"ALOO!"
"Efendim, söyle kanka,"
"Aynen."
"Aaaa öyle mi olmuş!"
"Kim demiş!"
Başka bir ses, "Lan defol git başka yerde konuş ne konuşuyorsan!"
"Yoo benim canım burda konuşmak istedi."
"Oha noluyor burda?"
"Toprak, al Yiğit'i de götür şurdan kalkarsam döverim."
"Ne bağırışıyorsunuz? Sesiniz üstte kadar geliyor."
Kafamı biraz daha gömdüm ve ışıktan kaçınmaya çalıştım.
"Şöyle temiz hava alayım dedim şurayı görünce ciğerim kavruldu," dedi biri.
"Abi?"
"Herkes içeri geçsin, uyanıcak şimdi," ellerimle yüzümü kapattım ve gözlerimi hafif araladım.
"Ah bana ne vuruyorsun abi!"
"Kaçmasaydı eşşek Yiğit'e atıcaktım abicim sana denk geldi."
Nerdeyim ben ya? Bir de bunlar başımda niye cırlıyor?
Odama mı gelmişlerdi? Niye gelsinler ki? Rüyada mıyım hala ya? Bunlar neden benim rüyamda olsun ki?
"Siz neden burdasınız ki?" Cırtlak sesli Kerem'i bile duymuştum.
O zaman net kabustayım, ya da ben bunu kabusuma bile almam be şeytan görsün yüzünü.Gözlerimi hafif aralayıp etrafa baktım, Kerem, Toprak, Yiğit ve Ege başım da toplanmış gözlerini dikmişlerdi.
"Günaydınnn," Toprak'ın neşeli sesine karşılık yüzümü buruşturdum. "Ne?" dedim.
Dikleşirken yanımda ki yastık sandığım Aras'a şaşkın şaşkın baktım.
"Sen yastık değil miydin ya?" Söylediklerime karşı güldü.
Ben gece onunla mı yatmıştım? Biraz geriye çekilip etrafa bakındım, bahçedeydim. Tabi ya sabah karşı Arasla konuşurken uyuya kalmıştım.
"Hadi kalk Miray," Toprak kolumdan tuttup beni çekiştirmeye başladı bir anda.
"Ya bi dur yeni uyandım," dedim gözlerimi kırpıştırarak.
Toprak,"Yeter yattığın çok uyudun bile," derken beni tuttuğu eline Aras bir tane geçirdi o yüzden bırakmak zorunda kaldı.
Toprak, "napıyosun ya!" Diye cırladı. Aras, "sanane oğlum defol git, istediği kadar burda kalabilir." Dedi, sonra bana döndü çatık kaşlarını düzeltti, "hadi gel abicim birazcık daha uyuyalım."
Yüzümü buruşturdum, "abicim?"
"Abicim?" Aras hariç etrafımızdaki herkes onu tekrarladı.
"Ne 'abisi' pardon da?" Yiğit çatık suratla ikimize bakakalmıştı.
Aras, "o biçim 'abisi' abicim." Dedi göz kırparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MiraYaprak
General FictionMiray, ay gibi parlak, saçılan ışık demek. Anılarım, hayatım, 17'im Miray'dı. Yaprak'ı tanımıyorum. Kim olduğunu da bilmiyorum. Yaşım 10'da kaldı bir daha da ilerlemedi, şimdiyse birleri geldi ve beni daha da geriye götürdü. Tek başımayım 'Ay' g...