Sa aminhan lang sang Fenmoor Dur, sa East Banks sang Nigusi River, madamo nga mga pop-up nga mga tolda kag mga kampo ang ginpatindog. Ang mga nagabiyahe gikan sa bug-os nga Eladoer nagkadto sa pagtan-aw sang lima ka adlaw nga Champions Tournament.
Ang mga manggaranon kag gamhanan nagapuyo sa magarbo nga mga villa ukon pribado nga mga payag nga malapit sa baybayon. Ang hari nagahiwat sang mga Galas nga may magarbo nga panapton kada gab-i, kag ang bug-os nga siudad nagahinguyang sang semana nga hubog, nabudlayan, kag sa isa ka kinaandan nga kapiestahan nga panimuot.
Sa mga kampo malapit sa mga duog sang torneo, nga nahamtang sa nakatundan nga pangpang sang Suba sa atbang nila, ang mga tawo nagatener sing libre. Indi sila makasarang sa pagtambong sa Gala Balls, pero may mga ilimnon sila, mga ambahanon, kag mga saot sa mga kampo. Mas diutay ang pagpakunokuno didto sa tunga sang mga tawo. Nagatambong gid sila sa torneo bangod sang matuodtuod nga interes kag indi lamang agod makita.
Para sa mga manggaranon kag gamhanan, isa ini ka semana sang mga hampang sa politika. Ang mga kinamatarong sa pagpabugal amo lamang ang butang nga nakataya. Ang mga inaway kag mga pag-ilinaway sa dugo nahibaluan nga nagalapta sa kompetisyon. Wala sing kinalain ang sini nga tuig. Bisan pa nga ang Grand Duke Cynfryg kag ang Hari naga-negosyar sang kasal sa tunga sang pinalangga nga mga kabataan, isa ka butang nga ila ginatinguhaan nga himuon sa sulod sang kapin sa isa ka dekada. Ginatinguhaan lang nila ini bangod sang dalayon nga pag-ilinaway sa tunga nila.
Mas madamo pa nga dumot ang nagaluntad sa tunga ni Grand Duke Mylen sang Gilmer kag sang Hari. Si Gilmer indi magtambong sa bisan diin sa mga King's Galas kag magahiwat sang iya kaugalingon nga mga pribado nga mga partido sa isa ka pribado nga estate sa guwa sang kapital.
Ang mga kakompetensya nagapabilin sa tournament complex sa Ludus Atleti. Dapat sila may estrikto nga indi pagpakig-angot sa mga indi kakompetensya sa pagtinguha nga makontrol ang makahalalit nga mga impluwensya. Madamo nga tawo ang nagapusta sa mga hampang kag mahimo magtinguha sa pagsuhol sa isa ka atleta. Ang tagsa ka paghalong ginahuptan agud huptan nga lehitimo ang hitabo.
Ang Ludus Atleti may pribado nga mga kuwarto, mga banyo, mga masahista, mga timbang, mga karinderya nga makadala sa ila sang bisan ano nga ila luyag, mga swimming pool, kag tanan nga iban pa nga ila ginapangayo sa mga paghanda.
Ang tanan nga mga istadyum kag mga tinukod yara sa nakatundan nga pangpang sa tupad sang Ludus Atleti, kag ginasiguro sang mga soldado nga wala sing iban pa nga ginapahanugutan nga magpalapit sa mga atleta tubtob sa adlaw sang torneo.
Ang bisan sin-o nga halangdon mahimo magnominar sang isa ka kampeon nga magpaindis-indis, apang madamo ang mga Knight Errants nga nagapaindis-indis. Ini sila mga Kabalyero nga wala sing dungganon nga dugo apang nagalibot sa mga torneo agod maghimo sing ngalan para sa ila kaugalingon subong mga soldado sa paglaum nga makatigayon sing kabantugan, manggad, kag promosyon.
Masami nga may isa ka libo ka mga kakompetensya nga nagasugod sa una nga adlaw apang madasig nga nadula pagkatapos sang una nga adlaw. Kada adlaw, mas diutay ang mga kakompetensya, kag para sa madamo, indi ini parte sa pagdaug; ini nahanungod sa paghimo sang isa ka dramatiko nga pasundayag nga makakuha sang atensyon sang mga gamhanan. Mahimo ka mangin bodyguard sang isa ka manggaranon nga dungganon ukon pangabayon nga magtambong sa iban nga mga torneo kag mangin propesyonal.
Para sa mga pinasahi gid, ginhimo sila nga imortal sa porma sang isa ka estatwa sa Hall of Champions. Sa sulod sang linibo ka tuig, ang tilipunan ginkay-o, kag ang mga baganihan gindugang. Ang isa ka kampeon ginapinta ang iya laragway sang Royal Houses of the Arts, nga naga-utod man sang dagway sang baganihan sa marmol. Ang isa ka napulo ka tapak nga estatwa nagatindog sa isa ka haligi kag nagabantay sa mga pasilyo sa sulod sang balaan nga templo subong mga aswang gikan sa nagligad.
Para sa mga dungganon, isa ini ka paagi agod masiguro ang ila kahimtangan sa gahom. Ang mga pamatan-on nga Royal dapat magpakita nga sila mga hanas nga mga hangaway kag takus sa pagpanguna sa militar. Ang indi maayo nga pagpakita mahimo magdul-ong sa kritisismo kag di-paghangpanay. Mahimo pa gani sini mapaisog ang imo mga karibal sa politika, nga makakita sang dugo sa tubig.
Kon ang isa ka Royal kilala nga maluya, masami nga may mga phantom nga mga balatian kag mga balibad nga ginahimo para sa ila pagkawala. Wala sing mga balibad nga kinahanglan himuon para sa Balay ni Hanyryn. Si Prinsipe Arynout kag si Joryn pareho nga nagapaindis-indis. Si Prinsipe Cyros nagatinguha gid nga magpaindis-indis man, apang ginsilingan sia nga bata pa sia. Kinahanglan niya nga palig-unon ang iya mga utod nga lalaki sa tupad sang iya mga ginikanan.
Ang adlaw sa aga malulo kag malulo samtang amat-amat ini nga nagabutlak para sa una nga adlaw sang torneo. Si Prinsipe Cyros yara sa Royal box sang Hanyryn Amphitheatre, sa diin natabo ang paindis-indis sa fencing. Ang daku nga lingin nga istadyum amo man ang nag-host sang seremonya sang pagbukas sang paindis-indis.
Ang istadyum puno sing mga tawo, kaangay sang isa ka baso nga puno sing tubig. Ang mga komedyante kag mga manugkanta nagapaakig sa kadam-an antes magpakita si Hari Uldyn I.
Ang amay ni Cyros nagakaon sang pagdayaw nga iya nabaton kon magsaka sia sa entablado. Ang linibo ka mga tawo nga nagadayaw sa imo ngalan mahimo nga isa ka makaadik nga pagdalagan sang adrenaline. Ang amay ni Cyros nagahimo sang isa ka senyas sa kadam-an nga maghipos. Ang Hari nagatindog nga may pagsalig kag daw natural nga naga-curate sang hitabo. Ang himpit nga gindesinyo nga mga akustika nagapahanugot sa tagsa ka dulunggan sa istadyum nga mabatian ang nagamando nga tingog sang Hari.
"Pangamusta kag pag-abiabi sa tanan. Gusto ko gid nga magtindog diri kag hatagan kamo tanan sang isa ka makakulunyag kag makalilipay nga pamulongpulong, apang wala sing isa nga yari diri sa pagpamati sa akon. Nagtipon kita sa pagsaulog sang aton daku nga pungsod kag sang kalantip sang aton gamhanan nga mga atleta. Sa ngalan sang aton mga katigulangan, ginamando ko ang pagbukas sang isa ka libo kag duha ka gatos kag kap-atan kag pito nga torneo. Kabay nga ang aton pungsod kag katawhan indi gid mapatay." Hari Uldyn ako naghambal. Dayon ginsindihan niya ang dayon nga dabdab nga ang padayon nga nagadabdab tubtob sa seremonya sang pagtapos. Ang kadam-an nagbuto sa isa ka pag-uwang. Dayon ginbunal sang Hari ang higante nga gong sing tatlo ka beses agod pukawon ang mga Dios kag ihatag ang ila pabor sa isa ka pinili nga hangaway. Wala gihapon sing nagapati sa sina nga mga Dios, apang bahin ini sang tradisyon.
Ang iloy ni Prinsipe Cyros nga Reyna nagbalikid sa iya kamanghuran kag ginhatagan sia sing mainit nga yuhum. Ginhakos sia ni Reyna Heilyn kag naghulat sila nga pangunahan sila sang Hari sa una nga hitabo.
Ang Hanyryn Amphitheater yara sa naaminhan nga bakilid sang nakatundan nga pangpang. Ang Hari kag ang tanan nga iban pa nagsugod sa pagguwa sa istadyum agud makakuha sila sang maayo nga pulungkuan para sa mga strongmen events.
Lima ka adlaw ang kalawigon sang torneo. Ang tagsa ka adlaw nagapakita sang isa ka panguna nga hitabo nga nagaisip sa kabug-usan nga puntos. Madamo nga magagmay nga mga hitabo ang natabo sa bug-os nga adlaw agod mangin masako ang mga tawo samtang nagahulat sila sang panguna nga mga hitabo. Ang mga kompetisyon sang mga strongmen masami nga amo ang mga kompetisyon nga nagapuno. Ang paghaboy sang disc, mga javelin, pag-alsa sang mga bato, kag bisan ano pa nga butang nga mahimo gamiton sa pagpakita sang pinakamabaskog nga mga demigod sa tunga nila.
Ang panguna nga hitabo para sa adlaw amo ang bahin sang pagpana. Ang archery complex yara sa pinakabagatnan nga bakilid sang nakatundan nga pangpang. Gintunga ini sa tatlo ka hangkat. Ang isa ka kakompetensya dapat magsakay sa kabayo kag magtiro sa lima ka target, magtindog sa balas kag magtiro sa ibabaw sang arko sa lima ka target, kag mag-igo sa tatlo ka target gikan sa tatlo ka nagkalainlain nga anggulo.
Linibo ang magasulod kag gani ang mga fans magahulat tubtob sa katapusan sang adlaw agud makita kon sin-o ang mangin pinakamataas nga mga kakompetensya. Sa isa ka libo ka mga manughangkat, ang pinakamataas lamang nga isa ka gatos kag katloan kag duha ang magapadayon sa masunod nga adlaw.
Ang pag-iskor para sa archery natabo sa madamo nga paagi. Sa kada target, ang kakompetensya makakuha sang napulo ka mga shot. Ang isa ka bullseye nagabili sing isa ka gatos ka puntos. Ang Near-Bullseye nagabili sing singkwenta. Ang nasulod nga singsing baynte-singko, kag ang naguwa nga singsing nagabili sing napulo.
Naghimo ini nga napulo'g tatlo ka libo ka puntos ang magamit para sa isa ka himpit nga puntos. Ang una nga pwesto makabaton sang bonus nga duha ka libo ka puntos, ang ikaduha isa ka libo kag ang ikatlo sing lima ka gatos.
Ang una nga hugna amo ang angled shot targets. Ang manugtiro magatindog bisan diin sa likod sang isa ka linya kag magatinguha sa pag-igo sa una nga target nga naga-uyog sa iya wala. Dayon medyo pabalik sa isa ka target sa wala, kag dayon tapuson ang ikatlo nga target bisan pa sa tunga. Napulo ka mga shot sa matag usa.
Ang masunod nga hugna sang pagpana amo ang arko. Ang isa ka manugtiro nagatindog sa isa ka gamay nga kahon sang balas kag may lima ka target sa likod sang isa ka arko. Ang manugtiro dapat magtiro sing anggulo sa ibabaw sang arko kag maigo ang lima ka target. Napulo ka lupok sa tagsa sa ila apang indi kinahanglan nga yara ini sa bisan ano nga pagkasunod-sunod.
Ang katapusan nga hugna sang pagpana nagasakay sa kabayo. Ang isa ka makitid nga alagyan diin ang kabayo makasakay sing madasig ginkudalan. sa isa ka kilid sang kudal amo ang pulungkuan sang mga tumalan-aw. Sa pihak nga bahin may lima ka mga target. Napulo ka pagdalagan sa kurso kada kandidata. Ang manugtiro magatindog sa mga stirrups sa idalom sang bug-os nga kontrol kag magatiro sa atubang, sa likod, sa kilid sa kilid, kag matapos nga may tul-id nga target sa kilid. Kinahanglan nga isa ka ka hanas nga rider sa ibabaw sang pagkamaayo nga shot. Amo ini ang pinakamabudlay sa mga hugna kag sa diin madamo sang mga kompetisyon ang nagbulagay.
Ining tatlo ka hugna mga bahin lamang sang una nga adlaw kag ang tanan nagkadto sa gintingob nga puntos sang mga kakompetensya. Madamo sang mga paborito nga magdaug sa kabug-usan nga torneo ang nakahibalo nga indi sila magdaug sa sini nga kahiwatan. Gusto lang nila nga makasulod sa top twenty para mapadayon ang ila tsansa. Ang mga wala makasulod sa pinakamataas nga isa ka gatos kag katloan kag duha nagapauli nga may napilasan nga bugal kag posible nga utang.
Bangod masami mo kinahanglan ang pabor sang isa ka dungganon agod ma-nominate, ang iban sang mga kakompetensya ginhimuslan sang mga dungganon, nga nagtanyag sang ila nominasyon sa baylo sang politikal kag seksuwal nga mga pabor. Isa yadto ka madulom nga idalom sang tiyan sa kompetisyon. Yadto sa masami mga lalaki nga naghalin sa imol nga ginhalinan kag desperado.
Magluwas sa mga utod ni Prinsipe Cyros, sanday Arynout kag Joryn, nahibaluan niya nga nagapaindis-indis man si Prinsipe Meilyr. Si Meilyr anak ni Cynfryg kag karibal ni Haring Uldyn. Si Meilyr amo man ang magulang nga lalaki ni Princess Emlyn, nga yara sa linya nga magpakasal kay Arynout. Si Cyros wala pa gid makakilala sa ila apang mausisaon sia parte sa iya palaabuton nga mga ugangan.
Ang isa pa lang ka kakompetensya nga nabatian gid ni Prinsipe Cyros amo si Wyllym sang Bardon, apang kilala sia sang tanan bangod sia ang pinakabantog nga kampeon. Indi sia isa ka dungganon apang sa sulod sang mga tinuig nagdaug sa kalabanan sang mga torneo sa rehiyon.
Si Wyllym mas magulang sangsa kalabanan sang mga nagapaindis-indis bangud ang kalabanan mga baynte anyos. Daw indi ini importante sa daku nga tawo gikan sa rehiyon sang Latham. Madamo nga mga neutral ang magahugyaw para sa iya samtang ang mga tawo nanamian sa mga superstar. Si Wyllym may ara na sang laragway kag estatwa sa Hall of Champions. Nagadugang lang sia sa iya palanublion.
Pagkatapos sang una nga adlaw, si Laque'is sang Cairbre ang una sa pagpana. Kilala gid sia subong pinakamaayo nga manugpana sa pungsod, gani wala sing may nakibot. Indi sia pareho kaayo sa apat pa ka mga kompetisyon, gani indi sia paborito nga magdaug sa bug-os nga butang.
Si Wyllym sang Bardon ang ikaapat, kag ang mga utod ni Cyros ang ika-onse ni Joryn, kag ika-dose ni Arynout. Nalipay gid si Haring Uldyn sa pagguwa sang iya anak. Ilabi na gid bangod ang anak ni Cynfryg nga si Meilyr nagbutang ika-napulo'g walo.
Ang isa pa lang ka kakompetensya nga nakakuha sang atensyon ni Cyros amo ang isa ka pamatan-on nga lalaki gikan sa Fleure nga mas maayo sangsa iya kaugalingon nga prinsipe, si Lofn Brioc. Si Cyros wala makakilala sa iya sang una apang ang pamatan-on nga lalaki nga wala sing dungganon nga dugo nagahimo sang buzz nahanungod sa iya. Ikapito siya nga pwesto.
Wala sing daku nga pagbulagay sa mga tindog. Ang kalabanan sang isa ka libo ka mga kakompetensya nakakuha sang walo ka libo ka puntos, batuna si Laque'is nga amo lamang ang may kapin sa siyam ka libo.
Ang una nga adlaw amo ang pinakadiutay nga paborito sang tanan sa mga adlaw bangod madamo gid ang mga tawo nga dapat bantayan kag interesado. Ang mga hitabo sa gab-i amo ang pila sang labing ginapaabot bisan pa nga makabawi sini. Ang isa ka custom ball popular gid kay ang mga dungganon kag indi dungganon mahimo mag-angot sa mga dalan kag mahimo mo itago ang imo identidad. Ang tanan nga pagpakunokuno sang kahimtangan nadula sa pila ka oras. Ang isa ka makatarunganon nga pagkamalinapason mahimo makita kon magpulaw ka sing gab-i.
Si Prinsipe Cyros nakahambal sing malip-ot sa iya mga utod kag naghandum sa ila sing swerte para sa masunod nga adlaw antes sia obligado nga magkadto sa mga hitabo sadto nga gab-i. Sa gilayon nga makapalayo si Cyros sa partido, magatiro sia sing mga pana sing isahanon kag nagadamgo nga sia mismo ang mangin bahin sang kompetisyon.
YOU ARE READING
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantasyAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...