Brumbál zaznamenal krátké otevření bradavických ochran a opětovné zavření. Vydal se tedy zjistit, co se stalo. Cestou k hlavní bráně potkal Harryho.

" Harry, copak tu děláš?" podivil se Albus a rozhlížel se, jestli je tu s nim i Severus, jenže ten se nikde nenacházel.

"Jak bych to řekl, Snape a já máme problémy," zatvářil se Harry kysele.

" Harry... víš, že hádky Desmos nepomáhají..." povzdechl si Albus.

"To pitomý kouzlo už mi leze pěkně krkem," řekl Harry a kopl vztekle do kamínku na cestě až odletěl alespoň deset metrů.

"Nechtěl bys být raději sám?"

"Ne," vzdychl Harry utrápeně.

" Tak pojď se mnou, dáme si čaj a citronový koláč. Možná se ti potom zlepší nálada, " lákal ho stařec.

" Dobrá, " přikývl Harry, stejně neměl co by dělal. Potom si všiml, že má Albus zčernalou ruku.

"Co se vám stalo?"

"Není na to zrovna pěkný pohled, že? Někdy ti to povím, ale dnes ne," mávl Albus rukou a vstoupili do hradu. Když došli do ředitelny, Harryho kufry a klec s Hedvikou už stáli zde.

"Ten fakt neztrácí čas," zavrčel Harry naštvaně a plácnul sebou do křesla. Brumbál se shovívavě pousmál a začal připravovat čaj.

***

Severus byl naštvaný, vysloveně zuřil...

Co si ten drzý malý spratek dovoluje? To jsem si uměl vybrat opravdu... tedy vybrat... jakovy by člověk mohl vybrat do koho se zamiluje. Tvůj syn mě jednou zničí...

Severus se díval na nebe a vyčítal Lily chovaní jejího syna.

Kéž bych si tak mohl vybrat, nemilovat ani jednoho z vás. Život by byl o dost jednodušší. Co mi ta zatracená láska přinesla?
I když s tebou to bylo jiné, tebe jsem miloval jen platonicky a přesto mne to téměř zničilo, když tě zabil...

***

Jak ubíhali čas, začínali pociťovat nepohodlí z jejich odloučení. Jenže oba byli moc tvrdohlaví a uražení na to, aby přišli jeden za druhým.

Harry se zavřel v nebelvírské společenské místností a Severus nechal Červíčka ve sklepě. Oba osamotě trpěli, ale nehodlali s tím nic udělat. Dospělo to až do fáze, kdy jim bylo fyzicky tak zle, že už se nemohli ani hnout. Ještě než upadli do komatu, litovali svého rozhodnutí, ale nebylo jim to nic platné. Nemohli se již svým vlastním přičiněním k sobě dostat. Jejich životní energii Desmos úplně vysálo.

Když se Harry druhý den nedostavil na snídani, poslal Albus Dobbyho, aby se šel podívat, co s Harrym je. Skřítek se vrátil během chvilky s Harrym v náručí.

"Harrymu Potterovi něco je, nemůžu ho probudit..."

"Sakra...." zaklel Albus a zavolal Poppy krbem. Ta během chvilky přišla a Harryho vyšetřila.

" Co je to s ním?" ptal se Albus

"Desmos ovládlo jeho tělo. Cítím že je z něj kletba vysává veškerou energii."

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat