Gintuman ni Lord Makapo ang tanan niya nga mga saad. Bangod sa iya, si Malaika kag ang iya apat ka abyan nakahimo sing kasugtanan sa pila ka negosyante. Nagsugot sila nga buligan sila, mangin ila mga sakayan nga palagyuhan, kag dalhon sila sa Hanwi sa tion nga maluwas nila ang mga harianon.
Gingamit pa gani ni Makapo ang iya daan nga mga koneksyon agud makakuha sila sang bulig sa sulod sang prisuhan agud pangitaon si Anong Khatun. Bisan pa nga si Sultana Yamila kag ang iya anak nga babayi wala sa prisuhan, mahimo nga amo man sila. Gusto ni Sevim ang larawan nga ginpatawad niya sila kag gintugutan sila nga mangin hilway, apang sila yara sa idalom sang dalayon nga pagbantay sang mga gwardya sang Black Legion.
Si Anong Khatun yara sa isa ka selda sa bilangguan sang Dhara sa guwa sang siudad. Ginpirmahan niya ang treatise nga ilakip si Nanook sa Republika, apang ginabilanggo sia tubtob nga nakadesisyon si Sevim kon ano ang luyag niya himuon sa iya. Kinahanglan sia nga luwason sa ikaduha nga tion bangod magatuga ini sing madamo nga mga alarma sa bug-os nga siudad. Mahimo nga may madamo pa nga kinahanglan nga hilwayon sa tion nga makasulod na sila, kag nagplano sila para sa sina nga posibilidad.
Ang una nga hugna sang pagluwas amo ang pagkadto sa tunga sang siudad, sa diin nagapuyo si Sultana Yamila kag ang iya Anak nga babayi, si Prinsesa Gursel. Lima ka mga gwardya ang nagabantay sa palibot sang ila villa kag magaupod sa ila bisan diin sila magkadto sa siudad. Isa lang sa ila ang gintugutan nga maghalin sa isa ka tion.
Gintugutan sila sang isa ka lebel sang kahilwayan kabaylo sang ila mga pirma kag kasugtanan nga ilakip si Anahiti sa Republika. Ginbantayan sila bangod sang kahadlok nga basi magtinguha sila sa pagtipon para sa isa ka kawsa sang kahilwayan.
Ang plano amo nga maghulat tubtob nga ang isa sa ila maghalin sa villa agod mamalaklon. Ang isa pagaluwason sa villa, kag ang isa pa pagaluwason sa banwa. Si Princesa Gursel amo ang una nga naglakat, kag tatlo ka soldado ang nag-upod sa iya. Si Gaia kag si Chaska magakadto sa villa kag luwason ang Sultana. Sanday Thea, Malaika, kag Elisapie magasunod sa Prinsesa.
"Paano mo ginahunahuna nga mas mapain naton ang Prinsesa?" pamangkot ni Thea.
"Ang mga gwardya mga batan-on nga lalaki. Kamo nga tatlo medyo makagalanyat nga mga dalagita. Ang solusyon masami nga amo ang pinakasimple." siling ni Gaia.
"Indi gid kami. Makasakit ina. Isa yadto ka kinaandan nga butang para sa isa ka lalaki nga ihambal. Sila mga nahanas nga mga bantay; indi sila madali nga ma-sway. Dapat kita maggamit sang energy burst ukon ano pa." Nangatarungan si Malaika.
"Tilawi ini sa imo paagi, kag dayon tilawi ini sa akon paagi. Mahimo mo ako pasalamatan sa ulihi." Nagpabugal si Gaia.
"Bisan pa krudo si Gaia, sa banta ko husto sia," siling ni Thea.
"Wala gid ako napaslawan sa pag-flirt sing diutay agod matigayon ang akon luyag," dugang ni Elisapie.
Gintulok ni Malaika ang yuhum ni Gaia kag luyag niya sia suntukon sa iya gob. Mahimo ini maghulat sa isa pa ka tion.
"Duha bala ang maga-flirt sa iban nga mga gwardya?" Ginyaguta ni Malaika si Gaia.
"Si Chaska kag ako magaigo lang sa ila sang isa ka butang," siling ni Gaia sing mamala.
Nagpanghupaw si Malaika kag nagtulok.———-
Sanday Malaika, Thea, kag Elisapie nagsunod kay Prinsesa Gursel kag sa iya mga gwardya pakadto sa merkado sang siudad. Nagasuksok sila sang ordinaryo nga mga panapton kag wala nila gindala ang ila mga espada. Maathag nga indi mahilig ang mga gwardya sa ila trabaho. Sila tunga-tunga nga nagbantay sa gamo kag daw wala maghunahuna nga si Prinsesa Gursel isa ka pamahog.
Si Gursel nagausisa sang pila ka kamatis sa isa ka basurahan. Ang mga sundalo halos wala nagatan-aw. Ang mga soldado nagasuksok sang itom nga hinganib apang indi ang ila bascinet. Armado sila sang espada lamang.
Nagpalapit si Malaika sa isa sang mga gwardya.
"Hoy soldado, magkadto diri sing masunson?" pamangkot niya.
Ang soldado nagtulok lang sa iya sing makatilingala kag wala sia ginsapak.
Nagpalapit si Elisapie kag gin-uyatan si Malaika. Ginpalayo niya sia sa soldado.
"Hoy, soldado! Amo ina ang imo pag-flirt? Indi katingalahan nga naghunahuna ka nga malain ini nga ideya." siling ni Elisapie.
"Ti, kon madamo ka sing nahibaluan, magkadto ka," siling ni Malaika.
Si Elisapie nagbakal sang basket sang mga utanon kag nagalakat sa atubang sang mga soldado. Ang isa sa mga soldado nagatan-aw sa iya nga nagaagi nga may interes. Sigurado si Elisapie nga naglakat sia agod ipakita ang iya pinakamaayo nga mga bahin. Nasandad sia kag gin-ula ang tanan nga pagkaon sa mga dalan. Nagpalapit ang soldado nga nagabantay kag ginbuligan sia nga makabangon.
"Salamat," siling ni Elisapie. "Ti, nagaguba lang ina. Dalhon ko kuntani ina para sa piknik sa baybayon." Ginsinyasan niya ang iya mga mata para kay Thea kag Malaika nga mag-upod sa iya.
Ginbuligan sia sang soldado sa pagkuha sang pagkaon kag ginbutang ini liwat sa iya basket. Ang duha pa ka soldado nagtulok sa iya agud makabalik sa iya katungdanan.
"Tan-awa, ako kag ang akon mga abyan makadto sa baybayon subong nga adlaw. Kanami gid sang gwa." siling ni Elisapie sing mabaskog nga mabatian sang tanan nga soldado.
Si Princess Gursel nagatulok sa tatlo ka mga babayi nga nagapalibot sa iya mga gwardya, apang daw indi sia luyag nga magkari agod mahibaluan kon ano ang nagakatabo.
"Mainit gid. Indi pag-isugid sa bisan sin-o, pero maga-skinny dipping kami. Karon ang pagkaon tanan naguba; Sa banta ko kinahanglan lang naton maglangoy nga wala sing unod ang tiyan." siling ni Elisapie sa gwardya. "Salamat sa imo bulig. Indi kada adlaw ang isa ka babayi makakuha sang bulig gikan sa amo sini ka gwapo nga lalaki. Sayang lang nga indi ka kag ang imo mga abyan makaupod."
Nakuha sini ang atensyon sang soldado.
"Indi kami makakadto subong, pero ayhan sa ulihi pagkatapos sang amon pagbag-o sang shift." Nagtanyag ang sundalo. "O, makalilipay ina. Ang akon mga abyan diri indi makabulig sa ila kaugalingon sa palibot sang mga soldado." siling ni Elisapie. "Dayon isa na ini ka petsa. Oh, magtiro. Daw nahukas ang mga butones sa likod sang akon bayo. Indi bala nga ang isa ka ginoo pareho sa imo makabulig sa akon?"
Gintulok sang soldado ang duha pa kag daw interesado man sila nga buligan sia.
"O, mahimo bala kita mag-agi sa kanto pakadto sa eskinita? Makahuluya gid diri sa mga dalan. Sin-o ang nakahibalo, basi mahulog ang akon ibabaw. Mahimo bala nga buligan mo ako?" siling ni Elisapie nga nagatulok.
"Indi, wala ako sing labot. Silinga ang Prinsesa nga maghulat; Mabalik ako dayon. Buligan ko lang ini nga babayi sing madasig." Ginpahibalo sang soldado ang iban.
Ginsundan sang soldado si Elisapie sa kanto, kag may mabatian nga mabaskog nga pag-uwang. Nagpukaw ini sang interes sang duha pa ka soldado, kag nagkadto sila sa pag-usisa. Sang nag-abot sila sa kanto, nakita nila si Elisapie nga nagatindog sa ibabaw sang isa ka soldado, nga natumba sa duta. Nagyuhum si Elisapie sa ila. Antes nila makuha ang ila mga espada, sanday Thea kag Malaika nagpalapit sa ila gikan sa likod kag ginsumbag sila sa ibabaw sang ila mga ulo, nga nagpatumba sa ila. Ginsipa nila sila sing madasig sa templo tubtob nga nadulaan man sila sing animo.
Nagpalapit si Gursel kag nakibot sang makita ang iya mga gwardya nga wala sing ikasarang.
"Prinsesa Gursel, yari kami sa pagluwas sa imo. Mag-upod ka sa amon." siling ni Thea.
"Luwasa ako? Sa banta mo diin mo ako dalhon?" pamangkot ni Gursel nga naglibog.
"Ang iban sa amon mga abyan nagaluwas sang imo iloy sa karon. Makigkita kami sa ila. Magapalagyo kami pakadto sa Hanwi. Malawig ini nga istorya, kag ginapanugda ko nga mag-upod ka sa amon." pakitluoy ni Thea.
"Kag kon indi ko gusto mag-upod sa imo?"
"Magpabilin ukon maglakat, wala ako sing labot. Ining mga soldado indi maghigda diri sing dayon. Magahalin na kami." siling ni Elisapie.
Ginsunod sila ni Prinsesa Gursel paguwa sa siudad pakadto sa guwa lang sang bilangguan. Didto, nakita nila sanday Gaia, Chaska, kag Sultana Yamila nga nagahulat sa ila.
"Daw pareho kami nga nagmadinalag-on. Nagmadinalag-on bala ang pag-flirt?" pamangkot ni Gaia.
Si Malaika nagapangalag-ag sa pagkilala sini, "Sa banta ko."
"Abi ko nagsiling ka nga ginaluwas mo kami? Gindala mo kami sa bilangguan." pamangkot ni Gursel.
"Indi lang ikaw kag ang imo iloy ang amon ginapangita nga buligan. Mahimo ka maghulat diri, maghalin, ukon magbulig sa amon. Ikaw ang magpili." siling ni Thea.
"Ano ang luyag mo nga himuon namon?" pamangkot ni Sultana Yamila.
"May isa ka negosyante nga magaagi diri sakay sa isa ka natabunan nga karo. May mga disguise sia para sa aton tanan. Magpabilin diri upod kay Thea, kag maghanda. Si Gaia kag si Chaska magapakunokuno nga mga gwardya kag magsulod. Si Elisapie kag ako mangin handa kon ang mga butang maglain." siling ni Malaika.
"Huo, indi ko luyag nga luwason ka sing makaduha karon nga adlaw," siling ni Gaia.
"Ayhan masarangan naton nga atipanon ang aton kaugalingon." saway ni Gursel.
"Bisan pa, husto si Gaia. Magpabilin ka diri upod kay Thea." siling ni Malaika.
"Ngaa indi ako makakadto kag ikaw magpabilin?" pamangkot ni Thea.
"Gabusong." Amo lang ina ang ginsiling ni Malaika.
ESTÁS LEYENDO
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasíaAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...