Uběhli tři dny a mezi Severusem a Harrym nedošlo k žádnému posunu v jejich vztahu. Kromě toho, že jej muž občas sevřel v náručí a políbil, v noci usínali stále stejně. Akorát Harry se k Severusovi ve spánku více tulil, což Severusovi vůbec nedodalo na klidu. Mít vedle sebe přitažlivého mladíka a nemoct se ho téměř dotknout, bylo velmi frustrující. Nakonec jeho pevné sebeovládání padlo a musel jít uprostřed noci vyřešit svůj problém do do sprchy. Připadal si hrozně.
Další den se Severus raději zašil do laboratoře. Harry ho po nějaké době hledal. Ale když vešel, Severus byl zrovna v Zapovězeném lese doplňovat zásoby.
"Severusi?" volal Harry když vstoupil do laboratoře. Nikdo se však neozval. Harry pokrčil rameny a pak jeho pozornost upoutal malinký stromek v květináči, na kterém rozstla malá zlatá jablka. Jakoby jej to ovoce lákalo, aby si jedno utrhl. Harry se rozhlédl kolem, Severus nikde...
"Určitě nepozná, když si jedno vezmu," řekl si Harry. Utrhl jablíčko a zakousl se. Bylo velmi šťavnaté a sladké. Jenže libé pocity brzy vystřídaly strašné. Polilo jej horko, motala se mu hlava, srdce mu bušilo velmi rychle a bylo mu na zvracení . Nakonec omdlel.
Severus se naštěstí vrátil během několika minut. Když uviděl Harryho bezvládně ležet na zemi v ruce nakousnuté zlaté jablko, zahodil hned co měl v rukou a spěchal mu pomoct.
"Kluku bláznivá, proč jsi u Salazara jedl to Zakázané ovoce?" propleskl Severus Harryho. Jenže to nemělo žadný efekt.
Přivolal si potřebné lektvary. Poté ho vzal ho do náruče a odnesl k sobě do ložnice. Položil ho na postel a vkouzlil mu lektvary do žaludku. Harryho to po chvíli probralo. Lektvary ale jen vyvolaly zvracení. Severus vykouzlil misku, která se vyprázdnila, když se zvratky dotkly dna a podal jí Harrymu. Ten zvracel dokud měl co. Cítil se unavený a úplně mimo. Měl dokonce halucinace.
Severus doufal, že ho našel včas. ale ovoce už stačilo napáchat škodu. Harrymu během chvíle nebezpečně stoupala teplota. Když už celý hořel, vzal hej Severus do koupelny. Naplnil vanu chladnou vodou a Harryho do ní položil. I když byl mladík po tom všem malátný, snažil se dostat ven, Severus jej musel spoutat kouzlem.
"Pusť mě, " kňucel Harry.
"Ještě ne, až ti trochu klesne horečka. Máš čtyřicet jedna," zavrtěl Severus hlavou.
Teplota klesala pomalu, musel dvakrát vyměnit vodu za chladnější. Když jej konečně vytál, zabalil jej do zábalu a doufal, že to zabere. Harry byl stále omámený, bylo mu pořád zle, ale už aspoň nezvracel. Teplota mu však neklesla o moc níž. Už nebyla až tak vysoká, ale do normální hodnoty to mělo daleko.
Harry ovšem předtím vyzvracel lektvary, které se mu pokusil Severus podat a tak mu nemohl dát nic proti horečce.
"Budu muset vyrobit čípky," řekl spíš pro sebe Severus.
***
"Co je to?" zeptal se Harry, když mu o hodinu později muž podával čípky.
" Skutečně jsi stále zmatený po tom ovoci. Toto je čípek. Zajisté jsi se s ním již v minulosti setkal," pousmál se Severus.
" Ehm asi jo," poškrábal se Harry na hlavě.
"Tak ho zaveď kam patří, budu vedle kdyby něco, " řekl Severus a odcházel.
Harry usilovně přemýšlel kam čípek patří, ale když si vzpomněl a pokusil se ho zavést, nepovedlo se mu to. Nejprve mu stále padal z nemotorných rukou, a když se mu to konečně povedlo, vracel se z konečníku stále zpět.
ČTEŠ
Desmos Amorus
FanfictionPár: Snarry Varování: 18+ Poznámka: Povídka byla napsána v roce 2009 pod mou jinou přezdívkou. Harrymu je v příběhu 18. let Děj: Harry cestuje s Dursleyovými autem, bohužel se stane neštěstí, které přežije jen on. Vyvstává otázka, co bude s Harrym...