17.

244 26 6
                                    

Severus zmenšoval svá a Harryho zavazadla. Poté si malé krabičky strčil do kapsy hábitu. Harry se tvářil stále kysele, ale Severus nad tím jen mávl rukou. Nehodlal se hádat. Poté chytil Harryho za ruku a přemístil se do domu v Tkalcovské.

Uvnitř to pusobilo dost zanedbaně. Na všem byla usazená vrstva prachu. Okna nebyla mytá snad několik let. Nebylo skrz ně vůbec vidět. Starý nábytek dávno vyšel z módy. Všude možně byl rozteklý vosk ze svíček a pergameny se váleli snad úplně vsude. Ten všudypřítomný nepořádek Harrymu vyrazil dech. Nechápal, jak tady může Severus fungovat, když tu přes léto je. Vždyť ve sklepení míval až puntičkářský pořádek. Tady to vypadalo snad hůř než v přístěnku pod schody u Dursleyových.

Zatímco se Harry uvažoval Severus se postaral o jejich zavazadla.

"Příliš se tu nerozhlížej, domácího skřítka si nevydržuji. Většinu času trávím v laboratoři a chodím se v podstatě jen do ložnice vyspat. "

" Vždyť nic neříkám," pokrčil Harry rameny.

Stačilo ovšem několik mávnutím hůlkou a nepořádek zmizel. Sice to tu stále vypadalo staře a ponuře, ale už tu alespoň bylo uklizeno.

"O něco lepší, řekl bych," poznanenal Severus a Harry přikývl.

"Měl bys vědět určité věci. To, že si mne Pán zla každé léto žádá v Londýně má svůj důvod. Dá se očekávat, že budu častěji odcházet na setkání Smrtijedů a poté budu vařit potřebné lektvary a jedy," řekl Severus.

"Jedy?" vytřeštil Harry oči.

"Snad neočekáváš, že Pán zla bude po mne požadovat nadouvací lekttar," ušklíbl se Severus.

"No to zrovna ne, ale koho chce proboha trávit?"

"Možná tě to překvapí, ale on se mi se všemi svými záměry nesvěruje a já nehodlám být takový hlupák, abych se ho na to vyptával," řekl Severus.

"A co tu mám dělat, zatímco budeš pryč nebo vařit?"

"Pokud vím, tak máš dost domácích úkolů, " podotkl Severus.

"Ale no tak, vždyť nedávno skončila škola. "

"Ale zbývá ti už jen měsíc. Nebudeš vše dělat na poslední chvíli. A rozhodně nebudeš chodit ven a toulat se po okolí! " nakázal mu Severus.

" No tak, já fakt nejsem takovej pitonec za jakýho mě máš, " uchechtl se Harry a Severus trochu pookřál. Chyběl nu Harryho úsměv.

"Konečně se netváříš jako Filch," utrousil Severus pobaveně a Harry vyprskl smíchy. Poté se navzájem podívali do očí. Došlo jim, že bylo malicherné se dohadovat. Potřebovali, aby Desmos fungovalo. Severus se sehl a Harryho políbil.

***

Jak Severus prorokoval, v Tkalcovské se moc dlouho neohřál. Ten samý večer si ho již zavolal Voldemort.

Na setkání Smrtijedů chodíval Severus během týdne čím dál častěji a poté posílal tajné šifry Brumbálovi. Severus se ze setkání vracíval se špatnou náladou, alespoň na hodinu se poté musel zavřít do laboratoře, aby se uklidnil. Harry skutečně začal s domácími úkoly, jinak by se tu ukousal nudou.

S Harrym si Severus zpříjemňoval noci milováním a erotickými hrátkami po celém domě do té doby, než ho Voldemort "požádal" zda by mohl u něj doma umístit na nějaký čas Červíčka. Ačkoli se mu to nezamlouvalo, Severus nemohl odmítnout. Musel však vymyslet, jak to udělat, aby se Harry nepotkali.

Desmos AmorusKde žijí příběhy. Začni objevovat