Si Malaika kag ang iya mga abyan mga pugante na karon. Kaupod ang mga harianon nga ila ginbuligan nga makapalagyo sa ila mga pagkabilanggo, apat ka mga bilanggo ang nag-upod sa paglakbay pataklad sa Bay of Altifir.
Padulong sila sa probinsya sa Gauman sa Hanwi. Ang ila kapital nga siudad, ang Spall, amo ang katapusan nga nahibaluan nga duog ni Prinsesa Ichante kag sang iya utod nga si Hotah. Didto sila agod buligan ang pila ka refugee nga napilitan sa pagsaylo gikan sa naguba nga siudad sang Mazatl.
Kon si Sevim ang magpuntirya sa mga harianon nga pamilya nga nagahatag sang pamahog sa iya daku nga gahum, sanday Ichante kag Hotah ang mangin panguna nga mga target. Bisan pa nga ginbuligan nila si Sevim nga mapierde si Kitttisek Khan kag nangin kaalyado niya pirme, ang mga tion kag mga alyansa madasig nga nagabag-o.
Si Sevim wala na nagaulikid sa abyan ukon kaaway; ang gahum lang ang iya ginakabalak-an. Karon nga yara na sa iya ang halos tanan sini nga mahimo maangkon sang isa ka tawo, wala na niya ginatago ang iya mga ambisyon. Ang mga makagod kag luyag magsaka sa pag-agaw sang gahum amo ang makamamatay nga mga pawn sa kadre sang Emperador.
Si Malaika nagahimo sang iya kaugalingon nga mga alyansa. Si Princess Ichante kag ang iya utod nga lalaki ang yara sa ibabaw sang iya listahan sang mga handum. Ang romansa nanday Malaika kag Ichante yara na sa bibi sang pormal sa pila ka beses, apang ang mga sirkumstansya sang kalibutan padayon nga nagapasilabot.
Bangod sang mga koneksyon ni Lord Makapo, nakumbinsi nila ang pila ka mga negosyante sang Ishvaran nga maglayag sa ila pakadto sa Spall. Ginhatagan man sila ni Makapo sang ngalan sang isa ka gwardya nga magabulig sa ila sa ila pag-jailbreak, apang sa walay palad, napatay sia nga nagabulig sa ila.
Bisan pa nga mga palagyo sila, madugay pa antes makalab-ot ang balita kay Hanwi. Si Emperador Sevim naglakat pakadto sa Viracocha, kag ang mga soldado sang Black Legion sa Hanwi wala sing balita sa sulod sang mga semana.
Kon wala gid gintuyo ni Sevim nga puntiryahon ang mga harianon nga panimalay sang iya bag-o lang nasakop nga mga kaaway, pat-od gid nga yara sila sa ila radar sa tagsa ka tion nga magbalik sia sa Dhara. Ining makitid nga bintana naghatag kay Malaika kag sa iya mga abyan sing bastante nga tion sa paghimo sing mga kahimusan. Kinahanglan pa nila nga kumbinsihon si Ichante kag ang iya utod nga lalaki nga magpalagyo upod sa ila pakadto sa kabukiran.
Si Ichante kag ang iya utod nga lalaki mahimo nga luyag magpabilin kag makig-away ukon batunon ang pareho nga kapalaran sang ila mga tawo. Kumbinsido si Malaika nga kinahanglanon ini tanan. Ang iya intuition nagdabdab sa paandam.
Ang barko nga negosyante naglupad sa mga pantalan sang Spall samtang ang nagasalop nga adlaw nagapaligo sa kalangitan sa mahimayaon nga mga duag sang kahel kag pula. Si Malaika kag ang iya bag-o nga grupo sang mga rebelde nagpanaug sa barko, apang ang mga negosyante indi magdugay sa katubigan sang pantalan ni Spall. Nagalayag sila pakadto sa Anahiti kag nagahigda sa sulod sang pila ka bulan, nagahimo sang pila ka negosyo didto, kag nagabalik upod ang mga hangin sang negosyo. Ginpasalamatan sila ni Malaika kag daku nga padya sa ila bulig.
Ang siudad sang Spall nahamtang sa maasin nga tubig sang dagat sang Bay of Altifir. Ang naguwa nga pader sini nagalibot sing bug-os sa siudad kag korte diamante. May isa ka gamay nga stupa nga nagsugata sa imo samtang nagahalin ka sa pantalan kag nagaagi sa Harbour Gate. Ang dalagku nga mga estatwa nga bato sang mga pawikan kag mga tinuga sa dagat nagalinya sa mga hilamon sa bug-os nga pader sa guwa. Ang isa ka daku nga Stupa yara sa Naaminhan nga bahin sang siudad, kag ang isa ka mataas nga pagoda yara sa bagatnan. Antes ka makalab-ot sa mga gawang sang nasulod nga mga pader, kinahanglan mo mag-agi sa isa ka mataas nga tuburan nga may anghel nga nagatulok sa dagat sa ibabaw sini. Apat ka isda nga bato ang nagahigda sa tiilan sang anghel nga bato, kag ang tubig nagailig gikan sa baba sang isda para sa isa ka artistiko nga katahum.
Ang apat ka isda nagarepresentar sang apat ka direksyon, kag ang anghel didto sa pagpangamuyo para sa mangingisda nga nagapadulong sa madalom nga dagat sa paglaum nga sila makabalik sing luwas.
Ang gamay nga korte-diamante nga pader sa sulod nagaamlig sa tagipusuon sang pinakaimportante nga mga tinukod sang siudad. Ang kalabanan sang mga pumuluyo sang Spall nagapuyo sa ulot sang duha ka pader sang siudad, kag ang mga manggaranon nagapuyo sa sulod sang pinakasulod nga pader. Ang isa ka Summer Palace para sa mga lokal nga lideres amo ang sentro sang tanan nga mga hilikuton sa sulod kag amo ang pinakaposible nga lugar nga pagadayunan ni Ichante.
Samtang nagasulod si Malaika kag ang iya grupo sa gawang sang nasulod nga mga pader kag nagasaka sa mga halintang pakadto sa palasyo sa tig-ilinit, makita niya ang madamo nga tolda sang mga refugee sa guwa sang siudad. Nahunahuna niya ang mga siudad sa iya dutang natawhan sang Qamata nga ginlaglag sang Shadow Coven nga nagatrabaho upod sa Tsar Miro. Ang Coven nagbulig kay Hanwi sang nakig-away sila batok kay Kittisek Khan, apang karon daw para kay Malaika nga ang mga bruha nagbulig lamang kay Hanwi bangod duha ka kaaway ang ila pagadulaon sing dungan. Isa paagi sa pwersa kag isa paagi sa pagsunod.
Ginpamensar niya ang mga hitabo nga nagdul-ong sa pagporma sang Republika kag sa pag-uswag sang gahum ni Sevim, kag nahunahuna niya nga ang Coven mahimo nga nag-orkestra sini nga bug-os nga butang agud tugutan ang ila mga kaaway nga magdula sa isa kag isa. Si Sevim mahimo nga amo ang ila gintanom nga lider kag yara na karon sa isa ka wala sing kontra nga posisyon. Si Malaika wala sing pamatuod sa bisan ano sini, apang ang gabon nga nagabulag sa iya sa mga manipulasyon ni Sevim nagaalsa.
Naggab-i na, kag ang mga parol ginsindihan sa palibot sang siudad kag sa sulod sang Palasyo. Si Malaika kag ang iya banda nakulbaan samtang nagasulod sila sa Palasyo, samtang ang mga gwardya sang Black Legion nagabantay sa mga pasilyo kag nagtulok sa grupo sang ragtag, nga nagapangita sang tumalan-aw upod kay Prinsesa Ichante.
Sang nagliko sila sa isa ka kanto, isa ka dosena nga mga soldado sang Black Legion ang nagbalabag sa ila alagyan nga may mga espada nga ginbunot.
"Gin-aresto kamo tanan." Ang isa sa mga gwardya nagproklamar. "Pagsuko."
"Pag-aresto? Para sa ano?" Nagprotesta si Malaika.
Nag-abante si Chaska. "Ako si Chaska Ehawee. Isa ako anay ka harianon nga gwardya, kag nagapangita kami sing tumalan-aw upod sa Prinsipe kag Prinsesa."
"Mga manugsulod kamo nga nagadala kay Anong Khatun, isa ka kilala nga hangaway gikan sa Nanook. Si Sultana Yamila sang Anahiti, kag kilala nga hangaway." Nagbadlong ang gwardya.
"Nagkari lang kami para mag-istoryahanay. Magasurender kami kag magkari sing mahipos." siling ni Sultana Yamila.
Gindala sila sa mayor nga hulot sang Palasyo apang indi si Ichante ukon si Hotah ang nagapungko sa trono nga nagahulat sa ila.
"Mga panamyaw, mga pugante. Ako si Soror Ferox." Ang isa ka babayi nga may pula nga panapton nagsiling.
"Diin si Prinsesa Ichante kag si Prinsipe Hotah?" Gin-usisa ni Malaika.
"Yara sila sa kampo sang mga refugee sa guwa sang siudad, apang indi ini importante para sa imo. Mapriso kamo tanan." siling ni Ferox.
"Sa ano nga bayad?" pangabay ni Chaska.
"Wala ako kabalo kon paano ka nakalab-ot diri, pero nahibaluan ko nga si Anong Khatun dapat yara sa prisuhan nga nagahulat sang iya pagpatay."
"Ang buot mo silingon pagtilaw." Gintadlong ni Anong.
"Gintuyo ko ang akon gintuyo." Hambal sang Soror. "Nahibaluan ko man nga si Sultana Yamila kag ang iya anak nga babayi indi gid magbiya sa Dhara, apang yari sila. Makahunahuna lang ako nga ining grupo sang mga buangbuang nga nauna sa akon nakahimo sa pagbuy-an sa ila gikan sa ila mga hawla kag ginhilway ining mga pispis."
Wala sing isa nga nagtinguha sa pagpangatarungan sang iya punto, kay wala ini sing pulos. Nadakpan sila, kag wala gani sang isa nga nagatinguha.
"Mga gwardya, kuhaa sila," sugo ni Ferox.
Sang primero, ang grupo sang mga Rebelde ni Malaika nag-resign sa ila pagdakop tubtob nga narealisar nila nga ang mga Soror wala nagaupod sa ila kag nga ang mga soldado lamang sang Black Legion ang nagapanguna sa ila palayo. Ginpakumpiskar sang Soror ang mga soldado sang ila mga armas sa iya presensya, apang bisan wala sing armas, si Malaika isa gihapon ka may ikasarang nga manugpakig-away. Si Malaika nagtulok kay Chaska, nga daw may amo man nga ideya.
Ginhaboy ni Malaika ang iya mga butkon sa liog sang soldado sa iya atubang, nga naglumos sa iya. Nagbalikid si Chaska sa soldado sa iya likod kag naghimo sang martial arts shoulder throw. Sang ang soldado yara na sa duta, ginkuha ni Chaska ang espada sang soldado. Ang iban sa ila grupo nagkuha sang paandam kag nagbuylog sa pag-overtake sa mga gwardya.
Pagkatapos nga gin-atipan sang ila gamay nga grupo ang ila mga potensyal nga mga manugbilanggo, nagbalik sila para sa ila nakumpiskar nga mga armas. Nagbalik sila sa mayor nga hulot agud makita nga si Soror Ferox naghalin na sa trono kag nagkadto sa iya mga puluy-an, nga nagahunahuna nga ang buluhaton natapos na. Ang pila ka mga soldado sang Black Legion nagadala sang ila katapusan nga mga armas palayo.
Ginlukso ni Malaika kag sang iya banda ining mga gwardya dala ang ila kinawat nga mga armas kag madasig nga ginkuha liwat ang ila ginkumpiskar nga mga armas. Ginsobrahan sang Soror ang ikasarang sang soldado sang Black Legion sa pagpugong sa ila.
Karon nga may ara na sila sang ila mga armas, tuyo nila nga magpalagyo kag pangitaon si Ichante. Nagdalagan sila pakadto sa likod nga entrada sang Palasyo. Mas madamo nga mga soldado ang nagtinguha sa pagpugong sa ila apang indi na sila makatupong sa ila karon nga magamit na nila ang ila mga gahum. Ang paggamit sang ila mga gahum indi malimbungon, bisan pa, kag makapaandam ini sa bug-os nga palasyo sa nagabag-o nga huyop. Indi magdugay antes sila ginsunod ni Soror Ferox.
Pagkatapos nga gin-isol ang dugang nga mga soldado sang Black Legion agud makalab-ot sa Nakatundan nga bahin sang Inner Wall nga nagapain sang mga nataran sang Palasyo gikan sa nabilin nga bahin sang Spall. Ang tanan nga mga katapo upod kay Malaika, nga may gahum sa pagkonektar, nagtutok sang tanan nila nga kusog sa isa ka lugar sa dingding. Ang gintingob nga puwersa sang enerhiya nga ila gin-channel bastante na sa paglupok sang isa ka buho sa dingding. Ang bato kag mga tinumpag nabali kag naglupok sa tanan nga direksyon. Ang isa ka panganod sang mga tinumpag nagporma sang isa ka ambon sang aso sa palibot sang bag-o lang nahimo nga buho.
Nagdinaguso sila paguwa sa bag-o nga buho kag nagkadto sa mga kalye sang siudad. Nagbalikid si Malaika agud masiguro nga ang tanan sa grupo nag-agi. Sang nagbalikid sia, nakita niya ang pula nga panapton ni Soror Ferox nga nagalagas. Nagsenyas si Malaika nga kinahanglan nila magpadayon sa paghulag. Dayon ginpalupok niya ang isa ka pagbuto sang enerhiya kay Ferox agud tinguhaan nga pahinayon sia, kag nagmadinalag-on ini. Dayon nagdalagan sia agod maabutan ang iban.
Nagadalagan sila pakadto sa gawang nga ila ginsulod halin sa mga pantalan. Ang mga soldado sang Black Legion nagahimo sang pagbalabag sa gawang. Si Chaska nagsaka sa stupa sa atubang lang sang gawang agud makakuha sang isa ka perch kag mataas nga duta sa mga soldado nga sa diin makapalupok sang mga energy bursts. Ang nabilin nga grupo nag-upod sa iya sa stupa, nga nakabulig sa ila sa paghupot sang mabakod nga depensa nga posisyon batok sa mga manugpana kag mga soldado, kay sila karon ginbayaw sa ibabaw nila.
Si Malaika wala mag-upod sa ila. Pahinayon niya ang Soror.
"Chaska, magkuha ka sang opening para makaguwa kita sa gate. Makadto ako para sa Soror. Akon ina nga puta nga may pula nga panapton." siling ni Malaika.
Si Malaika wala sing nadula nga gugma para sa mga Sorors. Sila ang rason kon ngaa ginpatay ang iya amay kag ginhimo nga halimbawa. Si Ferox isa sa mga responsable, pero wala ini sing labot. Si Malaika nagtindog sa dalan sa siyudad nga nag-atubang sa bruha. Ginkilala ni Ferox ang duelo kag ginsaylo ang iya mga tinawo sa isa ka depensa nga posisyon. Ang mga soldado sang Black Legion sa likod ni Ferox daw nagapangalag-ag sa paghimo sang bisan ano kundi magtan-aw sang duelo nga nagakatabo sa ila atubang.
Ang asul nga mga mata ni Malaika nagtusok sa Soror nga may hilo. Ginbutang niya ang iya espada sa ibabaw niya sa isa ka tradisyonal nga tindog para sa madasig nga mga counter. Si Ferox naglibot sa wala ni Malaika nga ang iya sungkod nagatudlo sing makapukaw.
Si Ferox nagsugod sa pagpadala sang madasig nga mga paglupok sang enerhiya nga nagpilit kay Malaika nga magdepensa kag magbalabag sa ila. Gingamit ini ni Ferox sa pagsira sang distansya kag kaupod niya ang distansya nga may kadasigon nga nag-agaw kay Malaika. Ginbalabagan niya lang ang isa ka malapit nga pag-igo sa iya ulo sa katapusan nga tion.
Natapos na ni Chaska kag sang iban pa ang ila hilikuton, kag nagsenyas sia nga makapalagyo. Nagdalagan sila paguwa sa siudad sa pinakamadasig nga masarangan nila. Si Chaska naglumpat gikan sa stupa apang wala magsunod sa iban.
Si Malaika nagauyat sang iya kaugalingon apang halos wala. Si Ferox isa ka lantip nga duelist, kag mahimo nga nakagat si Malaika sing kapin pa sangsa iya masarangan nga lamunon. Pagkatapos sang isa ka hugpong sang madasig nga mga pag-atake kag mga pagkontra, narealisar ni Malaika nga si Ferox nakahimo sang sayop kag hapit na maigo sa guya sang sungkod ni Ferox sang ang sulab sang bangkaw nag-upang sang alagyan sang armas ni Soror. Iya yadto ang iya Agalon.
"Malaika, lakat ka." siling ni Chaska.
Mas nahibaluan ni Malaika sangsa makigbais sa iya Agalon. Nagdalagan sia agod maabutan ang iban. Si Chaska kag si Ferox nag-inaway, apang madasig nga nakita nga ang mga huyop nagbag-o kag nga si Ferox nalab-ot. Si Chaska nagalakat paatras kag nagabunggo sang iya bangkaw sa sungkod ni Ferox. Sang malapit na sia sa Stupa nga iya gingamit bilang depensa nga posisyon, gintumba niya si Ferox pabalik agud magtuga sang pagbulagay kag dayon ginpalupok ang base sang stupa agud ini marumpag sa direksyon sang Soror. Ginpilit sini si Ferox nga magpalagyo sa iya alagyan kag gintugutan si Chaska nga makaguwa sa siudad.
Si Malaika kag ang iban pa nagdalagan pakadto sa mga kampo sang mga refugee kag nagapangita sing dalangpan upod kay Ichante. Samtang nagadalagan sila sa tolda nga siudad sa guwa sang mga pader sang siudad, nagatuga sila sing kinagamo sa tunga sang mga pumuluyo.
Wala magdugay nga nagpresentar si Prinsesa Ichante sang iya kaugalingon. Si Prinsipe Hotah kag si Apollyon yara man sa iya tupad. Nahupay si Malaika nga makita si Ichante nga buhi.
"Malaika, ano ang nagakatabo?" Gintamyaw sila ni Ichante.
"Malawig nga istorya. Ang mga soldado ni Soror Ferox kag Black Legion yara sa amon ikog. Wala sila diri sa pag-abi-abi sa aton sa siudad." siling ni Malaika.
Si Ichante nagpamalandong sing makadali kag daw nahangpan niya ang kahulugan ni Malaika. Nag-abot si Chaska, kag si Soror Ferox indi malayo sa likod upod sa iya mga soldado. Ang grupo sang mga rebelde ni Malaika tanan nagatindog sa likod sang harianon nga mga utod ni Hanwi. Nag-abante si Ichante agud punggan ang Soror.
"Ano ang ginahimo mo diri? Indi ka pag-abi-abihon." Ginpahibalo ni Ichante si Ferox.
"Makadto kami kon diin namon luyag," siling ni Ferox.
"Indi sa sini nga siudad," siling ni Hotah.
"Sa ano nga awtoridad?" hagit ni Ferox.
"Amon kaugalingon," siling ni Ichante. "Sa malawig nga tion, nagdugay ka sa siudad nga daw nagagahom ka diri. Nagapuyo kami sa tunga sang mga refugee bangod ginpili namon nga yari diri upod sa amon mga tawo. Masyado kami ka obligado kag wala ginsapak ang inyo nagadamo nga pag-agaw sang gahum sa Hanwi. Matapos ini subong nga gab-i." pamahog ni Ichante.
Ginkuha nanday Ichante, Hotah, kag Apollyon ang ila mga espada. Daw wala matandog si Ferox.
"Daw nadumduman ko nga ginbiyaan ni Prinsipe Hotah si Hanwi sa Republika. Wala ka na sing pwesto sa Senado ukon sa gobyerno. Ginatugutan kamo nga magluntad subong mga simbolo, apang ayhan ina nga simbolo dapat islan sa mga martir." siling ni Ferox.
"Wala ka sing titulo sa Republika. Wala ka sing gahum bisan diin." siling ni Hotah.
"Ang Hanwi iya sang Republika. Si Emperador Sevim ang nagagahom sa tagsa ka pulgada sang duta sa sini karon. Ginakuha ko ang akon gahum direkta gikan sa iya, pareho sang tanan nga mga Sorors subong."
"Ginarekomendar ko nga ikaw kag ang imo mga soldado magbalik sa siudad. Mahimo nga gamhanan ka, apang nagaatubang ka sang isa ka dosena nga mga tawo nga may gahum sa pagkonektar. Mahimo nga madamo ka sing mga soldado, apang indi ini bastante." Naghambal si Thea gikan sa likod.
Ang gamay nga grupo sang mga rebelde nag-isol, nga nagapakita sang ila mga armas, kag nagtindog sing malig-on.
"Tanan kamo nagahangkat sang awtoridad sang Republika. Amo ina ang pagluib kag nagahimo sa inyo nga mga traidor. Kon mag-upang ka sa amon, Prinsesa, isa ka sa ila. Mahimo ka magtindog sa kilid kag tugutan ako nga dakpon sila, kag kalimtan ko ang ginhambal sa tunga naton. Kon magtindog ka sa amon dalan, mangin kaaway ka sang Republika sa nabilin mo nga mga inadlaw. Bisan pildihon mo ako, mapilitan ka nga magdalagan sa bug-os mo nga kabuhi. Kon magbalik si Sevim nga madinalag-on sa Viracocha, igahatag niya ang tanan niya nga gahum, nga daku, sa pagpangayam sa inyo tanan kaangay sang mga ido. Ngaa palawigon ang indi malikawan? Magsurender kamo, kag ayhan magapakita sia sing kaluoy sa inyo tanan subong sang inyo pagbulig sa iya sang nagligad. Tapuson na ini subong antes ini maglala." pangatarungan ni Ferox. "Karon nga ginsambit mo ini. Sugod sang nag-uswag si Sevim, wala na sing nahimo si Hanwi kundi mag-antos. Ang isa ka balatian nagalapta kag karon ko lang narealisar nga ini bulong. Kon ang pagtindog batok kay Sevim kag ang pagpakig-away para sa palaabuton sang akon katawhan magadul-ong sa akon kamatayon, nian mangin amo ina." siling ni Ichante.
"Daw yara kita sa isa ka impasse, kag ginpili naton ang aton mga bahin subong nga ako, man, handa nga mapatay," paandam ni Ferox.
"Dayon mapatay," siling ni Ichante antes magpalupok sang enerhiya kay Ferox. Ang Soror nakahimo sa pagdepensa sa welga. Ang mga soldado sang Black Legion, nga nagahulat sang ila mga mando gikan kay Ferox, wala na maghulat. Ang mga refugee nga nagatan-aw sang sitwasyon nagpalagyo sa kahadlok sa nagasangkad nga inaway. Si Elisapie kag si Gaia naglumpat kag madasigon nga nagsalakay sa mga soldado. Si Hotah, kag si Apollyon nagtindog sa likod ni Ichante, nga nagapalupok sang mga pagbuto sang enerhiya agud indi makabulig ang mga soldado kay Ferox. Ang apat ka mga bilanggo nga nakapalagyo upod kay Trajan nagakurog sa iya likod samtang nagapakig-away sia. Sanday Hepe Tuvicha, Yamila, Anong, kag Gursel yara sa malapit, nagapakig-away nga magkatupad kag ginaamligan sing maayo si Thea. Gusto ni Thea nga magbulig, pero ang tanan nag-insister nga ang mga nagabusong nga mga babayi indi dapat magbutang sang ila kaugalingon sa katalagman. Wala ini nagpugong kay Thea sa pagtinguha nga magbulig. Si Malaika kag si Chaska nag-abante kag nagtinguha sa pagbulig sa mga refugee nga naabtan sa inaway nga makapalagyo.
Si Ichante kag si Ferox nag-away sa tunga sini nga bagyo. Indi pareho kay Malaika, nga indi tugma, ukon kay Chaska, nga luyag lang magpalagyo, si Ichante nagapakig-away para sa iya mga tawo. Si Ferox isa ka nagadaku nga mapintas sa mga tawo sang Spall. Nabatyagan ni Ichante nga ang iban nga mga siudad sa Hanwi mahimo nga nagaantos sing kaanggid nga kapalaran. Ang Black Legion, Shadow Coven, kag Ningal amo ang nagabulos sa pagpanguna sang mga teritoryo sa Republika. Sa malawig nga tion nagalaum si Ichante nga makabalik si Sevim sa iya mga kaisipan. Nahibaluan na karon ni Ichante nga amo ini ang iya plano halin pa sang una kag nangin kabahin sia sang problema. Subong nga adlaw, si Ichante natapos na sa mga sayop sang nagligad. Nakig-away sia kay Ferox bilang una nga buhat sang hayag nga pagrebelde.
Si Ferox isa ka mabaskog nga kontra, apang wala ginatugutan ni Ichante ang iya kaugalingon nga indi balanse sang iya mga emosyon. Matalom sia kag nakatutok. Nakita niya ang tagsa ka hulag nga ginhimo ni Ferox antes ini ginsugdan. Si Ichante konektado gid sa Ginhalinan sang Tanan nga Butang sa isa ka bag-o nga paagi. Ang paagi sang isa ka Agalon.
Si Ichante yara sa isa ka kahimtangan sang kalmado sa away, kag sang ang tion nag-abot, naghulag sia nga wala sing panghunahuna. Ang iya lawas naghulag sing reflexive. Ang stroke nga nagkuha sang kabuhi ni Ferox madasig nga natabo nga nagdugay si Ichante sa pagrealisar kon ano ang iya nahimo.
Ang wala sing kabuhi nga lawas ni Ferox nahulog nga may pag-uyog, kag gilayon nga nagbag-o ang klima. Ang mga soldado sang Black Legion nag-atras sa inaway kag nagpauli sa siudad. Mahimo nga nagkahulugan ini sang kadalag-an sa gab-i, apang indi gid ini ang katapusan. Husto si Ferox. Si Ichante isa na ka kaaway sang Republika karon.
"Dapat kita maghalin pakadto sa kabukiran," siling ni Chaska.
"Lakat kon kinahanglan mo. Magapabilin ako diri upod sa akon katawhan. Ang ila kapalaran mangin akon." siling ni Ichante.
"Maayo ina, pero indi ka magdugay diri. Ang tanan mo nga katawhan magaantos kon magpabilin ka. Upod ka sa amon. Mahimo naton ini tanan nga pakigbatuan sing tingob, apang dapat kita magkadto sa kon diin kita makaorganisar. Dayon makabalik kita nga mas mabakod sa pila ka adlaw." siling ni Thea. "Sa akon tiyan may katapo sang palaabuton nga henerasyon. Magbuligay kita sa paghimo sina nga isa ka masanag nga palaabuton kag indi isa sang kahadlok. Nagaisahanon, mapatay ka nga wala sing pulos."
"Husto sia." Siling ni Prinsipe Hotah.
"Diin kita makadto?" pamangkot ni Ichante.
"Agod makita ang isa ka abyan sa kabukiran," siling ni Chaska.
BINABASA MO ANG
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasyAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...