Kapitulo Napulo'g Siyam: Manug-amlig

3 0 0
                                    

Sang nakita ni Oren ang mga Witches ang iya dugo daw nag-ilig sa iya lawas. Nagbalikid sia kay Master Hiawatha.
"Ano ang aton himuon?" si Oren nagtulod.
"Nagdalagan kami pabalik sa amon gin-agyan." siling ni Hiawatha.
"Indi. Patyon nila yadtong mga tagaminuro kon himuon naton ini." pag-upang ni Laurin.
"Husto sia. Patyon nila sila agod tinguhaan nga pabalikon kami kag buligan." Nagpasugot si Oren.
"Dayon nagadalagan kami pakadto sa Sidlangan ukon Nakatundan. Dapat naton sila likawan." siling ni Hiawatha.
"Sa sini nga punto posible pa bala ina?" kalmado nga hambal ni Nokomis.
"Mahimo kita magdalagan, kag ibutang sa katalagman ang kabuhi sang mas madamo nga mga tawo pareho sang ginahimo naton. Sa banta ko bisan ano ang aton himuon, makita nila kita. Dapat kita mag-away." siling ni Oren.
"Bisan pa sa imo mga gahum, mahimo nga indi ka bastante sa pagdaug sa Mangkukulam ni Hagar." siling ni Nokomis.
"Huo, nahibaluan ko. Pero handa ako nga mapatay kon nagakahulugan ini sang iya pagkalutos." maisugon nga pahayag ni Oren. "Indi kita makapadayon sa pagdalagan kag pagpanago sa ila. Tan-awa kon ano ang natabo. Ang kalibutan nagakadula sa mga tawo nga pareho sa ila bangod wala sing isa nga magatindog. Wala gani kita. Ang mga Agalon sang Oracle kag ako amo ang pila nga may ikasarang sa pag-atubang sa ila kag nagpanago lang kami sa ila kaangay sang nahadlok nga mga sapat."
Si Hiawatha mahipos kag nagapamalandong. Si Master Nokomis daw nagasumpakilay kag indi sigurado. Si Laurin lang ang daw nag-ugyon gid kay Oren.
Naghambal si Laurin. "Nahibaluan ko nga indi ako makabulig sing daku, Oren, apang makig-away ako sa imo. Indi ako makapungko kag tugutan ang mga trahedya pareho sang aton nakita sa minuro nga magpadayon sa paglapta. Mahimo nga mapatay ako sing madali kag indi na mapuslan, apang kon ang akon katapusan nga ginhawa nagakapatay sa pagtindog batok sa sining mga tawo, nian ang akon kalag mangin matawhay kon magtulog ako sing walay katapusan."
Si Tonk kag Mead daw nahadlok apang himuon nila kag sundon ang bisan ano nga napat-od.
"Gusto ko gid nga patyon ang pila ka mga Witches. Indi ini pareho sa akon nga monghe, pero ginahimo ko." siling ni Master Nokomis nga may makahaladlok nga yuhum.
Gintugyan ini kay Master Hiawatha sa paghimo sang katapusan nga desisyon. Nagginhawa sia sing madalom kag naghangos.
"Ang mga Witches daw wala nagadali. Nagakahulugan ina nga mahimo nga may mga reinforcements sila sa malapit. Nga nagakahulugan nga kon pilion naton ang sala nga direksyon sa pagpalagyo, magatapos kita sa away bisan ano pa. Husto si Oren. Nagtindog kami kag nagtan-aw sang pagkapukan sang kalibutan. Ayhan, husto si Oren. Kon kaisa kinahanglan mo panindugan ang husto bisan pa nagakahulugan ini sang imo kalaglagan. Kon himuon mo ini kon mahapos lang, nian wala ini sing pulos. Mahimo nga mapaslawan kita, apang magatindog ini para sa isa ka butang." siling ni Master Hiawatha.
"Dayon nagaugyon kami tanan, nagaaway kami." siling ni Nokomis.
Wala sing isa nga nagsupak sa pag-angkon ni Nokomis. Wala sing isa nga nagadalidali sa pagkadto sa inaway, kag naghulat sila nga makita kon ano ang ginahimo sang mga Mangkukulam. Ang mga Witches mahimo nga nagahimo man sang amo man nga ila ginatan-aw sa ila.
Ang tanan nga anom sang ila grupo ginapangunahan ni Master Hiawatha sa isa ka pagpamalandong sa paghanda sang ila kaugalingon para sa away. Si Oren nagpadayon. Ang panalagsa nga nagalagaw nga mata sa tion nga ang mga Witches maghimo sang pila ka pagpangdaya.
Sa malayo, nabatian ni Oren ang tunog sang daguob. Ginmuklat niya ang iya mga mata kag nakita ang suga nga nagaigo, kag nagpabugnaw ini sa iya tubtob sa tul-an sa mga paagi nga wala niya mahangpi. Nabatyagan niya ang pagbag-o sang presyon sang hangin kag nakita niya ang kalangitan nga amat-amat nga nagapanaog sa mas madulom kag mas madulom nga mga landong.
Nabatyagan sang mga Witches ang pagbalhin sang klima kag gingamit ini sa paghimo sang isa ka lihok sa katapusan. Nakita ni Oren ang mga baynte ka bangkay, tanan nga natabunan, nga nagapanaug sa mga bungyod sa manubo nga duog kag nagapadulong sa ila.
Si Oren nagtindog, kag wala sing ginhambal, kag wala man sia sing ginhambal samtang ang iban napukaw. Ang tanan nga anom karon nagatindog kag sa nagyelo nga mga panulok samtang ginatan-aw nila ang mga Witches nga nagapanaug sa ila.
Ang mga Witches sang Shadow Coven naglapta sang ila kaugalingon sang yara na sila sa hilamon nga mga kapatagan nga ginatindugan ni Oren kag sang iban pa. Sa likod ni Oren amo ang makahalawhaw nga talan-awon sang malapad nga suba kag sang mga busay.
Samtang nagahilapit ang mga Witches ang ila grupo sang ulihi naghulag sa pamahog nga nagapamahog sang ila kamatayon. Nagtapak si Laurin sa atubang ni Oren. Si Tonk kag Mead nagsaylo man sa unahan. Si Hiawatha kag Nokomis nag-upod kay Oren.
"Nakilala mo bala sila, Agalon?" Sa katapusan gibungkag ni Nokomis ang kahilom.
Ang suga nag-igo sa malapit samtang ang daguob yara mismo sa ibabaw nila. Wala sing isa nga nagkurog sa tunog. Ang magagmay nga mga tinulo nagsugod sa pagtupa sa ila kag nag-ula sa ila mga nawong nga may magagmay nga mga tusok. Wala gihapon ini makatublag sang ila konsentrasyon kag pagtutok sa mga Witches.
"Huo, nakilala ko ang lider sa tunga. Amo ina ang Mangkukulam ni Hagar ukon Iloy nga Superior. Ang iban nakahibalo pa gani sang iya ngalan sang Soror Praestigia pa lang sia." siling ni Hiawatha. "Wala mo bala sia madumduman sang gab-i nga nakita namon si Oren?"
"Ginahimo ko, nagalaum ako nga indi sia," siling ni Nokomis.
Ang mga Witches may V-shape sa ila vanguard, nga ang Witch of Hagar yara sa atubang nga tunga. Ginpalibutan sia sang tatlo ka mga bruha sa magtimbang nga bahin niya. Ginkabig ni Oren nga sila ang iya pinakaimportante nga mga Soros. Ang iban nag-file sa ila likod.
Gin-obserbahan sing maayo ni Oren ang pito sa unahan kay daw sila ang pinakaimportante nga puntiryahon. Sa wala ni Hagar amo ang isa ka Soror nga may madamol nga itom nga panapton kag hood up. Ang isa ka pula nga hinabol nga belo nagtabon sang iya bug-os nga guya kag wala sing panit nga makita sa iya bisan diin. May dala sia nga simple nga sungkod nga may bilog nga bola sang O nga elemento sa ibabaw. Nagapadayon sa wala, ang masunod nga Soror may isa ka sungkod nga may karon nga bulan kag bola sang O nga elemento sa tunga. Nagasuksok sia sing pula nga mga panapton kag may hood. May itom sia nga belo nga nagatabon lamang sa iya wala nga mata. Si Oren indi sigurado sa kahulugan. Nakita ni Oren nga may tanned sia nga panit, brown nga mga mata nga ginapalibutan sang mabug-at nga eye shadow, kag madalom nga pula nga mga bibig.
Sa pinakamalayo nga wala, ang Soror may isa ka bug-os nga itom nga bayo nga may mga dagway nga daw uwak. Ang mga pad sa abaga daw mga pako. Ang bayo may turtleneck kag manipis nga hood. Nakita ni Oren ang iya bug-os nga nawong. May maitom sia nga panit, itom nga mga mata, kag mapintas nga panulok. May dala sia nga sungkod nga may kahoy nga uwak sa ibabaw.
Sa tuo sang Witch of Hagars, may isa ka Soror nga may itom nga panapton kag hood, apang ang hood kag tungatunga nga stripe sang panapton pula. May pula sia nga balaclava nga nagatabon sang tanan luwas sa iya mga mata. May tanned-skin sia kag makatilingala nga matahom nga brown nga mga mata. Si Oren ginkuha sa likod sang sina. May ara sia sang sungkod nga may bola sang O nga elemento sa ibabaw apang sa idalom sini may isa ka decretive serpent nga nagalibot sa sungkod
Nagapadayon sa tuo, amo ang isa ka Soror nga may itom nga panapton kag hood apang isa ka daku nga pula nga shawl ang ginhaboy sa iya abaga. Ang iya hood nagabitay sing manubo nga indi mo makita ang iya mga mata, ang iya lang nahibaluan kag baba. May bronse sia nga panit kag madamol nga pula nga mga bibig. Nagdala sia sang sungkod nga may dekorasyon nga mga dahon sa ibabaw sang baras kag sa ibabaw may dekorasyon nga bulak. Sa tunga sang bulak may orb sang O nga elemento.
Ang katapusan sa mga Soror sa atubang amo ang isa ka pigura nga nagadala sang sungkod nga may disc sa ibabaw. Ang sentro sang disc isa ka bola sang O nga elemento. May luspad sia nga puti nga panit, apang may itom nga banda sang makeup nga nagaagi sa iya mga mata gani mabudlay ini makita. Nakasuksok sia sing pula nga panapton kag hood.
Ang mga Sorors sang Shadow Coven nag-abot sa sulod sang distansya nga makahambal. Si Oren kag ang iban pa wala makahulag bisan isa ka maskulo samtang ginatan-aw nila ang mga Witches nga nagapalapit sa ila. Wala man sila sing ginhimo nga mga hulag.
Ang mga Witches nagtindog nga may makahaladlok nga mga panulok, apang wala pa sila nagahimo sang gesture nga mag-away. Daw gusto nila mag-istoryahanay. Ang Mangkukulam ni Hagar nag-abante gikan sa iban sa ila kag nagapalapit, apang daw may pagsalig sia. Wala sing bisan diutay nga kahadlok sa iya ekspresyon.
"Oren, Maggwa ka." Ang Mangkukulam ni Hagar nagpangayo.
"Wala sia sing kadtuan." Naghambal si Master Hiawatha.
"Ayhan himuon niya ini pagkatapos niya mabatian ang akon isiling." Nagsabat sia.
"Ikaw kag ang imo mga Mangkukulam mahimo na maghalin, kag indi na kita magkitaay liwat," sugo ni Hiawatha.
"Okay lang, Agalon. Pamatian ko sia." siling ni Oren.
"Indi. Indi. Puno sia sang mga kabutigan kag mga limbong. Indi takus nga magkadto kag magpamati sa isa ka tinaga nga iya ihambal." Nagpaandam si Nokomis.
"Maayo lang ako mga Agalon, pero maghanda ka," siling ni Oren, kag naglakat halin sa likod sang grupo kag nagtindog sa atubang sang Bruha.
"Gani ikaw si Oren. Daw indi ka gid pareho. Madamo na ang gin-away para sa imo, kag isa ka pa lang ka gamay nga bata." Naghunahuna sia.
"Isa ako ka bata nga lalaki. Pero nahibaluan namon nga duha nga indi ako basta-basta nga lalaki. Ngaa pa nga yari ka diri?" siling ni Oren, nga wala ginahadlukan sa iya.
"Huo, nahibaluan ko." Siling niya.
"Ano ang gusto mo ihambal?"
"Maghalin ka upod sa akon. Kari ka sing kinabubut-on, kag luwason ko ang kalaglagan nga magaabot kon indi ka." Nagpamahog sia.
"Kon wala ka sing himuon, wala sing kalaglagan nga magaabot," siling ni Oren.
Ang Mangkukulam nagkurog sa iya mga pulong, kag ang isa ka kirab sang kaakig nag-abot sa iya guya.
"Bata, indi ako pagtilawan. Laglagon ko ang tanan mo nga ginahigugma kag paantoson ko ikaw sing indi mahanduraw. Magsungka, kag ang tanan mangin maayo." Ginbulong niya kag dayon gintinguhaan nga magtunog sing matam-is sa katapusan.
"Gani kon magsurender ako, madamo ka sing maluwas?" Naghambal si Oren pero sa pagkamatuod nagahunahuna lang sia sing matunog. Nagbalikid sia kay Laurin. "Kag ano ang parte sa mga tawo nga imo na nasakitan, bisan pa nga indi ini direkta?"
"Indi ako kaintindi." Ang Mangkukulam nagsiling, nga nagalibog.
"Madamo gid nga mga kadutaan kag mga tawo ang yara sa imo kaluoy. Kon magsungka ako, mahimo nga indi mo na mapasangkad pa ang imo gahom, apang ano ang masiling sa mga tawo nga imo na ginakontrol? Sin-o ang magapakig-away para sa ila? Sin-o ang ila mangin kampeon? Ang mga wala nagabenepisyo sa imo paggahom sang kahadlok, sin-o ang magadampig sa ila? Ukon sin-o ang magabalos sa pagkawalay sala nga nadula na? Kon magsurender ako, ang tanan nga mga tingog magapabilin nga hipos." siling ni Oren nga may pagkabalaka.
"Ina man nga mga tawo ang akon paantuson kag patyon subong kon indi mo ini paghimuon." Ginpahanumdom niya sia
"Huo, pero nagaantos na sila. Ano ang nagapahunahuna sa imo nga ang dugang nga pag-antos ukon kamatayon magapahadlok sa ila? Kon may tsansa nga mapierde ko ikaw kag ang imo kapalaran, mahimo nga handa sila magsakripisyo para sa sina nga kawsa."
"Dayon liwat, mahimo nga sila nahadlok nga mga kabataan nga indi luyag mapatay ukon magbatyag sang kasakit."
"Ginatugutan bala ako nga istoryahan ini upod sa akon mga abyan?" pamangkot ni Oren.
"Huo, pero magdalidali ka. Kag wala sing mga limbong."
"Ginabilin ko ang mga pagpangdaya sa mga tawo nga pareho sa imo," siling ni Oren, nga nagalaum nga insultuhon ang bruha, apang halos wala sia maghulag. Naglakat si Oren kag nagbalik sa iya mga abyan. Wala sia magbalikid bangod indi niya luyag nga maghatag sing impresyon nga nagakabalaka sia. "Bisan ano ang iya ginsiling, indi pag-isipa." siling ni Nokomis antes pa man makabalik si Oren sa ila
"Ano ang nagapahunahuna sa imo nga himuon ko ini?" siling ni Oren nga nagayuhum.
"Ti ano ang imo plano?" pamangkot ni Master Hiawatha.
"Masarangan mo bala ang Mangkukulam ni Hagar sa imo kaugalingon?" pamangkot ni Oren kay Hiawatha
Ang daku nga Agalon naghunahuna sing madasig, "Wala ako makahibalo kon ano ang indi ko mahibaluan."
"Ano ang buot silingon sina?" pamangkot ni Oren nga nagayuhum.
"Nga tinguhaan ko," siling ni Hiawatha.
"Isa ina ka makapalig-on nga pagsugod." mayubiton nga hambal ni Laurin.
"Master Nokomos, Makaya mo bala ang duha ka Sorors?" pamangkot ni Oren.
"Masarangan ko ang bisan ano nga Soror, bisan duha." masaligon nga siling ni Nokomis.
"Nagatuo ako nga mahimo mo. Lakat sa duha nga pinakamalapit sa Witch."
"Kag ano ang akon mahimo?" pamangkot ni Laurin.
"Maghalin ka sa dalan. Magpabilin nga tin-aw. May kaisog ka, pero wala ka sing tsansa batok sa mga gahum sang mga salamangkero." paandam ni Oren.
"Indi ako makatindog kag magtan-aw samtang nagapakig-away ka kag nagakapatay." Gin-ako ni Laurin.
"Kabay nga indi kita mapatay." siling ni Oren. "Tonk kag Mead, amligi si Laurin kag magpabilin sa amon likod. Hangkaton ko ang nabilin nga mga Witches. Sunda lang ang akon panuytoy."
Si Oren naghimo sang pila ka tikang pakadto sa mga Witches. "May sabat ako." Ginsugiran niya sila.
"Indi mo kinahanglan nga ihambal ini. Mag-upod ka lang sa amon." Ang Mangkukulam ni Hagar nagsugo.
"Indi ako mag-upod sa imo subong nga adlaw ukon bisan ano nga adlaw." siling ni Oren nga nagasupak.
Ang isa ka kirab sang pamahog nag-agaw sa nawong sang mga bruha. Daw naga-stew kag naga-marinate sia sa iya kaugalingon nga kaakig.
"Dumduma, ginpili mo ini. Bisan ano man ang matabo pagkatapos, imo ginhimo." Ang Mangkukulam nagpamahog.
Wala magsabat si Oren. Nagtulok sia kay Master Hiawatha. Ang Daku nga Agalon nagguwa sang iya sungkod. Isa ini ka simple nga kahoy nga sungkod nga may orb sang O nga elemento sa punta. Ang asul nga enerhiya madasig nga naporma samtang ginatudlo ini ni Hiawatha sa Witch kag nagpaguwa sang energy bolt sa Mother Superior. Madasig niya nga gingamit ang iya sungkod sa pagpugong sang iya pagsalakay. Ang mga pleasantries natapos, kag ang mga butang madasig nga nag-init.
Si Master Nokomis nagdalagan pakadto sa unahan nga linya sang mga Witches kag nagapalupok na sia sang mga pagbuto sang enerhiya. Ang iya mga tinawo matinlo gid kag halos wala sing bisan ano nga katahom. Ang mga Sorors nga pinakamalapit sa Witch of Hagar amo ang iya mga target, kag nagdalidali sila sa pagsugata kay Nokomis sa kapatagan sa tunga nila.
Gin-untay ni Oren ang iya mga kamot kag nagpadala sang balod sang hangin sa tuo nga kilid kag gintumba ang dinosena ka mga bruha sa ila mga tiil. Naghimo si Oren sang mga pag-ilig sang hangin agud mabudlayan ang mga ginpukan nga mga bruha nga makabangon liwat.
Sanday Tonk, Mead, kag Laurin nagpabilin kag nagalantaw lang sang kagamo. Ginsugo sila ni Oren nga mag-atras tubtob sa malapad nga busay. Didto, magahulat sila.
Si Nokomis nadakpan sa madamo nga mga pag-atake sang duha ka Sorors nga iya ginpili. Gin-uyatan niya ang iya kaugalingon, apang wala sing maathag nga bentaha.
Samtang, si Hiawatha kag ang Mother Superior yara sa mas mabinantayon nga pagbayluhanay. Pareho sila nga may ikasarang sa pagpadala sa isa kag isa sa ila lulubngan, kag matabo ini sa una nga sayop. Gani sila nga duha nagahatag sing tion didto. May malawig sila nga mga panulok kag madasig nga paghulag sang mga mata samtang nagapadayon ang isa ka hampang sang estratehiya.
Ginpuntariya ni Oren ang wala subong kag ginpabudlayan ang tuman kadamo nga mga bruha nga mag-intra. Kinahanglan niya nga magpadayon sa paghulag pabalik-balik sa tunga sang duha ka bahin agud mahuptan ang bentaha.
Si Nokomis nagdesisyon nga nagahatag ini sing diutay nga ganansia bangod maathag nga ang duha ka soarers nga iya ginpili indi malulo ukon wala sing eksperiensia. Gani si Nokomis nag-atras man pabalik sa mga busay. Ang mga soror nga iya ginapakigbatuan nagpabilin nga mabinantayon kag wala gilayon nagsunod sa iya pag-atras.
Ang atmospera nag-uyog sa tensyon samtang ang duha ka agalon sang madyik nagtulok, ang ila mga gahum handa na nga mag-inaway sa isa ka epiko nga inaway. Si Hiawatha kag ang Witch of Hagar naghulag sing mahinalungon, nga nagalibot sa isa kag isa, samtang nagahulat sila sang nagakaigo nga tion sa paglumpat. Ang mahika nga duelo isa ka saot sang ginkalkulo nga mga pag-atake kag mga kontra-paagi, ang tagsa ka kontra nagatinguha sa paghimulos sang pinakadiutay nga kaluyahon.
Ang mga agalon sang kasanag kag kadulom may tense nga mga panulok apang relaks nga mga lawas. Dayon sa isa ka dramatiko nga pagbuy-an, pareho sila nga nagbubo sang enerhiya sa isa ka pag-uswag sang mga hulag. Ang mga pagbuto sang enerhiya, hangin, kag ang tanan nga iban pa nga limbong nagguwa sa supersonic nga kadasigon. Sa gihapon wala sa ila ang nakahimo sang bisan ano nga matuod nga kahalitan sa isa kag isa. Daw napaslawan ini sa Bruha ni Hagar, apang wala sing emosyon nga nakita sa nawong ni Hiawatha.
Si Oren okupado gihapon sa pag-neutralize sa uban. Ginatinguhaan gid niya nga indi magpatay ukon maghalit sa bisan sin-o. Mahimo nga mga Witches sila, pero indi sia maghimo sang katapusan nga mga paghukom sa ila. Indi niya pagtugutan ang iya kaugalingon nga matublag sang mga emosyon, indi pa.
Ang pag-atras ni Nokomis nagakahulugan nga kinahanglan gamiton ni Oren ang iya gahum sa pagtublag kag pag-uyat sang duha ka Soror nga iya ginaaway. Nagapamatuod sila nga mas mabudlay nga makatublag, kag nagakadulaan sia sing kontrol sa sitwasyon samtang nagadamo ang mga kabangdanan. Ginkuha ni Oren ang iya kamot kag gindugmok ini sa duta, nga nagapadala sang pulso sa duta, isa ka pagkurog nga nagpatumba sa tanan sa kapatagan, lakip ang Witch of Hagar kag Hiawatha. Gintulok ni Oren si Hiawatha kag ginsinyasan sia nga mag-atras. Gintabunan ni Oren ang pag-atras ni Hiawatha paagi sa pagpadala sang mga pulso sang enerhiya sa Witch of Hagar. Si Oren nagsugod sa pagdalagan pakadto sa busay sa diin nagahulat ang iban.
"Maghulag ka," singgit ni Oren kay Hiawatha.
"Ikaw ang may malip-ot nga mga batiis." Nagkumod ang agalon.
Ang mga bruha sang Shadow Coven nagatipon sang ila kaugalingon pagkatapos sang shockwave ni Oren. Madasig nila nga ginahugasan ang ila kaugalingon kag nagabag-o sa ila orihinal nga mga linya.
"Ti, Oren, nagalaum ako nga may ikaduha ka nga bahin sa imo plano," siling ni Hiawatha.
"Indi ko gid ini matawag nga ginplano." Nakadlaw si Oren.
Nalab-ot nanday Oren kag Hiawatha ang iban.
"Mahimo nga mas maayo pa ina," siling ni Nokomis.
"Wala gid sing nagbag-o gikan sa amon ginsuguran, gani isa ina ka bentaha," siling ni Laurin, nga nagatinguha nga mangin positibo. "Sa banta ko kon luyag naton makapalagyo sing madasig, mahimo kita maglumpat sa ibabaw sang busay."
Ginbalikid ni Oren ang nagangurob nga tubig nga nagtupa kag nagtupa sing ginatos ka fett sa idalom.
"Ti, nagalaum ako nga indi ini mag-abot sa sina. Himuon ko ang akon mga tsansa sa mga bruha. Mahimo nga may mga gahum ako, apang ang pagkahulog isa ka pagkahulog. Isa lang ako ka gamay nga tawo."
"Mahimo namon nga pabor ang mga Witches. Nagaduhaduha ako nga makalampuwas kami sina." dugang ni Nokomis.
"Kamatayon sa tanan nga tion, kag ini tanan sa wala sing unod nga tiyan," siling ni Laurin.
"Nagapamensar ka bala parte sa pagkaon, subong?" ginsabdong ni Nokomis.
"Wala ako nagasiling nga magpahuway kita kag magluto sang isa ka butang, apang pagkatapos naton patyon ang mga bruha, indi ini malain nga ideya." siling ni Laurin.
"Sa isa ka paagi ukon sa iban, mahimo nga makakuha ka sang bulong para sa imo mga kasakit sa kagutom," siling ni Nokomis nga makamamatay.
"Kon ang imo tulumuron amo nga gutumon ako, mahadlok, kag mapung-awan, nagmadinalag-on ka." Nag-joke si Laurin.
"Wala ako sing tulumuron," siling ni Nokomis sing malig-on.
Ang mga nagtipon liwat nga mga Witches nagapalapit sa ila samtang nagatindog sila sa ukbong sang pil-as sang busay.
"Kon amo ini ang katapusan, wala ako sing paghinulsol. Nami gid nga nakilala ko kamo tanan." siling ni Laurin.
"Wala pa kita mapatay," pasalig ni Hiawatha.
"Ano ang plano, Oren?" pamangkot ni Hiawatha.
"Wala ako sing ideya," siling ni Oren.

O Saga: Ikatatlo nga Bahin: Libro sang InawayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz