Když se ten večer měl Harry sejít se Severusem, věděl, že se z novin dočte, co se stalo. Neměl z toho moc dobrý pocit. Severus se přemístil nedaleko, a když ho Harry přes bariéry uviděl, vyšel v neviditelném plášti ven. Severus ho vycítil. Tvářil se naštvaně. Poté navázal spojení jejich myslí.
" Nechápu, co to mělo být za cirkus," zavrčel Severus
" Kdybych ti to mohl vysvětlit..."
"To ani nemusíš, Brumbál se konečně obtěžoval mi povědět o viteálech," odfrkl si Severus.
"Takže ti to konečně řekl, uff. Ani nevíš jak jsem rád, můžeš nám pomoct. Teď jsme se trochu zasekli a nevíme jak dál. Potřebujeme ten vieál zničit. Akorát nemáme čím, " řekl Harry.
" Albus říkal, že s tím zřejmě budete mít problém."
" Mohl bys nám sehnat baziliškův jed?"
"Možná se budeš divit, ale tohle neni úplně dobře sehnatelná ingredience," ušklíbl se Severus.
" Mohl bys zajít do Tajemné komnaty..."
"To bych zřejmě mohl, kdybych byl Zmijozelův dědic," protočil Severus oči..."
" Hmm pravda, ten hadí jazyk..."
" Nicméně Albus mi vysvětlil, že potřebuješ Nevelvírův meč, protože ten vstřebal baziliškův jed. Zařídím, aby se k tobě dostal," řekl Severus.
"To by bylo super. Ta věc je pěkně záludná, když si to dám na krk, tak se cítím strašně naštvaně, " zamračil se Harry.
"V tom případě ho nenos. Brumbál říkal, že se vitaly brání, ovládne tě černá magie."
"Nechci ho ztratit, ale budeme se střídat, " slíbil mu Harry.
" Pojď ke mě," řekl Severus a Harry se pohnul z místa, kde stál a stulil se mu v náručí. Neboj lásky dobíjeli aspoň takhle...
***
Další dny Severus vymyslel, jak k nim dostat Godrikův meč a mezitím se od Harryho dozvěděl, že se od nich Ron odtrhl...
Pitomec jeden zrzavej, vždyť ho chytí a pak ohrozí Harryho...
Tak už jsi přišel na to, jak jim předat meč?" zepral se Albus jednoho dne.
" Ano, tam jde jsou je jezero. Schovam ho tam. Bude ho muset vylovit."
" Vždyť je zima..."
"Může přeci použít zahřívací kouzlo," pokrčil Severus rameny.
"Vážně si myslíš, že to Harryho napadne? Víš jak je zbrklý."
"Již nemám čas to měnit, bude to jak jsem řekl," zamračil Severus.
"Panatuj, nemůžeš mu ho jen tak říct"
"Pošlu mu patrona," napadlo Severuse.
"Laň by mohla pomoct, Harry ví že jí měla Lily. Bude se cotit bezpečně. "
" Hmm," zabručel Severus.
Popravdě dlouho už patrona nevyvolal. Vidět laň bylo bolestné.
***
Nastrčil meč do jezírka a zacelil led. Teď už jen vyčarovat patrona, a tak vyslovil kouzlo... jenže místo laně se objevil mladý koloušek s malými růžky... severus na něj zíral s otevřenou pusou...
Merline, to znamená...
Neměl čas nad tím přemýšlet a tak patrona poslal za Harrym. Sám se skryl. Harryho sice mohl vycítit díky Desmos, ale pochyboval, že teď si toho bude všímat.
ČTEŠ
Desmos Amorus
FanfictionPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...