Sa kinaandan ang pagkasamad sa inaway isa ka malain nga butang, apang para kanday Malum kag Thea, nagpabalik ini sa ila. Ang ila kailigbon nag-awas. Indi sila makauntat sa pagpatuyang, nga daw sa pagbawi sang nadula nga tion.
May yara sila sang nagayuhum nga nagayuhum sa bug-os nga adlaw samtang ang isa ka balatyagon sang kalipay kag kasulhayan naglikop sa ila. Daw subong bala nga wala gid sila nagbulagay.
Sa tion sang pagbiya ni Malum gikan sa Ningal, naglakbay sila pakadto sa Ahdrid nga Rehiyon sang Ishvara. Puno ini sang magagmay nga mga banwa nga resort sa higad sang Sidlangan nga baybayon. Ang dumaan nga mga kagulub-an sang mga tinukod, mga baybayon nga may mga bato, mga restawran sang pamilya nga may tema nga seafood, kag ang mainit nga klima naghatag sang relaks nga atmospera nga kinahanglan ni Malum pagkatapos sang tanan nga pagpaagay sang dugo.
Nagpakasal pa gani sila sing mahipos samtang didto. Gin-atrasar nila ang opisyal nga seremonya tubtob nga matapos ang inaway, apang sa karon, nalipay sila.
Ang pilas ni Malum sa iya butkon naghatag sa iya sang pila ka pahuway kag bakante nga tion. Si Chancellor Flaero mismo ang naghatag sang iya leave. Ang iya butkon bug-os nga gin-utod sa idalom sang siko sang Ijani Knight Adama Sardar. Ginpilasan ni Malum si Adama bilang balos. Ginhanduraw niya nga ang iya kaaway nagaayo man.
Si Malum gin-ayo ni Thea, nga nagpauntat sang pagdugo, apang isa ini ka Soror nga ang iya salamangka nagtugot kay Malum nga makakuha sang metal nga tal-us. Si Soror Modron naggamit sang madulom nga mga gahum sa paghimo sa iya sang metal nga butkon kag magamit nga kamot. Wala sia makahibalo kon diin niya nakuha ang metal ukon kon paano niya ini mahimo nga himpit nga magamit.
Si Malum may bug-os nga kontrol sa iya metal nga kamot. Nagsabat ini sa iya mga panghunahuna pareho sang iya normal nga kamot. Mahimo niya halukan si Thea kag malipatan pa gani nga ang mabugnaw nga metal indi bahin sang iya unod.
Ginpatay ni Soror Dominus ang utod ni Malum nga si Kai sa iya atubang. Ginpatay sia ni Malum, apang wala niya ginpunggan ang iya di-pagsalig sa mga Witches gikan sa Hagar Covenant, nga kilala bilang Shadow Coven. Ang kamatuoran nga nakabulig sila sa pagluwas sa iya naghimo sang iya mga balatyagon nga nagasumpakilay. Ginsilingan sia ni Chancellor Flaero nga si Dominus naghulag sing independiente kag indi dapat ini magpamalandong sa iban. Sang primero, wala magpati si Malum sa iya, apang karon nasapwan ni Malum ang iya kaugalingon nga nagakatunaw sa ideya.
Antes magkadto sa Ahdrid Region, sanday Malum kag Thea nagdulog sing makadali pabalik sa uma sa diin sila una nga nagkitaay—ang uma sang pamilya ni Thea, sa diin ginlubong ang iya amay kag ang manunudlo ni Malum, si Kiron.
Ginadala nila ang kabayo ni Malum nga si Nox, kag ang iya asno nga si Stully, pabalik agod magretiro. Gindala nila sila sa ila kaingod nga mangunguma nga si Herm, sa diin sila mahiusa liwat sa kabayo ni Thea nga si Morgan. Ginbaligya ni Thea ang iya uma sang pamilya kay Herm, gani iya ini tanan bisan paano.
Si Thea magakadto sa malayo upod sa Order of the Medicine Wheel kag wala sing lugar nga huptan si Morgan, kag naghunahuna sia nga ang kabayo mangin mas malipayon sa dalagku nga mga halalban nga maglibot sa mangunguma nga si Herm.
Si Malum nangin malapit kay Nox kag Stully, walay sapayan sang ila pagkamatig-a sang ulo. Nagapangalag-ag sia nga ibilin sila sa mangunguma nga si Herm apang ang inaway kag ang kalibutan nagatubo nga tuman ka makatalagam. Abi niya tion na lang antes ang isa sa ila masakitan, kag indi niya luyag nga ibutang ini sa katalagman.
Si Ishvara nangin mas malig-on sa tion sang inaway. Sang ang Tsar nagagahom pa, ang tigpalamangag nag-abot sa duta. Ang mabaskog nga ulan kag mas maayo nga panahon nakabulig sa mga butang, apang ang kalig-unan sa politika gikan kay Chancellor Flaero nakahimo sing matuod nga kinatuhayan.
Ang Ishvara nag-uswag kaangay sang prutas sa iya panahon. Si Flaero may direkta nga kamot sa agrikultura kag negosyo. Ang mga suplay importante sa tion sang inaway, gani ginsiguro sang Chancellor nga ang Ishvara nagapatubas sing kapin pa sangsa kinahanglanon.
Ang pagmina kag pagpanguma nga yara anay sa mga kamot sang mga Aristokrata ginatugyan na karon sa mga ordinaryo nga tawo kag sa gobyerno nga magpadalagan. Ang manggad ginapalapnag, kag ang mga tawo ginapadyaan sing makatarunganon.
Ang pagporma sang Republika kag ang paghatag sang dugang nga kontrol kay Chancellor Flaero nakabenepisyo man sa mga pungsod nga ginhalitan sang inaway. Si Ishvara amo ang panguna nga suplayer sa pagbulig sa pagtukod liwat sang iya bag-o nga mga kaalyado.
Ang mga kadutaan kag mga manggad sang Qamata halos eksklusibo para sa mga tribo didto. Karon nga ang Qamata kabahin na sang Republika, si Chancellor Flaero sa katapusan nagpatunga sang isa ka kasugtanan sa pagpasangkad sang pagmina kag pagpanguma didto sa tanan.
Ang Tatlo ka panguna nga mga Tribo may ila mga reserbasyon nahanungod sa epekto sini sa mga kadutaan kag mga sapat. Mahimo ini magguba sang balanse, apang nag-ugyon sila nga wala sing luyag bangod nahibaluan nila nga kinahanglan ang mga suplay agod makabulig.
Ang Anahiti, nga gamay kag tigulang, nagakinahanglan sing bulig sa pagtukod liwat sang iya kapital kag armada sang dagat. Karon nga nag-upod na ini sa Republika, ginkasugtan nga mas maayo nga gamiton ang ila mga ikasarang sa paghimo sang barko kag ihibalo sa dagat sa pagpabakod sang mga pwersa sa dagat nga yara na sa Republika.
Si Hanwi ang labing nahalitan sang inaway tubtob subong. Ang duha ka pinakadaku nga siudad nalaglag, ang ila Hari kag Reyna napatay, kag ang ila militar nabungkag. Ang pag-upod sa Republika naghatag sa ila sang panugod nga lugar sa pagtukod liwat.
Si Hanwi yara gihapon sa unahan sang inaway samtang naga-ambit sila sang malawig nga dulunan upod kay Nanook kag sa ila manuggahom, si Kittisek Khan. Sa bulig sang Shadow Coven kag sang ila Black Legion, si Khan kag ang iya mga pwersa gintulod pabalik sa ila teritoryo. Nagtugot ini sa mga humanitarian nga grupo pareho sang Order of the Medicine Wheel nga magkadto kon diin kinahanglan ang bulig. Si Malum kag si Thea malayo sa tanan nga ina. Makasululay gid nga magpabilin lang kag indi na magbalik, pero nahibaluan nila nga duha nga isa yadto ka damgo, kag kinahanglan nila magbalik.
Sa subong, nagakugos sila sa isa kag isa, nga nagakalipay sa pagtunod sang adlaw sa isa ka balkonahe nga nagalantaw sa dagat. Ang hangin sa gabii nagdala gihapon sa kainit sa adlaw. Wala sing tunog sang inaway, ang mga balod lamang nga mahinay nga nagabunggo kag ang matam-is nga mga serenada gikan sa mga pispis nga nagakanta. Ang mga bulak nagapamukadkad sa dekorasyon nga mga kaldero nga ginatipigan sang mga agalon sang duta.
Ang ila palaabuton daw wala sing limitasyon diri. Naghigugmaanay sila liwat sa hangin sa dagat kay kinahanglan nila magbulagay sa aga. Si Thea magakadto sa pag-upod liwat sa Order of the Medicine Wheel sa Hanwi, kag si Malum magakadto sa pagtan-aw kay Chancellor Flaero.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang Inaway
FantastikAng kalibutan madasig nga nagabag-o. Ang mga bayani nagalibot sa mga kamingawan, nga nagaatubang sang pagkadula. Ang isa ka bata amo ang suga sang paglaum apang dapat niya atubangon ang iya kaugalingon nga kadulom. Ang mga hinigugma ginabulag samtan...