Ikaapat nga Kapitulo: Insidente

4 0 0
                                    


Nahibaluan ni Malum nga ginamaniobra sia ni Flaero. Sang ginbuyagyag ni Chancellor Flaero nga ginhingadlan gid sia kay Sevim kag isa ka Warlock nga ginpadaku sang Shadow Coven, si Malum wala gid naghulag ukon nagbato sa sini nga impormasyon walay sapayan sang iya pagkadisgusto sa mga Witches. Wala sia maghulag bangod may kaugalingon nga plano si Malum.
Kon luyag ni Sevim nga tudluan sia sang tanan niya nga mga sekreto sang madulom nga mga arte, si Malum isa ka handa nga estudyante. Indi bangod luyag niya gamiton ina nga mga gahom para sa kalautan kundi bangod luyag niya gamiton ini batok sa mga salamangkero. Mahimo nga amo lang ini ang paagi agud mapauntat ang ila ginaplano.
Si Kiron, ang una nga manunudlo ni Malum, kag ang Amay ni Thea, isa ka Warlock, apang indi niya pagtudluan si Malum sang madulom nga mga arte. Suno sa iya, magaguba ini sa iya kag si Kiron nag-agi na sa sina nga dalan. Ang iban wala na nagabalik kon magsugod na sila sa paglakat sa sina nga banas.
Kon ginagamit sia ni Sevim, ginagamit man sia liwat ni Malum. Nahibaluan ni Malum ang matuod nga ngalan ni Chancellor Flaero subong apang wala sia sing plano nga ibuyagyag ang sekreto sang Chancellor. Magahulat sia tubtob makabenepisyo sia ukon makatuon sing bastante.
Gusto ni Malum nga patihan ang iya abyan nga si Flaero sang ginhambalan niya sia nga nagatrabaho lang sia upod sa mga Witches bangod wala sia sing mahimo. Ang lalaki nga iya gin-abyan mahimo nga may sekreto nga ngalan apang pirme sia mabuot kay Malum. Pero si Malum indi mangin naive sa sini. Isa yadto ka makatalagam nga hampang nga ginahampang nila tanan.
Ang pokus ni Malum amo ang pagtapos sining mga inaway kag mga pag-ilinaway sa labing madali nga panahon agud mapakaslan niya si Thea suno sa ginsaad. Maghalin sia sa Ningal kag magkadto bisan diin luyag ni Thea.
Si Malum opisyal nga nagpasugot nga mangin aprentis ni Sevim karon, kag nagabayad na ini. Bisan sang kilala ni Malum si Sevim bilang Flaero, ginbuligan niya si Malum nga makonektar ang iya mga ikasarang sa O nga elemento. Sa nahibaluan ni Malum, ang kalabanan sang ila relasyon nangin positibo.
Sa malip-ot nga tion, natalupangdan ni Malum ang daku nga pag-uswag sa iya mga ikasarang. Si Malum nakahibalo na sang inaway kag pagkonektar; Ginapakita sa iya ni Sevim kon paano ini mapauswag gilayon paagi sa pag-usisa sa mabaskog nga mga emosyon.
Ang pagtugot sa iya nasulod nga mga kailigbon, kaakig, kag dumot nga indi mapunggan kag magduso sang iya enerhiya nagbukas sang isa ka bag-o nga kalibutan kay Malum. Amo gid ini ang kinahanglan niya nga matun-an agud mangin gamhanan nga makapugong sa mga tawo pareho sang Shadow Coven Witches, nga makabulig sa pagpadasig sang inaway.
Naghunahuna si Malum nga mahapos lang ang pag-tap sa sini nga kadulom. Nga sia ang mangin agalon sini, kag mahimo niya ini ipain kon san-o niya luyag. Pero kada mag-ensayo sia, mas madamo pa ang iya luyag. Indi niya luyag nga ibutang ang kalipay nga nag-ilig sa iya lawas. Nagbudlay nga buhian ini sing bug-os. Natingala sia kon bala nagasugod na sia sa paghandum sini.
Pero maayo sia nga tawo. Kaya niya ini. Para ini sa isa ka maayo nga katuyuan, kay kon matapos niya ang inaway sing mas temprano, mas diutay nga tawo ang mapatay. Sa dimagkubos, amo ina ang padayon niya nga ginahambal sa iya kaugalingon bilang katarungan.
Ginpaandaman ni Sevim si Malum antes sia maghalin sa kampanya nga ang Senado kag ang iban pa nagaguyod sang inaway paagi sa burukrasya. Gusto nila nga may pagdumala sa inaway. Si Sevim nagsiling nga sa inaway, dapat mo himuon ang kinahanglanon, kag ang tanan nga debate magatugot lamang kay Kittisek Khan nga maghimulos.
Ginpamangkot ni Sevim si Malum kon mas maayo nga tapuson ang inaway sing mas madasig paagi sa paghimo sang isa ka butang nga kwestyonable sa moral ukon may kadalag-an sa moral apang masakop sang imo kaaway.
Si Malum wala magsupak kay Sevim apang wala pa sia makabatyag nga handa para sa amo nga mga tikang. Kinahanglan nga sila ang katapusan nga pamaagi.
Ang bag-o nga Republika nagpadala sang isa ka tingub nga flotilla sa paglayag pakadto sa Orachon, ang kapital sang Nanook. Ang Chancellor indi mag-usik sang tion kag ginpadala ang iya tanan nga barko nga iya masarangan. Ang mga sakayan sang Shadow Coven gintago sa reserba agud amligan si Dhara kag ang Chancellor.
Si Malum nagmartsa sa Orachon paagi sa duta upod sa pinili nga mga katapo sang Ningal. Si Soror Sfiso nag-upod sa iya upod sa mga soldado sang Black Legion kag pila pa ka mga Soror. Nagakadto sila didto paagi sa interes sang duha agod tapuson ini nga pag-ilinaway. Wala sing dapat punggan. Nahangpan ni Malum ang tuyo sang Chancellor.
Kon ang mga Witches nagaupod sa iya kag si Sevim nagasugid sang kamatuoran parte sa iya mga intensyon, si Malum dapat maghalong sa Shadow Coven. Mahimo nga nagabulig sila sa pagkuha sang gahum para sa ila kaugalingon. Sa pila ka paagi, si Malum nagapakig-away sa isa ka inaway sa duha ka prente: ang isa sa hayag kag ang isa nga natago sa pagpangdaya.
Ang Nanook may madamo nga dalagku nga mga siudad. Wala magdugay ang pagpalayo sa bisan diin sa mga limitasyon sang mga siudad kag nakasugata sang madabong nga mga kagulangan kag mga kagulangan. Ang mga kagulangan nagporma sang isa ka kinaugali nga depensa kag balagbag nga halos indi masulod. Ang bisan sin-o nga Army nga nagtinguha sa pag-agi sa mga kagulangan agud makakadto sa mga siudad indi na gid magbalik.
Ang Aminhan sang Nanook amo ang duta sang kalayo kag yelo. Isa ka mabugnaw nga bukidnon nga rehiyon. Samtang ginasunod mo ang mga bukid pabagatnan, ang wala katapusan nga mga kagulangan magaupang sang imo pag-uswag. Ang kalabanan sang mga siudad sa Nanook yara sa baybayon kag dalagku nga mga sentro sang negosyo. Sugod sang inaway, nagpatuman si Nanook sang embargo sa negosyo.
Nagakahulugan ini nga may isa ka ruta para kay Malum nga dalhon ang iya mga tropa, nga indi gid maayo. Ang mga ambush kag mga nakagamot nga mga hangaway mahimo nga paabuton. Antes sila magkabalaka sa mga ruta pakadto sa Orachon agud makigkita sa mga pwersa sang dagat, kinahanglan nga maglabay si Malum sa Daku nga Pader sang Nanook. Ang pader nagalab-ot sa kalabaon sang pungsod, gani wala sing alagyan sa palibot sini luwas sa dagat. Kinahanglan nga piliton ni Malum nga mag-agi sa mga gawang sa Bagatnan. Indi niya ini mahimo nga mangin isa ka malawig nga paglikop, kay ang mga pwersa sang dagat mapain.
Ang mga aksyon ni Malum mangin madasig kag mabaskog. Ang iya bag-o nga naangkon nga mga gahum magahatag sang paagi sa kalaglagan.
Isa ini ka maathag nga misyon militar, apang ang presensya ni Lady Veneno nagpakomplikado sang mga butang sa emosyon para kay Malum. Sang napilasan si Malum kag nagaayo, nakapakig-angot sia liwat kay Thea. Si Lady Veneno nag-abot sa pagtan-aw sa iya, kag si Malum nakakita sang makatilingala nga mga balatyagon nga nagapakig-away sa sulod niya nahanungod sa iya.
Ginbihag niya sia, kay isa sia anay ka mainunungon nga Nanook Ijani Kai Knight. Sang ginluwas ni Malum ang iya kabuhi, nagbag-o ang mga butang sa tunga nila. Ang isa ka sahi sang higot naporma.
Si Malum indi sigurado kon ini isa lamang ka pagganyat sa isa kag isa nga ginalibog para sa iban nga butang ukon matuodtuod nga mga balatyagon. Apang si Malum ang magpakasal kay Thea, kag sia ang gugma sang iya kabuhi. Paano niya ini ginabatyag sa isa pa ka babayi?
Nabatyagan ni Malum nga mas mainunungon sa iya si Veneno sangsa Republika. Nagsalig sia sa iya nga indi sia pagluiban sa patag-awayan. Nagalaum lang sia nga wala niya ginaluiban ang iya pagsalig paagi sa iya mga balatyagon.
Sa nahibaluan ni Malum, si Thea lang ang nakahibalo sang ila pag-asawahay. Wala sia makahibalo kon ano ang mangin reaksyon ni Veneno sa sini nga impormasyon. Ginhunahuna niya nga tapuson na lang ini agud nga wala sing mga pagduhaduha kon diin sila ni Veneno nagatindog, apang indi niya mahambal ang iya kaugalingon. Ang mga tinaga sa iya.
Nahibaluan ni Veneno nga si Thea isa ka karibal sang mga pagpalangga ni Malum, gani ayhan sia ang magabuy-an kay Malum. Sa subong gingamit ang sitwasyon sang militar agud malikawan ang bisan ano nga paghambalanay sa iya.
Si Malum nagtukod sang isa ka base camp sa mga kagulangan sa sidlangan sang mga gawang sa bagatnan. Sa aga, magasalakay sila. Wala sing sunog nga gintugutan agud indi nila mahatag ang ila posisyon.
Si Malum nagahigda sa iya field cot nga handa sa pagtinguha kag magpahuway, sang may bisita sia.
"Sulod ka," siling ni Malum, nga nagapungko. Gin-uba niya ang iya hinganib kag diutay lang ang iya panapton. Gintulok ni Lady Veneno ang iya ulo; sa pagkadismaya ni Malum.
"Mahimo bala ako magsulod?" pamangkot niya.
"Sigurado," siling ni Malum, nga nagahalong sa sitwasyon.
"Gusto ko lang ipahibalo sa imo nga masaligan mo ako kag wala ako sing problema sa pagpakig-away batok sa akon pungsod. Wala na ako sing pungsod nga tawgon nga akon. Isa ako ka traidor sa ila," siling niya.
"Kon may kahulugan ini sa imo, wala gid ako sing duhaduha parte sa imo mga katutom." pasalig ni Malum.
"Ti, dapat mo na. Nagdugay ako sa pag-atubang kon paano ang akon kabuhi. Indi ini ang akon ginhunahuna nga mangin amo sini. Abi ko magasaylo ako sa mga dungganon nga mga balay ukon sa hanay sang mga Ijani Knights. Wala gid ako maghunahuna nga makig-away ako sa ila subong mga kaaway." Nagtuad sia.
"Kag bisan pa may ara ka. Nahibaluan ko nga ginhimo ka nila nga isa ka outcast sang ginluwas mo ang akon kabuhi, apang ano ang nagtulod sa imo nga himuon ini?" pamangkot ni Malum, nga wala sing tuyo nga mamangkot sing direkta.
"Abi ko nahibaluan mo."
"Nahibaluan mo ano? Ano imo gina namean?"
"Wala. Indi ini importante." Siling niya, nga napaslawan.
"Sugiri lang ako." Nag-insister si Malum.
"Nga palangga ko ikaw," tuad ni Veneno.
"Higugmaa ako," siling ni Malum, nga nakibot. Wala sia nakibot sa iya mga balatyagon, nabatyagan niya ini sa malawig nga tion. Nakibot sia nga wala niya ini makita nga indi maayo. Nahadlok sia kon ano ang iya isabat. Sa bisperas sang inaway, sa diin si Malum nagabatyag nga indi madaug, gin-utod ni Veneno ang tanan niya nga depensa, kag nagabatyag sia nga nabuyagyag.
Si Malum naghimo sang indi komportable nga mga hulag samtang nagatinguha sa pagpangita sang husto nga mga tinaga nga isabat. Daw nahuya si Veneno sa iya pagtu-ad kag manuglakat na kuntani sang ginpunggan sia ni Malum.
"Indi ka magkadto. Indi ko lang mahibaluan kon ano ang ihambal ko."
"Tungod sa pihak nga babayi?" Matigdas nga pamangkot niya.
"Huo, ina, kag iban pa nga mga butang."
"Gusto?"
"Mabalik ka bala, indi ko luyag nga ang bug-os nga kampo mamati sa sini." pakitluoy ni Malum.
Si Veneno nagbalik sa natakpan nga mga hulot kag nagpungko sa tupad ni Malum sa iya katre. Wala ginpunggan ni Malum ang iya pagpungko sing malapit.
"Dapat ko itu-ad nga may balatyagon man ako sa imo, pero makalilibog ini nga tion. Wala ako sing tion sa pag-atubang sini tanan. Ang akon pokus amo ang pagdaug sa inaway. Indi ko luyag nga sakiton ka sa akon emosyonal nga pagdistansya." paathag ni Malum.
"Huo, ginahimo mo. Kon yadto nga isa pa ka dalagita yari diri subong, indi ka kuntani magpungko upod sa akon."
Wala ginpanghiwala ni Malum ang iya pag-angkon.
"Tan-awa..." nagsugod si Malum apang wala niya matapos ang mga tinaga samtang si Lady Veneno agresibo nga nag-ipit sang iya mga bibig sa iya sa isa ka mapinalanggaon nga halok. Si Malum nadakpan nga wala sing hinalung-ong kag wala sia ginahalukan.
Wala niya sia ginlaygayan tungod sini. Nagpungko sila nga nagatulok sa isa kag isa. Pareho sila nga nag-abante kag mapagsik nga gin-ipit ang ila mga bibig. Ang ila mga bibig madasig nga nagporma sang isa ka daw saot nga pagkasinkronisado ukon daw isa ka lenguahe nga sila lamang ang makahangop. Indi lang duha ka bibig ang nagaagi sa rutina sang paghalok. Ang mahumok, unodnon nga mga bibig gingamit kaangay sang maisog nga mga manugpanalawsaw, nga nagausisa sang tagsa ka linya, pilo, kag texture sang baba. Ang mga bibig ni Malum wala lang nakatilaw sang iya baba kundi ang grasya sang iya liog kag abaga ang nadugang sa menu. Ang iya mga tudlo mahinay nga naghalok sang lulan sang iya dulunggan kag gin-ilig ini sa kilid sang iya agtang.
Ginhaboy ni Veneno ang iya kamiseta kag ginpadalagan ang iya mga kuko sa iya daku nga dughan. Amat-amat nga ginhulag niya ang iya kamot sa iya buhok sa dughan. Nagtindog sia sa iya sabak, kag ginbayaw niya ang iya kamiseta agod halukan ang iya tiyan malapit sa iya pusod.
Si Malum wala pa gid makabatyag sing subong sina ka kaimon. Nahibaluan niya nga may kaangtanan ini sa iya bag-o nga paghanas upod kay Sevim. Nabatyagan niya ang iya mga emosyon sing mas mabaskog sangsa una, kag nahubog sia sa kabaskugon sining mga kalipayan.
Si Veneno nagpungko sa iya sabak, kag ginhulag niya ang iya mga kamot sa ibabaw lang sang iya mga balikawang. Ginkugos niya ang iya liog kag nagsugod sila liwat sa paghalok sing mapinalanggaon. Gin-uyatan niya sing hugot ang iya likod, kag nahibaluan niya nga wala sing may mag-untat.
Sa baylo nga magpahuway sing maayo para sa malawig nga kampanya militar, sanday Malum kag Veneno nagbugtaw sa bug-os nga gab-i nga nagahigugmaanay. Sang nagbugtaw sia nga ang ulo ni Veneto nalubong sa iya dughan nga nagakatulog, ang una nga mga senyales sang paghinulsol nag-abot.
Ang realidad sang iya pagluib kay Thea naga-settle na. Si Thea kag sia wala kasal, kag may saad lang sila nga mag-engage. Indi importante ang mga teknikalidad, nahibaluan niya nga sala ini.
Wala pa sia nagbag-o sang iya hunahuna sa pagpakasal kay Thea, apang nagasumpakilay gihapon sia parte kay Veneno. Indi man niya luyag nga masakitan, kag bilang resulta ginasakit kag ginaluiban niya sila nga duha. Yara sia sa ibabaw sang iya ulo.
Si Malum wala makahibalo kon ang bag-o nga paghanas nagpabaskog sang iya balatyagon para kay Veneno ukon kon bala ini isa ka butang nga matuod. Daw indi niya masaligan ang iya kaugalingon nga mga desisyon sa sini nga tion.
Ang gahum nga iya ginaangkon sa paglaglag sang mga hangaway may yara man sang indi luyag nga malain nga epekto sang sobra nga pagpukaw sa tanan nga iban pa nga bahin sang iya kabuhi. Nadulaan na sia sing kontrol. Nagsala sia sa iya ikasarang sa pagkontrol sining kadulom. Dapat nga nagpamati sia kay Kiron.
Nagbugtaw si Veneno.
"Aga," siling ni Malum.
"Aga."
"Pasensya na kagab-i." Nagpangayo sang pasaylo si Malum.
"Pasensya na, para sa ano?"
"Pasensya na sa kamatuoran nga daw isa ako ka sapat nga nasulod sa hawla nga ginbuy-an sa una nga tion." siling ni Malum.
"Indi ako magkabalaka parte sini. Wala ako sing bisan ano nga paghinulsol. Ikaw bala?"
Si Malum nakabatyag sing diutay nga kahuol sa pamangkot kag gintinguhaan nga taguon ini, "Indi, siempre indi."
Si Veneno daw medyo naakig kag nagsugod sa pagpanapot. Nahibaluan ni Malum nga may Army sia nga pangunahan kag ang pag-ayo sini nga hilikuton kinahanglan maghulat. Nagpanapot man sia, ginsuksok ang tanan niya nga hinganib kag nagguwa sa tolda. Ginhalokan niya si Veneno antes maghalin nga wala niya ini ginhunahuna. Kon ginatinguhaan niya nga likawan ang nagasamo nga mga signal, napaslawan gid sia.
Ang mga balatyagon sang pagluib kag kailigbon nagapabilin kay Malum bisan pa nga luyag niya nga madula ini. Ginapabalik niya ang iya pokus sa suldier mode tubtob sa iya masarangan. Indi niya mahimo nga tugutan ang kabuhi sang iban nga mabutang sa katalagman bangod sang iya mga hilikuton sa gugma.
Ang kaakig ni Malum sa iya kaugalingon nangin isa ka mapuslanon nga galamiton samtang nagabutlak ang adlaw kag nagasugod ang pagsalakay. Ginapaagi niya ang iya pagkangil-ad sa kaugalingon sa isa ka pag-atake sang kaakig nga padayon nga nagadabdab sang mas mainit nga mga dabdab sang emosyon.
Si Malum kag si Soror Sfiso ang yara sa unahan sang pagsalakay sa gawang sa bagatnan. Nakita sila sang mga pwersa sang depensa sang Nanook kag ang gawang isa ka pugad sang aktibidad.
Ginsugo ni Malum si Soror Sfiso nga mag-upod sa iya sa pagtuyo sang mga pag-atake sang enerhiya sa gawang. Si Sfiso ayhan isa ka Soror kag halos indi isa ka tawo nga iya naluyagan, apang nahibaluan niya nga sia lamang ang nagakaribal sa iya sa gahom. Kon tingbon, makahatag sila sing daku nga kahalitan sa integridad sang magkatuhay nga estraktura.
Ginpabay-an ni Malum ang iya pagdumot sa kaugalingon nga daw isa ka geyser kag ginbuy-an ini. Madasig nga ginpuntariya ni Sfiso ang amo man nga lugar kag ang duha sa ila nga nagtingob nag-uyog sang mga pundasyon sang dingding.
Gintawag ni Malum ang nabilin nga mga Soror kag Ningal nga mag-upod sa ila sa pagsalakay. Si Atoc Baal kag si Veneno nagatindog malapit sa Malum. Wala magdugay antes may pag-utod sa dingding.
Ginsugo ni Soror Sfiso ang mga soldado sang Black Legion nga mag-atake sa paglapas. Daw mga subay sila nga nagasalakay sa nagasalakay nga mga kolonya. Ang isa ka dagat sang itom nga mga soldado madasig nga nagdayaw sa nagadepensa nga mga gwardya sang Nanook nga nagasuksok sang berde nga hinganib. Kon ang isa ka berde nga tanom magmasakit ukon mapatay mahimo ini mag-itom ang duag. Daw ginatan-aw ni Malum ang isa ka balatian nga nagalaton sa berde nga pagkamabungahon ni Nanook.
Gin-usisa ni Sfiso kag sang iban pa nga mga Soror ang pila ka nadakpan nga mga soldado. Ang iban ginpatay. Si Malum wala nalipay nga ginhatagan sang mando, apang wala sia sing mga manggad sa paghupot sa ila subong mga bilanggo kag indi man niya mahimo nga risgo sila nga makapalagyo kag makig-away sa ila liwat. Kinahanglan nga magpadayon siya sa pagbalhin sa Orachon.
Ang Nanook may tatlo ka probinsya, ang nabagatnan nga probinsya sang Prisana amo ang sa diin ang kalabanan sang pinakadaku nga populasyon. Mainit kag mainit sa mga banas.
Ang masunod nga balagbag para kay Malum amo ang pagtabok sa Rosh River. Ang Orachon yara sa nakatundan nga pangpang sang delta sang Suba. Ang delta daw tiil sang manok nga may tatlo ka kurso. Sa putukputukan sang diin ang Suba napihak amo ang isa sang pinakamalapad kag pinakamabaskog nga mga busay, ang Iztel Falls.
Tatlo ka sapaw sang basalt ang nagaporma sang daw hagdanan nga mga busay. Sa ibabaw sang busay, ang suba tuman ka gamhanan nga indi na makatabok. Ang ibabaw nga hagdanan kag manubo nga hagdanan sang busay tuman man ka malimbungon, apang ang tungatunga nga hagdanan ukon bahin sang sistema sang tubig nagahatag sing kahigayunan. Kon makaangkon sila sa ila, ang suba daw medyo manabaw antes ang masunod nga pag-usmod. Ang pila ka shrubbery nagatubo pa gani didto.
Ginhigot nila ang pila ka mga lubid kag kinahanglan nga maglakat sing isa-isa agod magtabog pakadto sa tungatunga nga bahin. Makapoy kag mahinay ini apang mas madasig ini sangsa maghimo sang mga balsa kag maghimo sang mabudlay nga pagbugsay sa mabaskog nga mga sulog. Ang tubig wala gid magsobra sa hawak didto.
Karon nga yara na sila sa tabok, mahimo na nila sundon ang nakatundan nga alagyan sang suba pakadto sa Orachon. Ang init kag kaumog nangin isa ka maabiabihon nga pagkawalay hinalung-ong samtang ginapamala sini sila sing kinaugali.
Ginpahibalo ni Soror Sfiso si Malum nga may isa pa ka checkpoint sang mga soldado nga yara sa ulo, kag kinahanglan nila makig-away. Siling niya nga ang mga soldado nga ila gin-usisa nagbuyagyag sang impormasyon, kag ginhanduraw ni Malum nga ginsakit nila sila agod ipahayag ini. Amo ini ang pila sang mga butang nga luyag sang Senado nga bantayan. Nahibaluan ni Malum nga indi luyag ni Sevim ang bisan diin sa mga report.
Ang ruta halin sa Iztel Falls pakadto sa checkpoint madamo sing sapat kag kabuhi. Ang kagulangan kag rainforest nagapalibot sa ila kag mabudlay makita ang tuman kalayo sa unahan. Gani sang nag-abot sila sa checkpoint, nakibot ini kay Malum kay daw naga-upod ini sa iban nga bahin sang kagulangan.
Wala sia sing nakita nga tanda sang mga gwardya ukon mga soldado.
"Masulod ako kag atipanon ang bisan sin-o nga mga gwardya. Ang tanan nga iban pa mangin handa sa pagpugong sa bisan sin-o nga magguwa. Indi ini mabug-at nga ginpabakod kag indi dapat mangin daku nga problema." Ginsugo ni Malum si Sfiso.
"Ginsugiran sang mga gwardya ang akon mga manug-usisa nga ang mga soldado mahimo nga nagasuksok sing bayo subong mga sibilyan ukon kaangay sang mga bilanggo gikan sa Republika," paandam ni Sfiso.
May isa ka butang nahanungod sini nga nagpakulba kay Malum, apang wala ini makahibalo kon ano pa ang himuon sa sina nga impormasyon sa karon.
Ang Checkpoint daw isa ka rektanggulo nga human sa kahoy nga materyales. Indi ini daku nga estraktura kag ang tinukod katunga nga nalumos sa higko kag kinahanglan ka magsulod sa isa ka hagdanan. Ang ganhaan ginbarikadahan kag gingamit ni Malum ang iya mga gahum sa pagbukas sini.
Nagdalagan sia pasulod sa tinukod nga handa na sa pagsugod sa pagpalupok sa bisan sin-o nga may mga pagbuto sang enerhiya nga nagguwa. Madulom gid kag nakita niya ang mga butang nga nagahulag sa mga landong. Wala sia nagahulat nga magsalakay sila, kag nagsugod sia sa paglupok sa mga target. Ang mga pagbuto sang enerhiya ni Malum amo lamang ang nagahimo sang kasanag. Naglugdang sia sa pamilyar na karon nga mga emosyon nga nagapakaon sang iya bag-o nga mga gahum. Nakita niya ang mga bangkay nga nahulog nga patay gikan sa iya mga pag-atake. Ginsunog niya ang bilding kag ang mga soldado kinahanglan mag-agi sa iya agud makaguwa. Nadula niya ang iya kaugalingon sa tion nga nagdugay sia sangsa dapat niya marealisar nga wala sing isa nga nagapalupok sa iya ukon nagapakig-away.
Sang nag-untat si Malum sa pag-usisa liwat ang aso wala na makontrol. May kalayo nga nagadabdab sing mabaskog kag nahibaluan ni Malum nga kinahanglan niya maghalin. Ang bisan sin-o nga nakalampuwas dapat magguwa sa entrada nga iya ginbuksan. Samtang nagahalin sia nagdulog sia kag natalupangdan niya nga madamo sang nahulog nga mga bangkay ang magagmay. Gintulok niya ang aso tubtob sa iya masarangan.
Amo yadto ang tion nga ang kahadlok sang sitwasyon nag-igo sa iya. Indi ini mga soldado nga nagapanapot nga daw mga sibilyan, mga sibilyan ini. Ang mga tawo sang tanan nga edad nagahigda nga patay, lakip ang mga kabataan. Indi lang sila mga sibilyan, mga priso man sila kay wala sa ila ang daw taga-Nanook. Narealisar niya nga ang ganhaan wala ginbarikadahan agod indi sia makasulod, kundi agod indi sila makasulod.
Ang kalayo kag aso indi niya masarangan kag naghulat sia sa ibabaw sang halintang kon may mag-abot. Naghunahuna sia nga magdalagan pasulod kag tinguhaan nga luwason ang bisan sin-o nga nabilin nga buhi, apang nagtindog nga paralisado sa iya ginhimo.
Wala sang may nagguwa sa building kag nagakarumpag na ini. Narealisar ni Malum ang kabug-at sang iya ginhimo. Bag-o lang sia nakahimo sang genocide batok sa iya kaugalingon nga mga tawo, mga inosente nga mga tawo sa sina nga tion. Ang iya kahuya madasig nga ginsundan sang pagpreserbar sang kaugalingon. Ginsugo niya ang iya mga tropa nga magsaylo sa Bagatnan.
"Ano ang natabo didto? Daw nakurog ka." pamangkot ni Veneno.
"Indi importante." siling ni Malum nga nagatinguha nga tabunan ang iya krimen subong. Ginsiguro niya nga ang tanan naghalin kag indi makita kon sin-o gid ang napatay sa kalayo. Si Soror Sfiso nagatulok sa iya nga may pagduda sa iya mga mata. Si Malum ang katapusan nga nagsaylo, nagalaum sia nga ang iya sekreto natago.

O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang InawayWhere stories live. Discover now