Nabatyagan ni Oren ang isa ka balatyagon sang pagkadisorient samtang amat-amat sia nga nakabalik sa iya animo sa isa ka indi pamilyar nga duog. Ang mga pader nga sandstone nagapalibot sa iya, kag ang isa ka gamay, may mga rehas nga bintana nagapasulod sang mahinay nga silak sang kapawa. Duha ka wala sing dekorasyon nga mga gwardya ang nagatindog sa nagaisahanon nga ganhaan sang kwarto, ang ila presensya nagabatyag sing tensyon kag indi komportable. Samtang nagahulag si Oren kag nagatindog, ang mga gwardya wala sing hungod nga naghulag nga may isa ka pagkidlap sang pagkadismaya.
Ang isa sa mga gwardya madasig nga naghalin sa kwarto, ang tunog sang madamo nga mga kandado nga gina-secure sa pagdalidali nag-echo sa iya likod. Ang nabilin nga gwardya sa kwarto daw indi komportable, nga daw indi komportable nga mag-isahanon sa limitado nga hulot upod kay Oren.
"Ang buot ko silingon wala ka sing halit," pasalig ni Oren sa gwardya, apang naghipos sia.
Pagligad sang pila ka tion, ang pagbukas sang ganhaan naglanog sa bug-os nga hulot, kag ang nagahuni nga tunog samtang ginatulod ini nga bukas nagkuha sang ila atensyon. Nagsulod si Lakoma sa kwarto, kag ang pagkadismaya ni Oren maathag samtang nagaginhawa sia.
Nagyuhum si Lakoma sa sabat ni Oren. "Malipayon ka man nga makita ako?" nag-ulog-ulog sia. Dayon ginpahalin niya ang nabilin nga gwardya, kag ginbilin sila nga duha nga nagaisahanon sa kuwarto. Nagbalikid kay Oren, namangkot sia, "Nakapahuway ka bala sing bastante?"
Ang tono ni Oren ginbantayan samtang nagapamangkot sia, "Ano ang kahulugan sa likod sining matinahuron nga pagtratar? Isa ako ka bilanggo diri, indi bala?"
"Indi. Sa pagkamatuod, daw hilway ka nga maghalin kon luyag mo," wala sing hinalung-ong nga ginsambit niya.
Maathag sa iya sabat ang pagkalibog ni Oren. "Ano?! Wala sing kahulugan ang imo mga tinaga," siling niya, nga natingala sa wala ginapaabot nga impormasyon. "Magsugod kita sa umpisa. Diin ako?"
"Yara ka subong sa sulod sang mga pader sang kuta sang Jebat," umpisa ni Lakoma, nga nagapaathag sang sitwasyon. "Ang mga Agalon gindala diri upod sa imo."
Maathag ang kabalaka ni Oren samtang ginapilit niya, "Jebat? Diin na karon ang mga Agalon?"
Si Lakoma kalmado nga nagsabat, "Ipaathag ko ang ila kahimtangan sa nagakaigo nga tion."
Ang pagkahilingagawon ni Oren nagdugang samtang nagapamangkot sia sing madasig, "Luwas bala sila? Palihog, kinahanglan ko mahibaluan karon."
Si Lakoma nagsabat, "Ginasugo ako nga maghulat sang udto antes magbuyagyag sang dugang nga impormasyon nahanungod sa ila."
"Ngaa udto?" pamangkot ni Oren nga may nagalibog nga hitsura.
Si Lakoma nagsiling, "Tuguti ako nga mangin maathag, ginahimo ko lamang ang akon mga katungdanan suno sa ginsugo ni Emperador Sevim."
Si Oren nagsunod sa isa ka pamangkot, "Sevim? Diin sia subong? Wala bala sia sa sini nga kuta upod sa aton?"
Si Lakoma nagpaathag, "Indi, si Sevim kag ang iya mga degenerates, ang Ningal ukon ano man ang ila luyag nga tawgon, nagbalik sa Ishvara kag Caro Vorare. Ang Shadow Coven kag ang Witch of Hagar nag-upod liwat sa ila mga paryente sa Isle of Wicca agud magpadayon sang ila makatalanhaga nga mga butang , nga madamo. Ang kalabanan sang mga soldado sang Black Legion nagsunod, nga nagagawi subong sang mainunungon nga mga ido. Para sa akon, nagapanguna ako karon sa isa ka garison sang mga soldado sang Black Legion, nga nagabayad sa pagbungkag sang akon mga Tribune. upod sa iya nga mangin bahin sang iya Ningal."
Natingala si Oren samtang ginapahayag niya ang iya kagumon. "Wala ako makahangop. Ngaa himuon nila ang tanan nga panikasog sa pagdakop sa akon, agud lamang maglakat kag maghalin?"
Si Lakoma dugang nga nagpaathag, "Si Sevim nagsiling nga ini kabahin sang isa ka pagtilaw para sa imo. Luyag niya nga maobserbahan ang imo sabat."
Si Oren nagpangayo sang paathag, "Ang akon reaksyon sa ano, eksakto?"
"Pila ka tawo sa banta mo ang nakalampuwas, sa mga nagpalagyo gikan sa monasteryo sang Koti? Pila pa ka mga Agalon sang Orakulo ang nabilin?" pamangkot ni Lakoma nga may pagkamausisaon.
"Ngaa nagapamangkot ka?" pamangkot ni Oren, nga may agi sang kakapoy sa iya tingog.
Si Lakoma naghunahuna sing mabaskog, "May anom ka mga Agalon nga nabilin."
Ang pagkadismaya ni Oren nagdugang samtang nagasabat sia, "Ginatumod mo bala ang mga Agalon nga nakalampuwas pagkatapos nga mabugnaw nga ginpatay ni Sevim sanday Tonk kag Mead, ukon ang buot mo silingon amo ang wala sing pili nga masaker sa ila tanan? Apang, kon binagbinagon ang imo nauna nga rebelasyon nga ini tanan wala sing pulos, agod lamang magpukaw sang reaksyon gikan sa akon, daw nalab-ot sini ang iya katuyuan."
Ginpahayag ni Lakoma ang iya panan-awan, "Ayhan ginatilawan ka niya, ginatinguhaan nga iduso ka sa imo mga limitasyon kag piliton ka nga gamiton ang imo bug-os nga ikasarang. Apang nagpugong ka, gani wala tuyoa nga may bahin ka sa ila pagkadula."
"Amo ina ang ginahimo sang kalautan: nagahimo sang pinakamakangilil-ad nga mga buhat kag dayon nagatinguha nga ibutang ang sala sa iban." sabat ni Oren.
"Wala ako nagasiling nga ginhimo mo ini sing hungod, apang kon gingamit mo ang imo mga gahum sa pagpatay sa imo mga kaaway, ang imo mga abyan buhi pa." siling ni Lakoma.
Nahibaluan ni Oren nga may punto sia, sa pila ka kasangkaron. "Kon wala mo sila ginpatay ni Sevim, nian buhi man sila. Mahimo nga nakahimo ako sang mga sayop, pero indi naton pagkalimtan kon sin-o ang may matuod nga dugo sa ila mga kamot. Kon ginhimo ko ang iya luyag, indi ako mas maayo kay Sevim. Isa ka manugpatay."
Si Lakoma padayon nga nagpamangkot, "Apang nagapamangkot lang ako kon nagapati ka nga ikaw kag ang mga Agalon amo lamang ang nabilin nga wala maano."
Si Oren nagtinguha sa pagpangita sang pasalig, nga nagasabat, "Indi, nagalaum gihapon ako nga ang iban mahimo nga madinalag-on nga nakapalagyo ukon nakapanago sang ila kaugalingon antes pa man nagsugod ini nga pagtilaw."
Si Lakoma nagsiling, "Nagapati ako nga si Sevim kumbinsido nga sa katapusan ginpukaw ka niya sa pagtabok sa isa ka dulunan. Ginahandum niya nga masaksihan ang imo matuod nga potensyal."
Si Oren nagsabat nga may determinasyon, "Nagsayop sia." Si Lakoma nagsabat paagi sa isa ka hangkat, "Makita naton ina."
Si Oren nagpilit, "Kon ginatugutan gid ako nga maghalin, nagakahulugan bala ina nga ang mga Agalon hilway man sa paghalin?"
Si Lakoma nagsabat, "Sa prinsipyo, husto ina. Apang, wala ako ginhatagan ni Sevim sang bisan ano nga mga mando nahanungod sa mga Agalon nga maghalin upod sa imo. Bisan pa, dapat ko batunon, wala ako sing gahum sa pagpugong sa imo kon ang imo tuyo amo ang paghilway sa ila."
Ang malaumon nga tono ni Oren nagsilak samtang nagapamangkot sia, "Yari pa bala ang mga Agalon?"
Gintinguhaan ni Lakoma nga paumpawan ang kabalaka ni Oren, "Sa liwat, indi ako makasugid sing dugang pa nahanungod sa mga Agalon tubtob pagkatapos sang sorpresa sa udto. Palihog magpailob, kag ipaambit ko ang tanan nga kinahanglan mo mahibaluan sa sina nga tion."
Ginpaambit ni Oren ang iya balatyagon sang pagkadisorient, "Ini nga bug-os nga sitwasyon daw surreal - daw isa ka malain nga damgo. Karon nga ginapamalandungan ko ini, nadamgo ko na ining mga hitabo sang una." Ang isa ka abohon nga duag nagdaug kay Oren, kag nagluspad sia.
Natalupangdan ni Lakoma ang pagbag-o sa nawong ni Oren, kag namangkot sia nga may kabalaka, "Maayo bala ang tanan? Daw indi ka maayo."
Ang kabalaka ni Lakoma nagdalom samtang ginapabutyag ni Oren ang iya kabalaka, "Indi ko luyag ipaambit ang akon mga panghunahuna, sa kahadlok nga ang pagpahayag sini mahimo nga magpakita sini sa realidad."
Ang ekspresyon ni Lakoma nagapakita sang iya pagkawalay kapat-uran, apang gintinguhaan niya nga maghatag sing pasalig, "Nakabatyag ka na sini nga premonition sang una?"
"Isa ka bersyon sini, apang indi ako maghambal nahanungod sa kaundan sini." Gin-utod sia ni Oren sa dugang nga pagpamangkot.
Si Lakoma nagsiling, "Ako, man, isa lamang ka pawn sa sini nga hampang, nga wala sing bisan ano nga malisya sa imo."
Si Oren nagsabat, "Gintinguhaan mo nga kontrolon ako sa pareho nga paagi nga ginahimo ni Sevim - paagi sa paggamit sang pag-antos sang akon mga abyan sa pagsiguro sang gahum."
Si Lakoma nagsabat, "Sa pagkamatuod, nagpangayo ako sang imo bulig sa pag-amlig sang akon kaugalingon gikan kay Sevim kag sa mga Witches, nga nagatinguha nga punggan ini nga sitwasyon nga magluntad."
Si Oren nagsabat, nga nagatadlong sang pahayag ni Lakoma, "Mahimo mo kumbinsihon ang imo kaugalingon sang imo pagkahalangdon, apang ang imo katapusan nga katuyuan amo ang maggahom, pareho kay Sevim. Naakig ka nga ginlabawan ka ni Sevim sa pagtinguha sa gahum, kag wala sa inyo ang nakahangop kon ano ang matuod nga gahum nagakahulugan gid."
"Ang imo ginatawag nga 'dungganon nga gahum' wala sing iban nga ginatanyag kundi mga padya sa pihak nga kinabuhi. Diin ining ginasiling nga gahum sang ang imo mga hinigugma napatay? Diin ining 'matuod nga gahum' sang ang mga inosente mapintas nga ginpatay? Nagbilin ka sang banas sang kalaglagan bisan diin ka 'nahimo. Samtang mahimo nga indi ini paagi sa imo kaugalingon nga kamot, mahimo mo kuntani ginpili nga maghulag, sa pagpatay agod maluwas ang mga kabuhi Sa baylo, ginpili mo nga wala sing himuon," sabat ni Lakoma.
Sa isa ka tion sang pagpamalandong, naghimakas si Oren sa pagpanghiwala sang kamatuoran kag nabatyagan niya ang isa ka balod sang pagkakonsiensia nga nag-anod sa iya. Nagatindog sa kwarto, gin-atubang niya ang kasakit sang pagkakonsensya, ang iya tagipusuon ginabug-atan sang isa ka indi makita nga lulan.
Gin-agda ni Lakoma si Oren, "Palihug sunda ako. Ang sorpresa ni Sevim nagahulat sa aton sa sentro sang siudad. Magapromisa ka bala nga mag-upod sa akon sing mahipos?"
Si Oren nag-ugyon, "Huo, ginapromisa ko. Pero ngaa ang sentro sang siudad?"
Si Lakoma nagsabat, "Sa liwat, ina nga mga pamangkot para kay Sevim. Ginsambit niya nga ang mga Agalon yara didto, nagahulat sa imo sa udto. Amo lang ina ang akon nahibaluan."
Si Oren nagpabutyag sang pagkawalay pasensya, nga nagapahayag, "Sige, indi na naton pag-usikan ang tion. Lakat na kita."
Samtang nagaguwa sila sa balkonahe nga nagalantaw sa kuta kag sa siudad sa pihak sang mga gawang sini, ang mga mata ni Oren nag-inom sa talan-awon. Gin-usisa niya ang kalangitan kag nakita ang nagabadlak nga dagat sa malayo. Ang siudad sang Jebat daw gamay apang masinadyahon, nga puno sing mga merkado kag sang kagamo sang adlaw-adlaw nga pagkabuhi.
Samtang ginatan-aw nila ang kuta, nakita ni Oren nga ang mga pader sang kurtina ginhimo gikan sa mabakod nga sandstone, nga kompleto sa makahaladlok nga mga crenelation kag mga battlement. Sa sulod sang mga pader, nagatindog ang isa ka serye sang kuwadrado nga mga tinukod, ang ila mga atop ginapunihan sang mga battlement nga kaangay sang mga lapida. Ang mga estraktura isa ka sinagol nga sandstone kag found stone, nga nagahimo sang isa ka mabakod kag makahalawhaw nga hitsura.
Sa sulod sang dumaan nga mga pader nga bato nagatindog ang isa ka gamay apang halangdon nga palasyo, ang mga torre sini nagahatag sing malawig nga mga landong sa patyo. Ang isa ka daku nga banqueting hall, nga may mataas nga arko nga mga bintana, nagasilak sa nagakadula nga kapawa, nga nagapatimaan sang mga piesta kag mga pagtililipon nga ginhiwat sini. Sa malapit, ang kanseliya nagtindog nga may solemne nga hangin, ang mga ganhaan sini masako sing dayon sa pag-ilig sang mga mando kag diplomasya. Tatlo ka simbahan, nga ang tagsa tuhay sa arkitektura, ang nagkorona sa komplikado, ang ila mga espiho nagatusok sa kalangitan subong hipos nga mga manugbantay sang pagtuo.
Ang mga soldado sang Black Legion madasig nga naghulag sa tunga sang palasyo, mga gawang, kag sang nagkalainlain nga mga tinukod. Ang ila madulom nga hinganib nagabadlak sa idalom sang mabug-at nga mga panganod, ang mga botas nagabunggo sa mga alagyan nga bato nga may katuyuan. Ang hangin madamol sa tensyon kag sa pag-uwang sang chainmail samtang ginahimo nila ang ila mga katungdanan, kaangay sang mga landong nga nagadalagan sa tunga sang kuta.
Samtang nagapanaug sanday Oren kag Lakoma sa hagdanan nga bato pakadto sa manubo nga bahin sang kuta, ang mga gwardya kag mga soldado sa palibot nagatulok lamang sa ila. Nakibot si Oren nga, makatilingala, wala sila nagahatag sing daku nga igtalupangod sa iya. Isa ka makahaladlok nga sensasyon ang nag-anod sa iya samtang ang tanan daw makatilingala nga indi matuod. Sa pagsunod kay Lakoma, nagtabok si Oren sa napaderan nga taytay pakadto sa naguwa nga siudad, kag sa liwat, wala sing reaksyon gikan sa bisan sin-o sa mga soldado. Ang katingala nagpuno sang iya hunahuna sang narealisar niya nga ginatugutan nila sia nga maghalin sa kuta nga wala sing sablag.
Sang nagsulod sia sa siudad, ang pagdinaguso sang mga baho gikan sa masako nga mga merkado kag ang mga tunog sang animated nga pag-istoryahanay naglamon kay Oren. Ang iya mga igbalatyag ginsalakay sang buhawi sang hilikuton sa palibot niya. Mabatian ang tingog ni Lakoma, apang ang atensyon ni Oren mas nasentro sa indi pamilyar nga palibot. Naglabay sia sa simple nga mga puluy-an kag mga negosyo, nga nagakuha sang ila maugdang nga kaanyag. Ang mga pampubliko nga palaliguan, mga linaw, kag matahom nga mga hardin nagalapta sa lugar, nga nagadugang sang ila kaugalingon nga kalinong sa talan-awon sang siudad.
Bangod sang pagkamausisaon, si Oren namangkot, "Ano ina nga matahom nga tinukod?"
Si Lakoma nagsabat, "Amo ina ang Librarya kag Archive. Tatlo ka siglo na ini nga nagatindog. Nagserbe ini anay nga kapital sang isa ka gamay nga ginharian, kag madamo sang mga tinukod sadto nga panahon ang nagapabilin."
Natingala si Oren sa obra maestra sang arkitektura, ang desinyo sini nagapakita sang maragtas kag dumaan nga pagkahalangdon.
Si Oren namangkot, "Ngaa wala sing mga katapo sang Ningal diri nga nagabantay sa akon ukon sa mga Agalon?"
Si Lakoma nagsabat, "May isa - isa ka makahaladlok nga tinuga nga ginatawag nila nga Malum ang Manuglaglag. Naghalin sia sang nagbugtaw ka, pakadto sa pantalan agod magsakay sa isa ka barko."
Ang isa ka pagpamalandong nga pagdulog nagsunod samtang si Oren nag-ako, "Daw makatilingala ini tanan, nga daw natulugan ako kag nagbugtaw sa isa ka tuhay gid nga kalibutan. Ginbihag kami ni Sevim kag sang iya mga sumulunod, nagkuha sang mga kabuhi, kag karon daw subong bala nga wala gid ini tanan matabo. Ang mga palatandaan sang ila presensya kulang."
"Wala ako nagasalig kay Sevim kag sa mga Witches, kag nagauyat gihapon ako sang gahum diri sa Viracocha," siling ni Lakoma. "Daw tuyo nila nga pabay-an ako nga nagaisahanon kag magpabilin sa malayo sa Dhara. Gani, wala gid ako sing labot, sa pagkamatuod."
Ang isa ka patimaan sang paandam nag-uyat sa tingog ni Oren samtang nagasabat sia, "Ginasiling mo ina karon, apang sa gilayon nga indi ka na mapuslanon, indi sila magpangalag-ag sa pagdula sa imo."
Si Lakoma nagsabat nga may makahaladlok nga pagkilala, "Nahibaluan ko."
Ang isa ka balatyagon sang pagkadismaya nag-anod kay Oren samtang nagatu-ad sia, "May isa ka butang nga indi husto sa sini tanan."
Ginkumpirmar ni Lakoma, "Nakalab-ot na kami sa sentro sang siudad. Ang sorpresa malapit na, kag ang udto malapit na sa amon."
Nag-abot sila sa bukas nga plasa nga amo ang sentro sang siudad. Ang isa ka bag-o lang gintukod nga plataporma ginpunihan sang mga kurtina nga nagatago sang isa ka butang sa likod sini. Ang mga kinaugali ni Oren yara sa mataas nga alerto, kag namangkot sia nga may kabalaka, "Diin ang mga Agalon?"
Si Lakoma nagsabat, "Wala ako kabalo, pero indi pa udto."
Ang mga soldado nagsugod sa pagbaha sa sentro sang siudad, nga nagtiklod sa mga lokal nga siraduhan ang ila mga bintana kag mga ganhaan. Ang isa ka balatyagon sang nagahilapit nga kagamo nagabitay sing mabug-at sa kahanginan. Bisan pa nga daw nalibog gid si Lakoma, sigurado si Oren nga si Sevim ang yara sa likod sini.
Si Oren nabug-atan sa madamo nga mga soldado sang Black Legion nga nagapalibot sa bag-o lang gintukod nga plataporma kag nagapalibot sa iya sa tanan nga bahin. Bisan si Lakoma daw nakulbaan sa nagakatabo nga sitwasyon.
Sa pagtan-aw sa sun dial clock sa sentro sang siudad, natalupangdan ni Oren nga halos napulo ka minutos antes mag-udto. Ang tion daw nagdugay sa suspense samtang nagakabalaka sia nga nagahanda sang iya kaugalingon para sa indi maayo nga sorpresa nga ginatigana ni Sevim.
Sa karon, ang sentro sang siudad nagbag-o sa isa ka malapad nga kahawaan sang itom, nga puno sang mga soldado sa pareho nga kadakuon. Apang wala nagakabalaka si Oren sa iya kaugalingon nga kaluwasan, kay nahibaluan niya sa iya tagipusuon nga masarangan niya ini tanan sing mahapos. May mabaskog sia nga balatyagon nga may isa ka butang nga makahaladlok nga matabo, kag ang iya kabalaka indi para sa iya kaugalingon, kundi kon bala may gahum sia sa pagpugong sang nagahilapit nga mga hitabo.
"Daw tion na." makahuluya nga siling ni Lakoma. "Tan-awon naton kon ano nga sahi sang kabuangan ang ginatigana naton para sa aton."
Ang musika nag-echo gikan sa isa sang malapit nga mga balkonahe, isa ka masadya nga tuno nga nagalutaw sa kahanginan. Wala madugay, ang mga soldado nagsugod sa pag-alsa sang mga kurtina sa plataporma, nga wala pa nagapakita kon ano ang natago sa likod. Sa iya pagkadismaya, wala gid makita ni Oren ang mga Masters sa sentro sang siudad, apang ang iya intuition nagsugid sa iya kon diin sila mahimo nga magapakita. Apang, luyag gid niya nga indi mangin matuod ang iya mga suspetsa.
Dayon nakita ni Oren ang iya ginalauman nga indi na gid niya masaksihan. Ang dugo sa iya lawas nag-ilig, kag ang kabuhi nagyelo. Nakita niya ang mga tiil nga ginapakita samtang ang kurtina nagataas—mga tiil nga iya nakilala. Amo yadto ang mga tiil sang iya mga abyan, pamilya, kag sang mga Agalon. Ang tanan niya nga kahadlok natuman. Si Oren nagsugod sa pagbatyag sang pag-ilig sang luha nga nagapuno sang iya mga mata, kag isa ka masubo nga balatyagon ang nag-abot sa iya.
Padayon nga nagtaas ang kurtina kag sa katapusan ginpamatud-an sini ang iya nahibaluan nga matuod. Patay na sila tanan. Si Master Hiawatha, Nokomis, Wabasha, Mankato, Orono, kag Shakopee, tanan sila. Sila tanan nagabitay sa higot kag lubid sang isa ka berdugo. Ginpatay sila sa publiko kag ginbutang sa display. Indi makita ni Oren ang ila mga nawong nga nadulaan sing dagway. Gusto niya magsuka pero indi niya mahimo. Ang reaksyon ni Lakoma nagapakita sang kakibot kag kahadlok. Bisan pa sang iya kaugalingon nga mapintas nga mga taktika, daw nakibot gid sia sa makangilidlis nga pasundayag ni Sevim.
"Pasensya na, Oren. Wala ako makahibalo." Si Lakoma nagpakiluoy nga siya inosente. Si Oren nagaatubang sang iya kaugalingon nga kasubo sing tuman kadamo nga indi niya marehistro ang mga pulong ni Lakota.
Kon gusto ni Sevim nga may reaksyon si Oren. Nakuha gid niya ini, pero indi sigurado si Oren nga amo ini ang iya ginapangita. Gusto lang ni Oren nga maglugdang sa kadadalman kag indi na gid magguwa. Naghunahuna si Oren nga luyag ni Sevim ang isa ka pagpakita sang gahum, apang si Oren nagbatyag nga wala sing gahum kag wala sing kabuhi.
Dayon may natabo nga nagbag-o sang banas ni Oren sing dayon. Ang isa ka soldado sang Black Legion nagkuha sang isa ka sahi sang kahoy kag nagsugod sa pag-igo sa wala sing kabuhi nga mga lawas sang mga Agalon nga daw isa sila ka hampang sa party. Madamo sang mga soldado ang nagsugod sa pagkuha sang mga butang kag ginhaboy ini sa mga Masters nga daw isa ini ka isport. Ang lapnag nga pagyaguta kag pag-abuso nagsugod sa pagpuntirya sa napatay nga mga Agalon.
Ang mga emosyon ni Oren nag-uswag samtang ang isa ka una nga kaakig nagdabdab sa sulod niya. Sa tanan nga tion, nakig-away sia sa paglikaw sa paghalit, sa pagpugong. Apang karon, nga ang iya mga emosyon nagakadula sa pagkontrol, nabatyagan niya ang iya pagkontrol nga nagakadula. Ang isa ka nagadabadaba nga kaakig kag isa ka nagadabdab nga kaakig naglamon sa iya, nga nagtabog sang tanan nga rason gikan sa iya hunahuna.
Si Oren nagpaguwa sang isa ka pagbuto sang enerhiya, nga nagpadala sang mga balod sang kalaglagan sa tanan nga direksyon, nga gilayon nga nagpatay sang mga soldado sa iya alagyan. Ang iya natago nga kaakig nagdabdab kaangay sang kalayo, nga nagahandum sang pagkakontento kag pagtimalos. Samtang nagadamo ang iya mga gahum, nagpaguwa sia sang mga balod sang enerhiya, nga nagahimo sang mabaskog nga mga balod sang tunog nga kaangay sang mga pagtay-og sang linog, nga nagtuga sang daku nga kalaglagan.
Ang mga tinukod narumpag samtang ang makahalalit nga mga gahum ni Oren naghalit sa siudad sang Jebat. Ang bug-os nga duog nakabatyag sang puwersa sang iya mga gahum, nga nagakurog sa mabaskog nga mga pagtiyog. Wala sing may nakabalabag sa iya alagyan, samtang ang duta nagakurog sa idalom sang iya kusog. Ang kakugmat kag kagamo naglanog sa kahanginan, samtang ang mga inosente nga mga banwahanon kag mga nakasala nga mga soldado pareho nga nangin biktima sang iya kaakig, nga wala sing pili nga ginlaglag sa banas sang iya matimaluson nga kusog.
Ang wala untat nga pagsalakay ni Oren nagpadayon, nga wala sing ginbilin nga estraktura nga nagatindog sa iya banas sang kalaglagan. Ang siudad nangin tinumpag kag ang tagsa ka tinuga nga makita nagahigda nga wala sing kabuhi sa iya tiilan. Ang iya kaakig naubos na, nga nagbilin lamang sang isa ka agi sang kalaglagan sa iya pag-abot.
Sa narumpag nga talan-awon sang siudad, si Lakoma karon nagahigda nga wala nagahulag sa tiilan ni Oren. Samtang ang eksena sang kalaglagan amat-amat nga nag-ayo, si Oren nagkadto sa diin ang mga Agalon nagabitay, nga ginautod sila kag mahinay nga ginakugos ang tagsa sa ila. Upod ang malulo nga mga pagtandog, nagsiling sia sang iya katapusan nga mga paalam sa tagsa sa ila, ang ila mga nawong nasulat sa iya memorya. Dayon nagsaylo sia sa isa ka malinong nga duog sa guwa sang siudad, nga nakakita sing isa ka disente nga bahin sang duta agod ilubong sila, nga nagahatag sing katapusan nga palahuwayan.
Samtang ginabalikid niya ang malapad nga talan-awon sang kalaglagan, isa ka balod sang kahuya ang nag-anod kay Oren. Gin-uyatan niya ang mga plano ni Sevim, nga ginbuy-an ang iya mga gahum kag gintunaan sang kamatayon. Ginkuha niya ang mga kabuhi, lakip ang mga inosente nga kabataan. Ang kabug-aton sang iya mga buhat nagbitay sing mabug-at sa iya.
Nahangpan ni Oren ang indi malikawan nga kapalaran nga nagahulat sa iya kon magpadayon sia sa sini nga kalibutan. Ang iya banas karon nagdul-ong sa isa ka pagkatapok, isa ka pagdulhog sa mga landong, sa diin sia madula sing dayon, nga nagapangita sang pag-isahanon kag pagtubos.
Si Oren nagalaum nga sa diin man, ang iban nga mga Agalon sang Oracle mahimo nga nakalampuwas. Kon masandad sia sa ila sa tion sang iya nagaisahanon nga pagpanglakaton, indi sia maghimo sing direkta nga pagkontak. Ang pagkahibalo lamang sang ila pagkabuhi magahatag sa iya sing diutay nga lugpay.
Ang isa ka solemne nga kabug-aton nagtungtong kay Oren, samtang nagadesisyon sia nga maglakat nga nagaisahanon. Nagpanumpa sia nga magpangayo sing penitensya para sa makahalanusbo nga buhat nga iya ginhimo sa Jebat, nga nagadedikar sang iya pagluntad sa pagpangayo sing kapatawaran kag sa pag-ayo sang iya kalag. Nakilala ang pagmaniobra ni Sevim, nga nagtulod sa iya nga mangin ang mismo nga larawan sang kadulom, katumbas kay Sevim mismo, si Oren karon nagtinguha nga mabawi ang iya matuod nga kaugalingon kag magbayad para sa iya mga malain nga buhat. Si Oren mangin isa ka aswang sa bug-os nga kalibutan. Ang kalibutan malipatan ang iya ngalan kag magahalin sa tanan nga memorya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantastikAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...